neuh.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan krijgen we binnenkort wel iets unieks, een mod met een ban. Genot.
hoijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
Hallooooo.
Net afscheid genomen, nu weer 3 uur reizen
opruiming bij fok denkquote:
en terecht wel, al deze knopjesquote:
stoere boi niet zo stoerquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een shitload aan kuttopics openen in ROO.
Hele terechte klacht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef Beatles het volgende:
Weet je wat echt, echt, echt hatelijk is? Mensen die op de pabo zitten en die aan een stuk door spelfouten/taalfouten maken.Krijg de vinketering toch.
Klopt als een bus. Ik ben een hele introverte, verlegen, weinig spraakzame jongeman. Een ekte ekte FOK!ker dus.quote:
wat let jequote:
Dat gebeurt ook nog wel eens op mijn school.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef Beatles het volgende:
Weet je wat echt, echt, echt hatelijk is? Mensen die op de pabo zitten en die aan een stuk door spelfouten/taalfouten maken.Krijg de vinketering toch.
Maar op Fok! hoor je dan juist een durfal te zijn tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben een hele introverte, verlegen, weinig spraakzame jongeman. Een ekte ekte FOK!ker dus.
jij, riskeer ik een note?quote:
Walgelijk ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook nog wel eens op mijn school.
Is een mogelijkheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar op Fok! hoor je dan juist een durfal te zijn toch
Lekker schreeuwen om te verbloemen hoe je echt bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar op Fok! hoor je dan juist een durfal te zijn toch
Ja, zoals Ritmo bijvoorbeeld. Alles en iedereen voor contactgestoorde autist uitmaken maar zelf een kop als een grindtegel hebben en waarschijnlijk ook weinig sociaal contact.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen om te verbloemen hoe je echt bent
het is wel een aardige jongen, hij doet vooral zo om zn reputatie hoog te houden,quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zoals Ritmo bijvoorbeeld. Alles en iedereen voor contactgestoorde autist uitmaken maar zelf een kop als een grindtegel hebben en waarschijnlijk ook weinig sociaal contact.
Ik heb een keer pics van 'm gezien, sindsdien moet ik iedere keer lachen als hij andere mensen loopt te bashen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef leeell het volgende:
[..]
het is wel een aardige jongen, hij doet vooral zo om zn reputatie hoog te houden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |