abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103450377
Wegens aanschaf van de 4S doe ik mijn iPhone 4 weg. Deze is slechts twee maanden oud en heeft nog garantie tot 27 Augustus 2012, en komt in aanmerking voor telefonische ondersteuning tot 28 November 2011.

De iPhone is min of meer uniek omdat er een transparant glazen achterkant op zit. In tegenstelling tot veel goedkope chinese transparante backplates is deze wel van echt glas, met metalen aanhechtingen en geen negatieve uitwerking op de camera. De originele achterkant zit er uiteraard ook nog bij. Dit is de backplate:

Verder zit er een bestskinsever full body screenprotector op (ook op de zijkant). De iPhone is daarom vanzelfsprekend 100% krasvrij en in nieuwstaat. Verder geen waterschade, geen gebreken, geen beschadigde of losse knopjes, geen vastlopende camera, geen haperende homeknop. Gewoon een perfect werkende iPhone 4, die als nieuw is.

Verder uiteraard compleet in doos, met alle accessoires nog ongebruikt. Het totale pakket is dus:

- iPhone 4 (draait op iOS 5.0) <= origineel simlockvrij
- Full Body bestskinsever (al op de iPhone aanwezig)
- Transparante glazen backplate (al op de iPhone aanwezig)
- Originele zwarte glazen backplate (100% krasvrij en onbeschadigd)
- Originele doos
- USB-kabel (ongebruikt!)
- Apple headset (ongebruikt!)
- Lader (ongebruikt!)

De vraagprijs is, gezien de leeftijd en de staat, 520 euro. Uiteraard bespreekbaar, maar hij staat ook elders te koop, en het hoogste bod is momenteel 475, dus lager bieden heeft geen zin.

Op te halen in Antwerpen, of eventueel afspreken in Roosendaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door Splackavellie02 op 23-10-2011 13:56:09 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:47:07 #2
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_103450540
je plaatje ding moet je even corrigeren ;)
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 13:47:36 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_103450565
Moet je Tinypic voor gebruiken of een andere upload site. Imageshack werkt niet op FOK!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_103451303
Done :)
pi_103455009
quote:
zondag 23 oktober 2011 13:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
..en heeft nog garantie tot 27 Augustus 2012, en komt in aanmerking voor telefonische ondersteuning tot 28 November 2011.
Heeft dus geen garantie meer omdat de backplate is vervangen!

Edit: Apple heeft niet voor niets in de nieuwere iPhones twee Pentalobe schroeven geplaatst.

[ Bericht 9% gewijzigd door Daan89 op 23-10-2011 15:37:47 ]
pi_103455990
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:23 schreef Daan89 het volgende:

[..]

Heeft dus geen garantie meer omdat de backplate is vervangen!

Edit: Apple heeft niet voor niets in de nieuwere iPhones twee Pentalobe schroeven geplaatst.
In deze zitten ook pentalobe schroeven, en de garantie vervalt niet door de backplate te verwisselen, aangezien je geen enkel garantieseal verbreekt. Een vriend van mij heeft dezelfde backplate, en die heeft zijn iPhone gewoon onder garantie laten vervangen.

Wel je feiten netjes op orde hebben voordat je zulke uispraken doet, ok? Deze is gewoon met garantie.
pi_103456225
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

In deze zitten ook pentalobe schroeven, en de garantie vervalt niet door de backplate te verwisselen, aangezien je geen enkel garantieseal verbreekt. Een vriend van mij heeft dezelfde backplate, en die heeft zijn iPhone gewoon onder garantie laten vervangen.

Wel je feiten netjes op orde hebben voordat je zulke uispraken doet, ok? Deze is gewoon met garantie.
Heb je de schroevendraaier er ook bij dan? Apple geeft je namelijk geen garantie als je de iPhone inlevert met de transparante backplate. Het toestel is dan immers niet meer origineel. Je zou hem dan terug moeten vervangen, maar volgens mij kunnen ze dat dan ook vrij eenvoudig aan de schroeven zien.
pi_103456309
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:54 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Heb je de schroevendraaier er ook bij dan? Apple geeft je namelijk geen garantie als je de iPhone inlevert met de transparante backplate. Het toestel is dan immers niet meer origineel. Je zou hem dan terug moeten vervangen, maar volgens mij kunnen ze dat dan ook vrij eenvoudig aan de schroeven zien.
De schroevendraaier heb ik er uiteraard ook bij. Backplats verwisselen is nog geen 30 seconden werk. Twee schroefjes losdraaien, backplate omhoog schuiven, nieuwe backplate erop, schroefjes weer vastdraaien. Dat Apple het aan de schroeven kan zien dat hij is open geweest, is overigens onzin, aangezien de schroeven meer beschadigd raken door het 'normale gebruik' van sommige mensen (die iPhones vol krassen hebben) dan het eenmalig losdraaien.

Bovendien vervalt garantie niet door die twee schroefjes. Garantie vervalt als de "do not break seal"-seal verbroken wordt. Dit is zo bij harde schijven, dit is zo bij MacBooks, en dit is ook zo bij iPhones. Mijn MacBook heeft een compleet nieuw moederbord onder garantie gehad terwijl hij open was geschroefd. Mijn eerste iPhone 4 werd onder garantie vervangen door een nieuw toestel, en daar zat nog maar 1 origineel schroefje, en 1 veel ronder schroefje in.

De backplate vervangen heeft GEEN invloed op de garantie. De garantie vervalt nog eerder door een jailbreak..

Schroevendraaier en originele backplate zitten er dus ook gewoon bij.

[ Bericht 14% gewijzigd door Splackavellie02 op 23-10-2011 16:06:01 ]
pi_103458660
Duidelijk verhaal TS, en als je interesse hebt en twijfelt over de garantie kan je altijd zelf contact opnemen met Apple. Verdere discussie over wel / niet garantie is niet nodig, vanuit het verhaal en ervaringen van TS lijkt het erop dat het gewoon in orde is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_103464435
Edit: dat is uitgebreid besproken hierboven. Graag alleen reageren indien interesse.

[ Bericht 87% gewijzigd door rene90 op 23-10-2011 19:24:36 ]
pi_103518929
Is net opgehaald voor 490 euro. Kan dicht :)
pi_103519019
Oke :)
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')