Door d'r gewoon over te praten? Als dat niet kan moet je zeker niet gaan samenwonen!quote:
Je bent er nu nog niet klaar voor. Zeggen zoals het is, dus. Geen gelul eromheen, dat maakt het alleen maar lastiger.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef Arolsen het volgende:
Wil ik ook wle doen, weet alleen even niet hoe. Ben bang haar boos en verdrietig te maken.
Lijkt me niet echt representatief voor hoe het in dagelijks samenleven zal gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Fungi het volgende:
Begin gewoon met een paar dagen per week.
Of probeer een weekje met de kerstvakantie uit.
Als je merkt dat ze zich veel aan jou vastklampt dan leg je dat uit.
Kan, maar dan moet je er wel achter staan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben na een half jaar samen gaan wonen, ben voor haar naar 'de grote stad' vertrokken en nu, 3 jaar later, loopt het nog steeds goed. Ik heb wel een nieuw sociaal leven hier opgebouwd, hetgeen wel belangrijk is denk ik.
Same. Nu ook de OP, maar gewoon nog niet doen. Al denk ik dat je dit probleem over een jaar nogsteeds hebt toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:20 schreef Gary_Oak het volgende:
Alleen de TT gelezen. Mijn antwoord is nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |