Vandaar ook 1 dag voor Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd voor de tegenstander van ajax
Ik denk dat ze het op mijn werk niet zoveel kan schelen wat ik in mijn weekenden doequote:Op zondag 23 oktober 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
dus volgende maand weer naar Londen? kan dat met je werk?
ah i seequote:Op zondag 23 oktober 2011 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op mijn werk niet zoveel kan schelen wat ik in mijn weekenden doe
Waarschijnlijk wordt die een zaterdag heen zondag terug verhaal
Over het algemeen wel de verrot zwaarste weekenden met dat op en neer rijdenquote:
dat doe je zelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel de verrot zwaarste weekenden met dat op en neer rijden
Klopt, maar weekend Engelandquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe je zelfje hoeft niet te gaan natuurlijk
Ach als ik het geld had om elk weekend te gaan had ik dat wel gedaan hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent net geweesten heen-voetbal-slapen-terug, weinig van engeland zien hoor
dan is op een gegeven mioment echt de lol er wel af hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach als ik het geld had om elk weekend te gaan had ik dat wel gedaan hoor
Engeland heeft nog genoeg dingen die ik wil zien... Dus komt wel goed hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan is op een gegeven mioment echt de lol er wel af hoorga eens ergens anders heen, iets zien van de wereld, ipv steeds hetzelfde, zzzzzaaai
nou elk weekend naar Engeland moet ik niet aan denken, lijkt me ontzettend saaiquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Engeland heeft nog genoeg dingen die ik wil zien... Dus komt wel goed hoor.
Wat wil jij er doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook wel naar Engeland.Maar niet voor voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |