Plakplinten zijn misschien een optie, maar dat is ook niet supergeweldig. Of misschien plinten zoeken die eroverheen vallen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Jawel, maar je kan dus geen plintjes doen omdat er al een vrij hoge plint achtig zit waar kabels achter verstopt zitten. En zonder plintjes is het ook lelijk :p
Ja, ik moet even goed kijken wat er mogelijk is. Plinten erover heen moeten dan wel hele grote plinten zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Plakplinten zijn misschien een optie, maar dat is ook niet supergeweldig. Of misschien plinten zoeken die eroverheen vallen?
Hoe hoog en diep zijn de plinten ongeveer?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even goed kijken wat er mogelijk is. Plinten erover heen moeten dan wel hele grote plinten zijn.
Woon er nu wel al een jaar maar een mooie laminaat vloer zou het echt afmaken haha.
Merk hier dat die plakplinten toch redelijk snel loskomen, is niet helemaal ideaal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:53 schreef faptist het volgende:
of koop van die plakstripjes? die zijn misschien 5 euro ofzo.
dan ben je er toch ook?
Wauw, tof! Waar in de stad is het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef S-RS het volgende:
Ook maar een keertje dan, beetje verrotte telefoon foto's maar goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best kaal vergeleken een aantal anderen, maar dat vind ik wel fijn.
En kan zowel vanaf de bank als vanuit bed tv kijken, dat vond ik echt een must![]()
In Grunn uiteraard.
Mooi. Ik houd ook van de minimalistische look. Maar kan je niet beter tv kijken als je de eethoek en bank omwisselt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef S-RS het volgende:
Ook maar een keertje dan, beetje verrotte telefoon foto's maar goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best kaal vergeleken een aantal anderen, maar dat vind ik wel fijn.
En kan zowel vanaf de bank als vanuit bed tv kijken, dat vond ik echt een must![]()
In Grunn uiteraard.
Petrus Campersingel, dit is m'n uitzicht in de winter vanuit de keuken. Nu zijn de bomen vol gegroeid en zie ik het bijna niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat staat niet mooi, die bank is veel te groot om tegen dat kleine muurtje aan te zetten. En het wil prima zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi. Ik houd ook van de minimalistische look. Maar kan je niet beter tv kijken als je de eethoek en bank omwisselt.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Petrus Campersingel, dit is m'n uitzicht in de winter vanuit de keuken. Nu zijn de bomen vol gegroeid en zie ik het bijna niet meer
Jij woont echt super dicht bij mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat staat niet mooi, die bank is veel te groot om tegen dat kleine muurtje aan te zetten. En het wil prima zo
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
Ook bij mij!quote:
En bij mij!quote:
Waar woon jij in de stad?quote:
Damsterdiep,quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef S-RS het volgende:
Volgens mij woont iedereen hier bij elkaar om de hoek!
Heel vaak een aantal te gelijk, als je langs die containers fietst heb je er al een stuk of 15 ofzo te pakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]wie weet hoe vaak je al langs FOK!kers bent gelopen/gefietst,
.
Daar doe ik wel m'n boodschappen inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Lekker achter elkaar in de rij staan bij de C1000,.
Verschrikkelijke C1000, ik ga altijd naar de Jumbo of AH. Maar als ik aan het werk moet (SNT, dus dichtbij c1000) dan ga ik daar heen. Wat een tokkies lopen daar altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Lekker achter elkaar in de rij staan bij de C1000,.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
Zal ik mijn retroschrootjespaleis hier ook maar ingooien? Mijn oude huisbaas heeft dit pand ruim 40 jaar geleden gekocht en er is aan modernisering erg weinig gedaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pronkstuk hier in huis is de gedeelde badkamer (ja ze hadden nog wat tegeltjes over na de keukens):
[ afbeelding ]
16m2 in Alkmaar, huur is een lachertje en woon hier nu 4 jaar. Hoop dat ik volgend jaar lang genoeg ingeschreven sta bij de woningbouw voor iets anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |