Ow bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Pleur lekker een beppie in de pastasaus (met gehakt?)
Datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
En ik wil MissBliss en Re ook even een dikke knuffel geven, al ben ik daar wat laat (nou ja later) mee
Ik kan me de posts over je spiraal-plaatsing nog herinnerenquote:
Dat zetten was zo niet tofquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me de posts over je spiraal-plaatsing nog herinneren
Maar ja, nu hoef je geen Beppie. Dat is ook wat waardquote:
Ja, is echt zwaar kut altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
Serieus????? Met de trein naar het AMC : Den Helder Zuid - Amsterdam Holdendrecht : 2:04 uur. Fucking meer dan 2!!!!! uur.
Met de auto : 1uur en 6 min![]()
GAAT HET NIET????
Dan moet je ze niet allemaal tegelijk in doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef sararaats het volgende:
Ik val omver
http://www.condoomkoerier.nl/beppy-wet-tampons.html
¤41,00
Nee zover was ik alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet allemaal tegelijk in doen
Ik hou niet zo van pasta, maar verder klinkt het goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
In mijn pastasaus zit geen Beppie![]()
Wel stroganoffgehakt, 3 flessen pikante saus, 4 rode uien en Smac ()
Genoeg voor 4 pastamaaltijden; hoera voor den vriezert
quote:Beppy Comfort Wet is gemakkelijk te verwijderen dankzij het handige uitneemgaatje
Smakelijk etenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten er spiraaltjespasta bij trouwens
Net als een bowlingbal denk ik; vinger erin, erachter haken en trekken maar.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten er spiraaltjespasta bij trouwens
Whahaha, waar zit jij te surfen?!quote:
Ow.... ja ja... Nou, ik zal ze eens proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Net als een bowlingbal denk ik; vinger erin, erachter haken en trekken maar.
Bij een bowlingbal moet je dan overigens gooien
Duh, een bowlingbal absorbeert toch ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... ja ja... Nou, ik zal ze eens proberen
De Beppies. Niet de bowlingballen
Hij zou wel passen bij jou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duh, een bowlingbal absorbeert toch ook niet
Sowwyquote:
Gelukkig lees ik nog meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Weer terug van het voetballen, mensen wat een lekker weerLekker met mijn snuit in het zonnetje gezeten
En ik wil MissBliss en Re ook even een dikke knuffel geven, al ben ik daar wat laat (nou ja later) mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |