wie of wat dan ook met een beppie in zijn of haar afvoer komt m'n bad niet inquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, die moet niet in de afvoer van je bad hoor, die beppie
Die absorbeert vast niet echt goedquote:
ok, dan zonderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wie of wat dan ook met een beppie in zijn of haar afvoer komt m'n bad niet in
Hoe moet het water er in en uit dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
Maar zeg jongens, ik kan toch best in dat bad gaan liggen zonder dat hij ingebouwd is?
erin --> doucheslangquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe moet het water er in en uit dan?
Het moet wel op pootjes staan en waterpas. En als je de stop er uit trekt overstroomt je douche denk ik, het putje krijgt nog in 1x zo'n golf te verwerkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe moet het water er in en uit dan?
Dabedoelikdusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet wel op pootjes staan en waterpas. En als je de stop er uit trekt overstroomt je douche denk ik, het putje krijgt nog in 1x zo'n golf te verwerken
Nouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben bang dat het je laminaat gaat kosten als dat water er weer uit moet
neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Uhuh en toen had je geen beppie in je afvoer maar een (of meerdere) bandleden?
Ik vond de combinatie Beppie-pastasaus ook al vrij opvallendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Pleur lekker een beppie in de pastasaus (met gehakt?)
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik vond de combinatie Beppie-pastasaus ook al vrij opvallend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |