Wil jij dan een wildvreemde fries al je geheimen toevertrouwen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das alleen als crew belangrijk
Voor mij en mijn 16 klonen ook hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das alleen als crew belangrijk
Friezen zijn altijd te vertrouwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil jij dan een wildvreemde fries al je geheimen toevertrouwen?
Wild zijn we wel he Tombo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil jij dan een wildvreemde fries al je geheimen toevertrouwen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wild zijn we wel he Tombo?
Maar elkaar vreemd zijn we zeker niet he, lekkere Beppie van me
my toetoet?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
my toetoet?
Ondanks dat ze niet cup DD zijn?
Ik kom eraanquote:
Ik ga tussen Ing en meneer Iquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Dames!![]()
Zal ik op het volgende WW weekend maar bij meneer I kruipen? Dan hebben jullie tijd voor elkaar.
Ook goed. Mogen de katten bij mij slapen en Greys weer bij Droopy en de kataplok.quote:
Hij snurkt wel heel hard hoorquote:
Als Tombo met hem aan de gang gaat heeft hij daar geen tijd meer voor.quote:
Nee, da's waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Tombo met hem aan de gang gaat heeft hij daar geen tijd meer voor.
PARDON?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Tombo met hem aan de gang gaat heeft hij daar geen tijd meer voor.
kattengras geven, dan hoeft ze die palm niet te gebruiken om te kotsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, da's waar![]()
Droop zit steeds aan de palm te vreten en gisteravond kotste ze een haarbal uit en daarna bleef ze doorkotsen.
En nu net begon ze weer, zat er zo'n stug blad van de palm in.
Maar ik zou niet weten waar we dat ding anders neer moeten zetten![]()
Dus nu zit ze aan de Gourmet mousse met een lepel olijfolie; hopelijk kataklopt ze dan het blad er beter uit
ALS TOMBO MET HEM AAN DE GANG GAAT HEEFT HIJ DAAR GEEN TIJD MEER VOOR.quote:
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ALS TOMBO MET HEM AAN DE GANG GAAT HEEFT HIJ DAAR GEEN TIJD MEER VOOR.![]()
Kun je het nu wel lezen?
Bakkie van de Appie? Ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
Risotto Funghi met Groene Apsperges, Boontjes en Kipfilet. Zal mij benieuwen.
Alleen maar goede dingen.quote:
Foto's ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil dat met al mijn katten doen!
Dannnnnnnnnnnn ga ik douchen nuquote:
Nee Deka. Hij was best lekker. 3,69 voor 390 gr. Dacht eerst dat het weinig was, maar was niet zo. Zit vol. Was geen kipfilet. Geen idee wat wel, maar het was wel lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bakkie van de Appie? Ben benieuwd naar je ervaringen!
Ik eet al de hele week couscous of brood met krabsalade. Omdat ik dat heb staan, geen honger heb en nog dus steeds geen zin om naar de supermarkt te gaan. Heb vanaaf zelfs de frietjes van mijn mamma afgeslagen.
Reageert dat op warmte ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb de kachel voor het eerst aangepleurd. 16 graden is echt belachelijk koud. Nu is het 20
Alhoewel mijn ocd vanaaf wel weer flink tekeer zal gaan met de kachel an
isdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluit denk ik.quote:
400 gram is ook een beste maaltijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee Deka. Hij was best lekker. 3,69 voor 390 gr. Dacht eerst dat het weinig was, maar was niet zo. Zit vol. Was geen kipfilet. Geen idee wat wel, maar het was wel lekker
Frietjes afgeslagen?Jij bent heul ziek.
Dat jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
isdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluit denk ik.
400gr leek echt kleinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
400 gram is ook een beste maaltijd.![]()
Zielig ben ik he?Maar broodje... krabsalade (
) was lekkah.
Misschien dadelijk iets zoetigs proberen, kijken hoe dat valt. Grappig hoe je lijf in spaarstand kan gaan, ik eet al een kleine week de helft van wat ik normaal nodig meen te hebben maar heb er nu nauwelijks last meer van.
Of misschien at ik eerst teveel?
Kattaklop kattaklopquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook goed. Mogen de katten bij mij slapen en Greys weer bij Droopy en de kataplok.
Doet eens advies geven over die veters.quote:
Ik zat het net te lezen (quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet eens advies geven over die veters.
Dus één schoen zwart en één schoen rood? Ja hoor, kan best.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
Zeg, luister eens peopjens? Ik heb nieuwe schoenen gehaald, en nieuwe veters. Er zitten standaard zwarte veters in. En ik heb rode veters meegenomen want er zit rood in. Nu heb ik in elke schoen een kleur, kan wel he?
O'ja dat zou kunnen, maar als de kachel nog aan staat hoef je niet bang te zijn dat Baloe vergast wordt of zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
isdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluit denk ik.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
400gr leek echt kleinMaar het was echt veul
Je benne hele zieligsnel beter worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |