Ow bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Pleur lekker een beppie in de pastasaus (met gehakt?)
Datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
En ik wil MissBliss en Re ook even een dikke knuffel geven, al ben ik daar wat laat (nou ja later) mee
Ik kan me de posts over je spiraal-plaatsing nog herinnerenquote:
Dat zetten was zo niet tofquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me de posts over je spiraal-plaatsing nog herinneren
Maar ja, nu hoef je geen Beppie. Dat is ook wat waardquote:
Ja, is echt zwaar kut altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
Serieus????? Met de trein naar het AMC : Den Helder Zuid - Amsterdam Holdendrecht : 2:04 uur. Fucking meer dan 2!!!!! uur.
Met de auto : 1uur en 6 min![]()
GAAT HET NIET????
Dan moet je ze niet allemaal tegelijk in doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef sararaats het volgende:
Ik val omver
http://www.condoomkoerier.nl/beppy-wet-tampons.html
¤41,00
Nee zover was ik alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet allemaal tegelijk in doen
Ik hou niet zo van pasta, maar verder klinkt het goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
In mijn pastasaus zit geen Beppie![]()
Wel stroganoffgehakt, 3 flessen pikante saus, 4 rode uien en Smac ()
Genoeg voor 4 pastamaaltijden; hoera voor den vriezert
quote:Beppy Comfort Wet is gemakkelijk te verwijderen dankzij het handige uitneemgaatje
Smakelijk etenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten er spiraaltjespasta bij trouwens
Net als een bowlingbal denk ik; vinger erin, erachter haken en trekken maar.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten er spiraaltjespasta bij trouwens
Whahaha, waar zit jij te surfen?!quote:
Ow.... ja ja... Nou, ik zal ze eens proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Net als een bowlingbal denk ik; vinger erin, erachter haken en trekken maar.
Bij een bowlingbal moet je dan overigens gooien
Duh, een bowlingbal absorbeert toch ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... ja ja... Nou, ik zal ze eens proberen
De Beppies. Niet de bowlingballen
Hij zou wel passen bij jou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duh, een bowlingbal absorbeert toch ook niet
Sowwyquote:
Gelukkig lees ik nog meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Weer terug van het voetballen, mensen wat een lekker weerLekker met mijn snuit in het zonnetje gezeten
En ik wil MissBliss en Re ook even een dikke knuffel geven, al ben ik daar wat laat (nou ja later) mee
sterkte inderdaad!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik nog mee
Dank je wel!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, uitgeschoten met de chilipeper ofzo![]()
Kan ik alsnog naar de supert om tomatensaus; hopelijk "verdunt" dat de pittigheid een beetje.
Nou ja, denk dat ik dan ook maar een lekker stroopwafeltoetje oid meeneem
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gooi er een aardappel in om mee te koken, dat helpt tegen te zout misschien ook tegen te chili
Ik heb mn eten op
Hoe istie?quote:
Beppies hebben niks met veilig vrijen te maken, anders had ik je wel gebeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie het over Beppies zonder dat ik erbij ben?![]()
Net terug van zwemmen met vier kleuters. En mijn vader. Zwemmen was leuk, aankleden was weer eens chaos.![]()
Vorige keer moest neefje commando naar huis omdat opa zijn onderbroek was kwijtgeraakt, vandaag waren zijn schoenen pleite.Niet te snappen, ik zat met twee meiden van 3 en 6 het hokje en had alles bij de hand, hij had de knullen van 2 en 7, en moet weer een kwartier zoeken naar verloren spullen. Schoenen hingen op de hanger. Die alweer in het rek was teruggehangen.
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe istie?Fijn dat Re weer thuis is. Eigen bedje is goud waard!
Het gaat wel, goede en slechte dagen. En heel druk ook.quote:
Ow, gelukkig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beppies hebben niks met veilig vrijen te maken, anders had ik je wel gebeld
Het familiehok hier is niet zo groot en je moet je spullen daarna meenemen en in een pieieieieipklein kluisje doen.quote:En wtfIk ga altijd met zijn allen in zo'n familie-hok, en laat alle kleren daar ook hangen
Zorg maar goed voor hem. En voor jezelf. Sterkte!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het gaat wel, goede en slechte dagen. En heel druk ook.
Weekend is fijn. Nog even opladen voor de strijd losbarst.
En nu ga ik koken!
Thanks for asking
Eetze babe, en sterkte. Ook voor Requote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het gaat wel, goede en slechte dagen. En heel druk ook.
Weekend is fijn. Nog even opladen voor de strijd losbarst.
En nu ga ik koken!
Thanks for asking
Nee, maar in de supert staat een laptop met internetquote:
OMG.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, maar in de supert staat een laptop met internet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |