Wie? Wij?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
En/of morgen?
Nee en Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
En/of morgen?
Kom hierheen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie? Wij?
Of Blips en Re?
Nou, ik steek van wal...
Battlefield 3 is uit voor de X Box, dus ik verwacht de rest van het godganze weekend te moeten luisteren naar Pieuw Pieuw Boem Baaats Beng geluiden
Ik zou het haast doen idd, maar ter compensatie van de vorige weekenden denk ik dat ik jullie vanaf hier ga entertainen vanavondquote:
Jullie allemaal hierquote:
Oh lordie... sterktequote:Nou, ik steek van wal...
Battlefield 3 is uit voor de X Box, dus ik verwacht de rest van het godganze weekend te moeten luisteren naar Pieuw Pieuw Boem Baaats Beng geluiden
Oh, das ook leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het haast doen idd, maar ter compensatie van de vorige weekenden denk ik dat ik jullie vanaf hier ga entertainen vanavond
Ik zou haast weer roepen kom hier heen maar ing is online, dat wil ik je niet afnemenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou haast weer roepen kom hier heen maar ing is online, dat wil ik je niet afnemen
Wat zitten we hier eigenlijk met een saai cluppiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Ing en Greys
Wij hebben geen spannende plannen voor vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef tombolafan het volgende:
Gofferdegoffer ik kan niet naar de sauna nu![]()
WTF, echt!quote:1. terwijl je zit: til je je rechter voet van de vloer en maak kloksgewijs cirkels (dus rechtsom).
2. En nu, terwijl je voet nog bezig is teken je met je rechter hand het cijfer 6. En zie daar: je voet zal van richting veranderen...
Ik had al half ingetikt OEH WE KUNNEN WEL MET ZIJN ALLEN NAAR DE SAUNAquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik snap...Anders hadden we idd mooi even samen gekund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |