abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103412965
Deze fijne mountainbike is helaas erg weinig gebruikt. Het is een superlichte fiets (ALUXX SL super-light butted aluminum frame 19,5 inch) waarmee je gemakkelijk door ruig terrein kan fietsen.De fiets was destijds bijna ¤ 1400,-. Graag een serieus bod voor de liefhebber. Ik zal hem netjes gepoetst opleveren :-) ..

Bandjes moeten nog wel geplakt worden, en ik zal hem netjes schoon opleveren :P.

Richtprijs is ¤ 175,-

[ Bericht 18% gewijzigd door DutchieBre op 22-10-2011 13:20:18 ]
pi_103413089
Richtprijs is verplicht!
The world of SKA music
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:17:53 #3
253285 Illusionati
Love all, trust a few.
pi_103413097
Wat is niet toegestaan
Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.

Denk zal het maar even melden voordat je topic dicht gegooid wordt, maar succes met de verkoop!
pi_103413114
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef strikeforce het volgende:
Richtprijs is verplicht!
Oow. Ik zal het aanpassen !
pi_103413148
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef Illusionati het volgende:
Wat is niet toegestaan
Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.

Denk zal het maar even melden voordat je topic dicht gegooid wordt, maar succes met de verkoop!
Dank je, ik heb de link eruit gegooid, ik zal de tekst ook hier dus een beetje gaan aanpassen !
pi_103541036
Ik heb wel interesse in de aangeboden ATB. Na een paar keer op een leenfiets te hebben getest wil ik mijn eerste beginners-ATB gaan proberen...

Een paar aanvullende vragen nog:
Wat voor soort remmen zitten er op de fiets?
Welk merk/type versnelling zit er op?
Wat voor soort pedalen zitten er op? Dat kan ik op de foto nl lastig zien. Ik heb reguliere schoenen zonder klik-systeem oid.
Wat voor soort remmen zitten er op, en hoe is de staat daarvan?
Hoe is de staat van de banden?
Hoe lang ben je zelf (ivm maat-bepaling)?
En natuurlijk: waar op te halen.??
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_103549889
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef jaspernl het volgende:
...
Hoe lang ben je zelf (ivm maat-bepaling)?
En natuurlijk: waar op te halen.??
Dit dus :)
pi_103556092
Denk je dat er binnenkort nog onderhoud zit aan te komen?
pi_110782819
Sorry .. Al even niet meer gekeken naar deze advertentie. Onderhoud zal inderdaad nodig zijn (ik denk dat de bandjes sowieso, of geplakt, of vervangen dienen te worden). Ik had een richtprijs, maar je staat vrij te bieden, de fiets staat namelijk redelijk in de weg hier :D .. Hij is af te halen te Amersfoort !
pi_111057154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Sorry .. Al even niet meer gekeken naar deze advertentie. Onderhoud zal inderdaad nodig zijn (ik denk dat de bandjes sowieso, of geplakt, of vervangen dienen te worden). Ik had een richtprijs, maar je staat vrij te bieden, de fiets staat namelijk redelijk in de weg hier :D .. Hij is af te halen te Amersfoort !
Ik heb begrepen dat er toch inderdaad wat onderhoud nodig is .. Daarom bied ik hem voor de helft van de prijs aan. Een goed rekenaar ziet dan dat dat ¤ 87,50 is .. Als jij een ander idee heb, hoor ik het graag :)
pi_111549148
Verkocht :) Mag op slot :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')