Is dat 'An introduction to statistical methods and data analysis'?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef dralion13 het volgende:
Heeft 1 van jullie toevallig het het boek voor statistiek 1 dat ik kan lenen? Degene bij wie ik hem zou lenen had hem al uitgeleend aan iemand anders :S
das goed nieuws!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef jappas het volgende:
Tentamen dat ik juist niet verwacht had (1 dag tijd gehad voor leren) gehaald. Nu het andere nog ^^.
Heb het hier liggen, maar gebruik 'm ook nog geregeld, dus kan 'm helaas niet uitlenen. Overigens zou ik het boek, als ik jou was, gewoon aanschaffen. Op het internet vind je ze al voor ¤15.- tweedehands. Dat is dan wel de oude versie (hardcover, witte voorkant met vier gekleurde vlakken), maar volgens mij kun je die nog prima gebruiken. Ik vind het nog altijd een mooi naslagwerk.quote:
Persoonlijk vind ik het, als naslagwerk, wel een prettig boek: definities zijn helder geformuleerd, de hoofdstukindeling is logisch, stof (zelfs de meest simpele dingen) is goed uiteengezet en een overvloed aan voorbeeld(opgaven) ondersteunt de hoofdtekst. Het is m.i. een prima aanvulling op je collegedictaat/colleges en ook nog bruikbaar wanneer je zelf onderzoek uitvoert (al dan niet in groepsverband). Ik ken echter ook genoeg mensen die het boek nieuw aanschaffen, het eenmaal voor hun tentamen gebruiken en daarna nooit meer uit hun kast halen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef dralion13 het volgende:
Het is dus wel een handig boek om te hebben? Dat je na het vak ook nog gebruikt? Want dan ga ik het inderdaad aanschaffen en anders nog proberen te lenen.
Haha dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah mijn bovenbuur is de verwarming aan het schuren! dus dat klinkt echt top op mijn kamer...
ze zijn lekker aan het verhuizen en klussen... zolang ze maar ophouden vanavond voor 11 uur!quote:
Hier zijn ook al overal steeds mensen aan het verhuizen. Irritant joh!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze zijn lekker aan het verhuizen en klussen... zolang ze maar ophouden vanavond voor 11 uur!
WUT! NO! gemistquote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef dralion13 het volgende:
Gratis ben & Jerry's op het forum
I like
volgende week zaterdagochtend vlieg ik!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:34 schreef Reflectionne het volgende:
@Ieniminimuis wanneer ga je weg?
Dat is snel! Spannend!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgende week zaterdagochtend vlieg ik!
Komt vast nog wel een keerquote:
Pff wat een gedoe als je zo'n tijd naar het buitenland gaat. Hoe lang ga je eigenlijk stage lopen (dat ging je doen toch?) en hoe lang blijf je daar?quote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah al de kleding enzo zitten ingepakt. Ben tot de conclusie gekomen dat ik veel te veel zooi heb en best wel materialistisch. Tijd voor een lifestyle change?
3 maanden voor veldwerk naar Ghana.quote:Op maandag 7 november 2011 07:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe als je zo'n tijd naar het buitenland gaat. Hoe lang ga je eigenlijk stage lopen (dat ging je doen toch?) en hoe lang blijf je daar?
Maar je gaat dus niet nog rondtrekken oid?quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 maanden voor veldwerk naar Ghana.
En ben zonet weer 300 euro lichter! MalariapillenOndertussen al iets van 600 euro bestaat alleen al aan het niet ziek worden... als ik nu nog ziek word, dan word ik echt heeeeeeel boos!
neej niet echt, hoogstens richting strand en de slavenforten tijdens mijn mini-kerstvakantie.quote:Op maandag 7 november 2011 18:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maar je gaat dus niet nog rondtrekken oid?
Alleen een mini-kerstvakantie? Aaah..quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neej niet echt, hoogstens richting strand en de slavenforten tijdens mijn mini-kerstvakantie.
Password.wur.nl ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:35 schreef paul1501 het volgende:
Hey mensen,
Ik zit in m'n eerste jaar in Wageningen en heb een vraag voor jullie (ervaren?) studenten.
Als ik probeer in te loggen, krijg ik de volgende melding: "could not login. valid authentication credentials were not provided".
Via google kwam ik er op uit dat ik misschien te laat m'n password heb veranderd. Heeft iemand hier ooit het zelfde probleem gehad en nog belangrijker, hoe verhelp ik het?
Wat maen zegt. En anders even ICT bellen; zij kunnen je vast wel verder helpen. Weet je het nummer daarvan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:35 schreef paul1501 het volgende:
Hey mensen,
Ik zit in m'n eerste jaar in Wageningen en heb een vraag voor jullie (ervaren?) studenten.
Als ik probeer in te loggen, krijg ik de volgende melding: "could not login. valid authentication credentials were not provided".
Via google kwam ik er op uit dat ik misschien te laat m'n password heb veranderd. Heeft iemand hier ooit het zelfde probleem gehad en nog belangrijker, hoe verhelp ik het?
ook de mijne niet... loop al een uur als een zombie rondquote:Op dinsdag 8 november 2011 07:27 schreef Reflectionne het volgende:
Oef, vroeg opstaan is niet mijn ding
Zo lang ben ik nog niet wakker, waarom ben je zo vroeg op?quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook de mijne niet... loop al een uur als een zombie rond
stel je voor dat je om half 5 opstaat om 6 uur lang in de kou in Zwolle te moeten werken. Volgens mij overleef jij dat nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:21 schreef Reflectionne het volgende:
Ik herinner me weer dat er iets is dat ik meer haat: kou!
Aan het tijdstip te zien, zit je nu zomaar te fokken op je stage?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:21 schreef Reflectionne het volgende:
Ik herinner me weer dat er iets is dat ik meer haat: kou!
Alleen het idee overleef ik al nauwelijks..quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:33 schreef maen het volgende:
[..]
stel je voor dat je om half 5 opstaat om 6 uur lang in de kou in Zwolle te moeten werken. Volgens mij overleef jij dat niet
de accounts worden niet gereset. Wel kan je account verwijdert worden als je niet 'actief' bent dus niet reageert om kamers. Hierover krijg je dan een mail van Idealis. Zodat je gewaarschuwd bent en je account weer nieuw leven in kan blazen. Je bent dus niet je wachttijd kwijt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Tjado het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Idealis inschrijvingen op 1 januari? Worden ze dan gereset? Of is dat alleen voor eerstejaars?
Aahquote:Op woensdag 9 november 2011 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
en mijn kamer wordt maar leger en saaier...
ik las het op fb, das echt balen! Vooral als je het echt heel hard nodig hebt.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef dralion13 het volgende:
Damn, mn dyslexieverklaring is afgekeurd omdat ie niet voor een gz psycholoog, of onder verantwoordelijkheid van een gz psycholoog is afgenomen...
Dit kan nog wel eens een tijdrovende en dure kwestie worden als ik pech heb
Wat een onzin, kun je niet ergens bezwaar aantekenen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef dralion13 het volgende:
Bij CCI had ik de volle 20 minuten extra tijd nodig (en ik was nog niet klaar). Ik heb de tijd dus wel echt nodig.
Maar ik snap het ook niet. Bij mijn zus is het wel door een gz psycholoog afgenomen. Zei had precies dezelfde test (of in ieder geval de opbouw van de resultaten was precies het zelfde), maar omdat die van mij door een orthopedagoog is afgenomen issie niet goedgekeurd :S
Vervelend, maar ik denk dat ze het momenteel gewoon erg druk hebben met alle nieuwe eerstejaars. Het beste kun je even via de balie in Forum (helemaal rechts) een afspraak in laten plannen. Gaat 't snelst.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:27 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat mailen voor een afspraak niet werkt, al meerdere mailtjes gestuurd afgelopen periode, maar als je vraagt om een afspraak mailen ze je niet terug :S
Ga je zo'n waarbenjij.nu bijhouden? (Daar ben ik fan vanquote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ja eentje gevonden!
Ondertussen onderweg in het laatste ritje met lijn 88 voorlopig. Ik ga Wageningen nog missen!
uhuh ymkefranssen.waarbenjij.nu voor de geintreseerdenquote:Op donderdag 10 november 2011 07:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je zo'n waarbenjij.nu bijhouden? (Daar ben ik fan van)
Tot halverwege Januari ergens.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Reflectionne het volgende:
"Ja, ik wil direct een e-mail ontvangen na elk nieuw reisverslag!"
Jeuj bioloogje, tegelijk begonnen aan stage.. hoe lang moet jij?
Dank je, en veel plezier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef Saxofoontje het volgende:
Nog gefeliciteerd, bioloogje!
Eerstejaarsweekend![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
bedankt voor het kaartje!
En nog gefeliciteerd Bioloogje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |