Eh, ja?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je daar nu nog iets aan kunt veranderen.
Je lijkt er inderdaad niets van te snappen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook lekker in de hand, niet dus, het enige punt wat ik ook wilde maken dat die hele heisa rond dat global warming en milieu discussies mij niet echt meer kunnen boeien. Iedereen heeft ook andere ideeën over het hele gebeuren, niemand snapt er meer wat van..
Met mijn familie details zal ik je niet vermoeien, maar mijn grootouders zijn geen bill gates & co. dus daar houdt ik niks aan over
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:27 schreef badboynova het volgende:
pfffff weer een zware dag achter de rug, ik heb wel 1 heel lampje va de auto vervangen.
En nu is het tijd om mezelf vies en smerig te gaan voelen, vriendin wilt dat ik drap bij de mac haal
Daar heb je een punt. Maar goed mochten er een paar wel komen is dat wel centraler.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom in Utrecht? Al die noorderlingen komen toch niet.
Link?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net een half uurtje gameplay zitten checken van MW3 en dat ziet er toch wel een stuk beter uit dan MW2. Kerel had zelfs 2 hitmarkers met een noobtube aan de voeten van enemy. Guns levelen mee naarmate je ze gebruikt al zal er vast wel wat shit in zitten die OP is als een mofo is maar dat zul je altijd houden.
Weet je toevallig nog de naam?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even goed youtuben zit op mobiel dus dat is allemaal kut om terug te zoeken
wie zijn de noordelingen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Drent present!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wie zijn de noordelingen?
(ik werk overigens in Zaltbommel en rij dus tig keer per week langs Utrecht. Lijkt me wel eens leuk, maar kan niks drinken dan
Die heb ik al gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
hier heb je anders ook genoeg gameplay
sorry hoorquote:
Gij heeft een echte vrouwquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
mijn vriendin is a 10 min bezig in te parkeren![]()
Omdat we vorige keer in Den Bosch zijn geweestquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
En niet dat je dat filmt voor ons.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
mijn vriendin is a 10 min bezig in te parkeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |