quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik heb iets heel erg flauws gedaan, check die doodle nog maar eens
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik heb iets heel erg flauws gedaan, check die doodle nog maar eens
Ik vind het goed, we zien wel gewoon wie er nog meer kan.quote:
Mosterd na de maaltijd....quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:24 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1210347p1.html
dubbel goed nieuws voor michhas
Zolang ik er maar niet mee zit opgescheept, mijn klein-klein-klein kinderen zoeken het maar lekker uit..quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En die honderden miljoenen auto's hebben een zeer kleine impact op het milieu. Het is eigenlijk verwaarloosbaar, vergeleken met de uitstoot van de wereldwijde industrie.
Sukkel. En straks zeker wel gaan huilen als je geen pensioen meer blijkt te hebben door je eigen grootouders, die waarschijnlijk dezelfde bekrompen gedachtengang hebben/hadden...quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet mee zit opgescheept, mijn klein-klein-klein kinderen zoeken het maar lekker uit..
Jij bent een goed voorbeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet mee zit opgescheept, mijn klein-klein-klein kinderen zoeken het maar lekker uit..
Dit gebeurt nog wel eens...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Motorsport is moeilijk triest wanneer heeft voor het laatst nou echt een coureur gewonnen in de F1 wat je niet zag aankomen.
Alsof je daar nu nog iets aan kunt veranderen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sukkel. En straks zeker wel gaan huilen als je geen pensioen meer blijkt te hebben door je eigen grootouders, die waarschijnlijk dezelfde bekrompen gedachtengang hebben/hadden...
ALLEMEMICHHASquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd....
MAAR GODVERDOMME WAT EEN HEERLIJKE MOSTERD!
Nope, ik ga de 4e met een aantal collega's stappen in Bredaquote:
Dat heb ik ook lekker in de hand, niet dus, het enige punt wat ik ook wilde maken dat die hele heisa rond dat global warming en milieu discussies mij niet echt meer kunnen boeien. Iedereen heeft ook andere ideeën over het hele gebeuren, niemand snapt er meer wat van..quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sukkel. En straks zeker wel gaan huilen als je geen pensioen meer blijkt te hebben door je eigen grootouders, die waarschijnlijk dezelfde bekrompen gedachtengang hebben/hadden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |