quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde als een normale game toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe moet je die content disc installeren?
Half. Ik zag jullie toenstraks erover praten en toen ging ik even browsen en toen zag ik 'm bij toppers staan dus even snel demo gedownload, dat was wel iets, en toen zag ik 'm bij de GM liggen voor 25 dus ik dacht, ik neem 'm gewoon mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Ook aan de DA:2 ja?Geinspireerd door mij en Mieg?
Hij zegt dat dat niet kan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetzelfde als een normale game toch?
Hmm misschien dat je eerst disc 1 moet installeren (play disc) en daarna pas de content disc.quote:
Ik vind hem dat geld zeker wel waardquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Half. Ik zag jullie toenstraks erover praten en toen ging ik even browsen en toen zag ik 'm bij toppers staan dus even snel demo gedownload, dat was wel iets, en toen zag ik 'm bij de GM liggen voor 25 dus ik dacht, ik neem 'm gewoon mee.
Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm misschien dat je eerst disc 1 moet installeren (play disc) en daarna pas de content disc.
Volgens mij was dat met Forza 3 ook zo
Ga ik nog wel eens halen in de toekomstquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dead Island gedownload en die game is toch ook wel echt lachen om met wat mensen online te spelen. Waarom heeft niemand die hier gehaald
Ja ik zou hem geen 60 euro waard vinden maar als ik hem binnenkort zie liggen in de budget bak neem ik hem gewoon mee. Singleplayer was al lachen dus multiplayer lijkt me helemaal hilarisch.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga ik nog wel eens halen in de toekomstWanneer hij in de budgetbakken ligt. Lijkt me een leuke titel om later eens met een groep te spelen, zoals Borderlands
Ik en Nicklas hebben ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dead Island gedownload en die game is toch ook wel echt lachen om met wat mensen online te spelen. Waarom heeft niemand die hier gehaald
Sold en Nicklas hebben die.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie spelen die shit nooit jongeh. Voor ik hem koop wil ik hem wel echt met mensen co op gaan spelen aangezien ik hem alleen al het uitgespeeldquote:
Ik heb geen homefrontquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar Nick heeft ELKE game. Als hij hem al niet gekocht heeft, dan staat er wel een nzb te snorren
Met meer man wil ik hem ook wel doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie spelen die shit nooit jongeh. Voor ik hem koop wil ik hem wel echt met mensen co op gaan spelen aangezien ik hem alleen al het uitgespeeld
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |