laatst moest ik in de regen naar buiten om te zien hoe goed ze de auto had geparkeerd....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
laatst moest ik in de regen naar buiten om te zien hoe goed ze de auto had geparkeerd....![]()
Ik post niet mee daar hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef KoningStoma het volgende:
Je bevestigd mijn beeld van jou maar weer eens.
Jezus, held!quote:
quote:
Je had er een webcam op moeten zetten met een dikke livestreamquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En niet dat je dat filmt voor ons.
Aaaaaaaah vandaar dat je zo hard ging in DA2quote:
quote:
Inderdaad, paar dagen echt genolifed vorige weekquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaaaaaah vandaar dat je zo hard ging in DA2
Ben volgens mij op het einde van act 2, dus ik kan hem volgens mij precies uitspelen voordat BF3 op de mat valt
Ik ben nu bijquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, paar dagen echt genolifed vorige week
Act 2 is vet, The Arishok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle sidequests heb ik tot nu toe ook gedaan. Alleen die quest met die 5 tomes is glitchedAangezien ik ze oppakte ipv vernietigde kan ik die quest niet meer voltooien, dus dat is wel klote...
Please sir. When moon? When Mustang?
ik breng hem binnenkort ook maar wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]Behoorlijk...
Heb dit weekend mijn accu maar gedemonteerd en warm weggezet. Ik was met deze temperaturen niet van plan om nog te gaan brommeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |