quote:
erg luiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik vroeg mij al af hoelang wij tegen elkaar bleven gapen
Goed dagje gehad vandaag ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij hebt lui bij een vergadering gezeten
Weekje werk ruilen?quote:
Oei, doe dan maar nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan staat je donderdag en vrijdag nog iets te wachten
do niet veel, MEP voor vrijdag. 120 pax EKO, BIO en Regionaal. twee dingen in de baan, 3 voorgerechtjes, warm en dessertbuffetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, doe dan maar niet
Wat voor spannends heb je donderdag en vrijdag op het menu staan?
Ja Ja, ik denk dat ik vrijdag maar gewoon een thuiswerkdagje hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
do niet veel, MEP voor vrijdag. 120 pax EKO, BIO en Regionaal. twee dingen in de baan, 3 voorgerechtjes, warm en dessertbuffet
Mise En Placequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja Ja, ik denk dat ik vrijdag maar gewoon een thuiswerkdagje heb![]()
MEP
Ow, dat kan ik wel hoor, ben alleen nog niet zo snel en goed in mijn snijtechnieken.quote:
dan doe ik het zelf welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat kan ik wel hoor, ben alleen nog niet zo snel en goed in mijn snijtechnieken.
Oh, maar donderdagmiddag heb ik een leuke vergadering, dus toch maar niet
Lijkt mij beter van wél, denk dat jij niet zo tevreden zou zijn over mijn MEPquote:
dat idee had ik ook al. en drasss en PL4kkie zijn we ook kwijt geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij beter van wél, denk dat jij niet zo tevreden zou zijn over mijn MEP![]()
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat we Ceetje en Kaatje níet snel meer hier zullen zien
Denk dat Drassss wel weer opduikt. pl4kkie heeft ook al een tijdje niet in abo gepost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat idee had ik ook al. en drasss en PL4kkie zijn we ook kwijt geloof ik
we zullen zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat Drassss wel weer opduikt. pl4kkie heeft ook al een tijdje niet in abo gepost.
Jammer
OK hoef ik het halloweenfilmpje van the Swedish Chef ook niet te postenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik niks mee, kijk liever naar sesamstraat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK hoef ik het halloweenfilmpje van the Swedish Chef ook niet te posten
dacht trouwens dat jij meer van calimero en beertje colargol was was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |