+1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True, Wie is de Mol is inderdaad waardige televisie.
23:15, SBS 6.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Cara het volgende:
ik ook niet zeg maar w
[..]
ik ook niet laat ff weten als het begint
Vet programma net zoals Fort Boyard wat VROEGER erg vet wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Wie is de mol?
Wel geboeid zitten kijken, telt dat ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Wie is de mol?
Erik vind ik ook een eindbaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Mooi, taarten van Abel. Jammer dat die Erik de talent award niet won, maar VI maakt alles goed.
O dat kutspel met die tijgers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vet programma net zoals Fort Boyard wat VROEGER erg vet was
Genee lol die geilt op GELD GELD GELD zijn FOHN en zijn homo bedpartnersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Cara het volgende:
het ultieme trouwens had ECHT geweest als mies bouwman had gezegd 'voetbal international'
en dat dan in de studio van VI doodse stilte is en Genee zegt; nou.. fijn.. bedankt. Mogen we nu weer verder met de uitzending?
Aangepast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat nog 1 fout infinal:
[ afbeelding ]
Lol turk met uitkering die bedanken.... no thanks TOZZZquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Toch moeten we niet alleen René bedanken maar toch ook Demen Bülbül met zijn goede vragen.[ afbeelding ]
Vol vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |