De piraten baai vindt `m nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat ik niet weet waar die cd is...of in een doos hier, of in een doos bij mn ouders op zolderik kan natuurlijk op zoek naar alle losse tracks en dan op mn mp3 gooien...
nee, daar heb ik ook ooit gezocht. evt losse tracks kuiken dan maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De piraten baai vindt `m niet![]()
![]()
@ TT
Rock the funky beat![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel toffer zonder gasten![]()
![]()
ja denk `t welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, daar heb ik ook ooit gezocht. evt losse tracks kuiken dan maar
of glijmiddel....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
Beetje stroef... Moet eerst meer alcohol in dus.
nee, ze begonnen er net zelf over nav de gelijkende track Circles in de Sandstormmixquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef minthy het volgende:
Lezen ze mee in dit topic of was het al bekend dat ze deze gingen draaien??
Weet je toevallig wat The Box gebruikte toen het nog een zwart/wit logo had in hun promo's en bumpers?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze begonnen er net zelf over nav de gelijkende track Circles in de Sandstormmix
dit was toen hip ja...TMF gebruikt Block Rocking Beats van Chemical Bros (?) altijd in hun filmjes
dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
dit was toen hip ja...TMF gebruikt Block Rocking Beats van Chemical Bros (?) altijd in hun filmjes
nope, die zender heb ik nooit gehad in dat dorp waar ik woondequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat The Box gebruikte toen het nog een zwart/wit logo had in hun promo's en bumpers?
in den beginne was TMF best goed. met Alter8 en Wet n Wild en die geile Fabiënne!quote:
The Box, dat was pas een zenderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat The Box gebruikte toen het nog een zwart/wit logo had in hun promo's en bumpers?
Alter8quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in den beginne was TMF best goed. met Alter8 en Wet n Wild en die geile Fabiënne!
met dan de DeWaele-broertjes die zeggen: "kijken maar" terwijl ze hun duimen in de lucht stekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alter8![]()
Heb `m nu ff gekuikt: een 8 minuten versie, de original mix
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met dan de DeWaele-broertjes die zeggen: "kijken maar" terwijl ze hun duimen in de lucht steken
heb je ooit hun mix-cd As Heard on Radio Soulwax part2 gehoord? wereldcd!quote:
+3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus de zendmast achter het Mediapark heet vanaf nu de Man Bijt Hond-mast... Vanwege het winnen van de TV Canon.
en niet alleen onder je kerstboom!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef minthy het volgende:
Hmmmzzz.... Tjibbe onder m'n kerstboom... *twijfel*
Die ballen!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en niet alleen onder je kerstboom!
Je mist de f. 3fm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan btw een kerstboom van ruim 3m hoog kwijt!
quote:
Nee volgens mij niet. Heb wel de Radio Soulwax app op m`n gsmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je ooit hun mix-cd As Heard on Radio Soulwax part2 gehoord? wereldcd!
er liggen een aantal Radio Soulwaxbootjes in de piratenbaaiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Heb wel de Radio Soulwax app op m`n gsm
wattes??? ik snap er geen zak van!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
jaaaa ik heb zramon op zijn kin momeent dat hij beloofde![]()
![]()
komt eraan
hij beloofde vanmiddag bij C&S om iets te doen, en toen zei hij dat hij zijn kin in zn nek zou drukken dan leek hij op iemand ofzo,, maar dat deed hij dus ook nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wattes??? ik snap er geen zak van!
Dalijk eens kijken of ik nog aan boord van die bootjes kan komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er liggen een aantal Radio Soulwaxbootjes in de piratenbaai
part2 is degene die ook op cd is verschenen met oa een 10CC - Destiny's Child mash-up...
deze van Cake? nee joh! is leuk. ik leerde ze kennen door een I will Survive-coverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dalijk eens kijken of ik nog aan boord van die bootjes kan komen
Wat een verschrikkelijke graftakkenplaat is dit![]()
![]()
![]()
coolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
hij beloofde vanmiddag bij C&S om iets te doen, en toen zei hij dat hij zijn kin in zn nek zou drukken dan leek hij op iemand ofzo,, maar dat deed hij dus ook nog
gottegot wat een idiootquote:
NEEE die is super tof. Ik bedoelde die van Gavin DeGraw...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze van Cake? nee joh! is leuk. ik leerde ze kennen door een I will Survive-cover
gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NEEE die is super tof. Ik bedoelde die van Gavin DeGraw...
Ik dacht dat je die laatst ook al eens had besteld?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
zo, de vis kan er weer bijna in!
en zodadelijk toekomstig RadioRingWinnaar Rob Stenders!
en deze vinden jullie vast prachtig!
[ afbeelding ]
ik hoop dat ze snel binnenkomen en passen!
nee, toen waren ze ineens opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die laatst ook al eens had besteld?!
Ah, oke... Ik dacht ze al te herkennenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, toen waren ze ineens opmaar nu zijn ze er weer!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
http://www.zshare.net/video/9501619605bef259
The BOX bumper (geluid only)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, die zender heb ik nooit gehad in dat dorp waar ik woonde
buk maar even, dan haal ik mijn sidderaal tevoorschijn!quote:
klinkt een beetje Beastie Boys achtig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
http://www.zshare.net/video/9501619605bef259
The BOX bumper (geluid only)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buk maar even, dan haal ik mijn sidderaal tevoorschijn!
Ik las het, mijn hele timeline wordt eronder bedolvenquote:
nee, de rum is toch voor Grogquote:
Freek ownt de toko!quote:
zeker mooi programmaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
dat de Taarten van Abel ook een prijs wint vind ik mooi. af en toe gezien. mooi klein, eerlijk programma.
quote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb in je wmp dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
Waarom doet die pokkestream van de site het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
http://www.3fm.nl/socialradio/app werkt bij mij primaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
Waarom doet die pokkestream van de site het niet?
Thnx! Hij blijkt het wel te doen, moet je uiteraard wel je koptelefoon goed inpluggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb in je wmp dan?
qft jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
deze akoestische versie is echt veel mooier dan de normale versie...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
Naat en Faye op weg naar de 3fm studios!
[ afbeelding ]
stiekem hoop ik dat Faye wintquote:
waar gaat wat over schat?quote:
das straks de popquiz bij Stenders!quote:
Ik snap er werkelijk waar niks meer vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das straks de popquiz bij Stenders!
NAatje en GewoonFaye zijn straks de kandidaten in de quiz bij Stenders. ze zijn in de studio en binden de strijd aan met elkaar om de BeauKaal!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk waar niks meer van
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk waar niks meer van
niet zo onaardig doen tegen CindieYquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet
2 FOK!kers van dit topic bij Stenders zo voor de quiz.
Jij bent te soft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo onaardig doen tegen CindieY
nee, ik ben een heerquote:
ik heb het je graag uitgelegd hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef CindieY het volgende:
Ja zegEr wordt iets gebruld over Naatje en Faye en de popquiz van Stenders en ik moet maar even die connectie leggen? Nouja, duidelijk, ik ben benieuwd!
De verwachtingen zijn hoog hier...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef CindieY het volgende:
Ja zegEr wordt iets gebruld over Naatje en Faye en de popquiz van Stenders en ik moet maar even die connectie leggen? Nouja, duidelijk, ik ben benieuwd!
Een FOK!ker gaat wintquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef CindieY het volgende:
ola!quote:
Ik zou het wel uit mijn hoofd laten als ik op de radio kwamquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:07 schreef Qunix het volgende:
Zouden ze iets zeggen over het FOK!forum?
Vast niet.
quote:
Ik vind maar 1 nummer van hem goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef CindieY het volgende:
Calvin Harris moet maar weer kappen met het samenwerken met zangeressen. Z'n nummers waren al dikke prima zonder een Rihanna of hoe heette die vorige ook alweer.
+1quote:
Deze vind ik ook fijnquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 21-10-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
allerlei prijzen verloten![]()
![]()
niets ophalen en een speech vanaf corsettebandje![]()
En deze natuurlijkquote:
nee, dit was heel goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
Ik ben net overgeschakeld naar digitaal luisteren, hoor ik nog van die piratenmeuk
Je zult ook wel moeten hebben gedachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
Ik ben net overgeschakeld naar digitaal luisteren, hoor ik nog van die piratenmeuk
Ik dacht: "Goh, die piraten worden ook steeds slimmer"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zult ook wel moeten hebben gedacht
Alleen Naat toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net van Faye de bevestiging dat ze daadwerkelijk deel zullen nemen![]()
oh, we denken hier dat ook Faye meedoet...maar jij zit wellicht dichter bij t vuur?quote:
Ik zit er als goede vriend van het koppel boven op ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, we denken hier dat ook Faye meedoet...maar jij zit wellicht dichter bij t vuur?
Hij moest er pas 23:50 zijn dus nog lang niet.quote:
LALALALekker hoor! *hips*quote:
ah, jammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit er als goede vriend van het koppel boven op ja.
Hij doet mee, zij mocht mee in de aanhang.
En daarom zit ik nu thuis.
Ach ik werk er over een paar jaar toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
LALALALekker hoor! *hips*
[..]
ah, jammeren nog jammerderder voor jou
goedzo, veel zelfvertrouwen is goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik werk er over een paar jaar toch.
Was alleen leuk geweest om eens rond te kijken op mijn toekomstige werkplek.
Ik ben een onzekere puber.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedzo, veel zelfvertrouwen is goed!
Daar is hij idd goed in. Vandaag ook al The Sonics gehoord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Againzender het volgende:
En dat flikt Rob altijd, wil je naar bed gaan, gaat hij muziek draaien.
Wilde al zeggen: waarschijnlijk goed------> er zit alcohol inquote:
Nope.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shandy#Rock_shandyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wilde al zeggen: waarschijnlijk goed------> er zit alcohol in
eigenlijk moet ik nu de radio uit zetten nu er geluld wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar is hij idd goed in. Vandaag ook al The Sonics gehoord.
BeCo hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
mooi! dan kan ik over een paar rukken op een hitkrantposter van je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een onzekere puber.
Maar als het om radio maken gaat ben ik een arrogante kwal.
Dames en heren hier spreekt Domien 2.0.
ja, smaakt heerlijk. vanmiddag weer 4 blikjes gekochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ben geen mooiboy dus helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi! dan kan ik over een paar rukken op een hitkrantposter van je!
och, als ik maar lang genoeg ruk....quote:
BeCo??quote:
goed bezig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, smaakt heerlijk. vanmiddag weer 4 blikjes gekocht
als je over thor zijn hamer wrijft wordt ie heel grootquote:
het kruisje moest toch linksboven?quote:
Je kan hem omdraaien, toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan het kruisje linksboven? Lijkt me niet.
geen ideequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
een rondje met een kruisje? wtf moet dat worden....
Kan, maar een kruisje kan natuurlijk ook een klein Christelijk kruisje zijn.quote:
[Gerard Ekdom mode] GAD-VER-DAMME!!![/Gerard Ekdom mode]quote:
zie mijn post #242quote:
ik denk... Andijvie!quote:
het is groen en het drijftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Ik vind het een ware eer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, als ik maar lang genoeg ruk....
Ik vroeg het net op whatsapp.quote:
eens kijken of hij er wat van baktquote:
Leuk gedaan.quote:
Je kan niet tegen iemand die rood is geschminktquote:
faye doet niet mee.....dat was een vergissing onzerzijdsquote:
twitter:TamarRivka twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 00:05:32Holy Shit!!! Ik zit opgesloten in een trein op Amsterdam centraal?!?! Help!! Iemand informeer de NS dat ze open doen!! #dtv #3fm reageer retweet
twitter:TamarRivka twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 00:07:34Sjezus Crisis! Ik ben bevrijd!! Godzijdank voor de oplettende burger!! En nog net mijn goede trein in nu!! Dankjewel NS!! reageer retweet
twitter:TamarRivka twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 00:08:335jaar van mijn leven kwijt. Ik zat vast in een sprinter, ja, zonder wc! Gelukkig bevrijd! #3fm ik kon er aan!!!!! reageer retweet
Iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
Als ik me niet vergis, op de webcam precies 't 3FM logo voor z'n hoofd
Ik heb wel gemeld hoe tof dat wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
Faye komt net binnen en ze gaan Muse draaien?
Dit is te toevallig.
Fok!ken vanuit de 3fmstudio! wat een heldinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wel gemeld hoe tof dat was
Alles voor de fansquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Fok!ken vanuit de 3fmstudio! wat een heldin
Rob en draaiboeken....prachtigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:14 schreef Qunix het volgende:
Rob is weer wat anders aan het doen dan de quiz.
ja! waar zat je? toch maar een bruiloft gaan doen?quote:
ik zie je benen.quote:
Lampen uit en gordijnen opendoen in het huis van m'n moederquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! waar zat je? toch maar een bruiloft gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |