welke arrogantie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jouw arrogantie doet me aan iemand denken
hmm, NAC moet winnen voor mijn puntenquote:
ow, maar daar wordt ik niet anders vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om jezelf in de TT te zetten
ik wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, maar daar wordt ik niet anders van
dit is reclame
daar word ik ook niet anders vanquote:
doe mij De Graafschap maar, heb niks met NACquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, NAC moet winnen voor mijn punten
Tedjequote:
*insert grammar nazi*quote:
goed zo Wouter, nette spellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar word ik ook niet anders van
klopt. ik heb voor mezelf liever dat de graafschap wint, maar in de poule heb ik een speler van de graafschap op de reservebank zitten en van NAC in het veldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe mij De Graafschap maar, heb niks met NAC
dank je, Remcoquote:[..]
Tedje![]()
[..]
*insert grammar nazi*
[..]
goed zo Wouter, nette spelling
wie van NAC heb jij in het elftal staan dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. ik heb voor mezelf liever dat de graafschap wint, maar in de poule heb ik een speler van de graafschap op de reservebank zitten en van NAC in het veld
schilderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie van NAC heb jij in het elftal staan dan?
mooiquote:
nu moet ie nog winnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij maakt z'n uitverkiezing in jouw elftal gelijk waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet ie nog winnenheb je Tedje er ook in staan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
nee. van elk team mag je er maar 1 uitkiezen, en bij de graafschap is dat de leeuw. maar omdat die bij mij op de reservebank zit, gaan zijn punten pas meetellen zodra een middenvelder die in mijn basis staat niet mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je Tedje er ook in staan eigenlijk?
wat is de basisteam nu dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee. van elk team mag je er maar 1 uitkiezen, en bij de graafschap is dat de leeuw. maar omdat die bij mij op de reservebank zit, gaan zijn punten pas meetellen zodra een middenvelder die in mijn basis staat niet mee heeft gedaan.
dat is, gezien hoeveel ze spelen en scoren etc., een best teamquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.coachvanhetjaa(...)ing/twente/32338.htm
subleague waar ik aan mee doe:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is, gezien hoeveel ze spelen en scoren etc., een best team
jawel, een doelpunt van schilderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond in ieder geval geen punten voor je wat betreft NAC
quote:
dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawel, een doelpunt van schilder
en omdat dat een middenvelder is, krijg ik er zelfs 8 voor
whehehequote:
inderdaad!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
en de laatste van die poule moet trouwens het bier betalen met de bbq die we dan gaan houden, dus ik moet punten blijven scoren
Heuuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Akkerr het volgende:
Had dit topic nog niet gezien!
Trotse inwoner uit Almelo!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gedaan... op de schaatsbaan
Halloooooquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Akkerr het volgende:
Had dit topic nog niet gezien!
Trotse inwoner uit Almelo!
nu pas?quote:
Ik ben vandaag vrij en begin morgen om 18:30quote:
Neu.. dat zal niet gebeuren. Dan laat de hele EU Griekenland vallen als een zak kittens in een jutezak van een brugquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef Mdrop het volgende:
Gelukkig is die van Nederland dan ook 0 euro waard, en gaan we mooi achter Griekenland aan![]()
!
Tja en gelukkig hebben wij als NL helemaal NIETS geen geld in griekenland zitten, om nog maar te zwijgen over de Nederlandse bedrijven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neu.. dat zal niet gebeuren. Dan laat de hele EU Griekenland vallen als een zak kittens in een jutezak van een brug
Ratel de spatelquote:
Niet als je genoeg alcohol in je bloed hebt Selmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is helemaal niet koud buiten.
Ik heb net het eerste slokje genomen Marko.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet als je genoeg alcohol in je bloed hebt Selma
En dat heb je ook nog gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb net het eerste slokje genomen Marko.
Moest Kim op de fiets naar de stad brengen (om de hoek!!).
Omdat het tot aan Famly behoorlijk donker en verlaten is en dat vind ze eng.quote:
okequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat het tot aan Famly behoorlijk donker en verlaten is en dat vind ze eng.
Zelfde geldt voor de route andere kant. (Cafe Belg)
Da's wel lief van jou danquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat het tot aan Famly behoorlijk donker en verlaten is en dat vind ze eng.
Zelfde geldt voor de route andere kant. (Cafe Belg)
Is ook een beetje ongerustheid van mijn kant hoor. Ik lag al te slapen toen ze liep te miepen dat ze het eng vond. Wat voor moeder ben je dan als je gewoon blijft liggen? Stel dat....quote:
Best wel he. Je moet maar durven om in je slaap-outfit de stad in te gaan.quote:
GIMME FJOE GIMME FAI GIMME DFLHISHFDKJABDFKWJHWKAJCBDGKJquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat mensen 'm snappen
Ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GIMME FJOE GIMME FAI GIMME DFLHISHFDKJABDFKWJHWKAJCBDGKJ
Kan niet met mobiel. Over 1 of 2 weken zoek ik dit topic nog eens op.quote:
quote:
Doe dat bij je meisjequote:Op zondag 23 oktober 2011 04:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar Selma, ik mag je toch nog wel een likje geven?
Beterschap Basquote:Op zondag 23 oktober 2011 08:48 schreef Redbaron het volgende:
leuk dat men mij beterschap wenst hier!
Wat is er dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:52 schreef Redbaron het volgende:
hmm koodts gezakt tot 39.3
Nu nog overal de korsten wsg...
korsten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:52 schreef Redbaron het volgende:
hmm koodts gezakt tot 39.3
Nu nog overal de korsten wsg...
Ik lig al sinds woendag ziek op bed, vrijdag naar ziekenhuis gegaan waar ze me meteen opgenomen hebben na een halve dag testen.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik lig al sinds woendag ziek op bed, vrijdag naar ziekenhuis gegaan waar ze me meteen opgenomen hebben na een halve dag testen.
Iets van Herpes ofzo (koorstuitslsg maar dan over hele lichaam...
volgens mij heb je 2 soorten herpes, één zorgt bijvoorbeeld een koortslip, terwijl de ander de soa is...quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Herpes is toch een soa?
Beterschap man \m/
Ooh oké. Neemt niet weg dat ik Bas beterschap wensquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb je 2 soorten herpes, één zorgt bijvoorbeeld een koortslip, terwijl de ander de soa is...
en uiteraard ook beterschap vanaf mijn kant
balen van PSV ofniet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh oké. Neemt niet weg dat ik Bas beterschap wens
klopt, maar dit keer niet gemazzeld... en ook niet echt super veel kansen gehadquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nogal ja
Overwinning was zo ontzettend terecht geweest
Het niveau in Nederlands is zo ongelooflijk kut.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, maar dit keer niet gemazzeld... en ook niet echt super veel kansen gehad
AZ lacht nu weer het hardstquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het niveau in Nederlands is zo ongelooflijk kut.
De nummers 2, 3 en 4 vergeten allemaal te winnen
welkom in het bedrijf dat ziekenhuis heet...quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:48 schreef Redbaron het volgende:
hier moet je betalen voor tven internet
wat voor frituur?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Net een frituurpan, printer en laptop gekocht
Inventum gf350quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor frituur?
wat voor printer?
wat voor laptop?
Buj weer mooi wat geld kwietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Inventum gf350
Epson bx525wd
Laptop asus k53ta-sx108v
Wat dan?quote:
Is het een beetje een snelle frituurpan? Wat voor processor zit er in?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Inventum gf350
Epson bx525wd
Laptop asus k53ta-sx108v
een hele snellequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Is het een beetje een snelle frituurpan? Wat voor processor zit er in?![]()
![]()
Verder iedereen een goedendag toe gewenst
En Bas van harte beterschap.
Ook weer weggepest of vrijwillig weg gegaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jammer dat ze hier niet meer post.
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Mdrop het volgende:
Avond!
[..]
Ook weer weggepest of vrijwillig weg gegaan?
Nu wil ik juist namen, eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen namen, maar er zijn al genoeg mensen 'huilend' niet meer terug gekomen.
de condensor. ik denk dat deze bij de airco hoort. dus maar even op marktplaats kijken of ik een goede kan vinden, de garage wou hem er wel in bouwen, maar dat ging ruim 400 euro kosten, bovenop het vervangen van de remschijven en blokken.quote:
APK plus beurt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
of gewoon apk keuring of iets dergelijks?
Niet even een babbeltje gemaakt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb Sylvana een uurtje geleden gespot in de supermarkt
Jammer dat ze hier niet meer post.
Dat zijn matige grappen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:58 schreef Under_Score het volgende:
[..]
de condensor. ik denk dat deze bij de airco hoort. dus maar even op marktplaats kijken of ik een goede kan vinden, de garage wou hem er wel in bouwen, maar dat ging ruim 400 euro kosten, bovenop het vervangen van de remschijven en blokken.
Jij mag datquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ben ook weggepest hiermaar ik kom toch terug
Henquote:
Selquote:
Goedemiddag leuquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
dag lui
ik ga m'n bed maar eens opzoeken
quote:
nee, die wil nog wel eens weglopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Goedemiddag leu
En weet je soms niet waar je bed staat ruler?![]()
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen vergat er gewoon ff "...wat de rest hoeft te weten" achter te zetten
wat wil je er mee doen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo iedereen
ik ben ook eens aan het rondkijken in het oerwoud dat laptop-specificaties heet
internetten, downloaden, beetje gamen (geen nieuwe games die veel eisen) etc.quote:
hoe groot scherm wil je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
internetten, downloaden, beetje gamen (geen nieuwe games die veel eisen) etc.
budget is maximaal ¤ 900, bij voorkeur 17,3" (heb ik nu ook, bevalt goed en gaat nauwelijks buiten de deur)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe groot scherm wil je?
misschien het belangrijkste, wat is je budget?
ik speel eigenlijk niet super veel spellen, keertje de MOH-serie en dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)de-oktober-2011.html
misschien heb je hier iets aan?
die laptop die ik heb gekocht, draaide Farcry 2 nog had m'n broertje 't van.
wel een leuk dingetje, met een i7quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk niet super veel spellen, keertje de MOH-serie en dat soort dingen
had bijvoorbeeld deze gezien;
http://www.laptopshop.nl/(...)73sv-v1g-tz462v.html
http://tweakers.net/pricewatch/283733/asus-n73sv-v1g-tz462v.html
review:
http://tweakers.net/produ(...)73sv-v1g-tz462v.html
packard hell bestaat nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef haakon het volgende:
Alienware een optie? Denk te duur..
Asus is altijd goed, zolang je maar geen HP of Packard Bell(bestaat dat nog?) haalt.
zei Marko ook alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel een leuk dingetje, met een i7
al naar gekeken, niet onder 900quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef haakon het volgende:
Alienware een optie? Denk te duur..
Asus is altijd goed, zolang je maar geen HP of Packard Bell(bestaat dat nog?) haalt.
Heb er nog nooit wat verkeerds over gehoord in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
packard hell bestaat nog
ik wou ook een asus omdat ik wist dat dat goeie zijn.
weet jij ook of msi laptops goeie zijn? die specs zijn vaak wel
mijn broertje heeft ook een VAIO, maar daar doet het draadloos het niet meer van. En eigenwijs dat hij is, wil hij er niets aan doen en hij vraagt mij of m'n andere broertje ook niet om er even naar te kijken, dus dan moet hij het zelf maar weten. Als ik z'n LAN stekker nodig ben, dan pak ik 'm lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb er nog nooit wat verkeerds over gehoord in ieder geval
Sony VAIO zijn ook goeien btw
Maar een i7 is niet per definitie sneller dan een i5quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel een leuk dingetje, met een i7
De HP probook en HP elitebook zijn goede laptops hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zei Marko ook al
[..]
al naar gekeken, niet onder 900en het is toch Packard Hell?
heb nu een HP trouwens![]()
Nerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar een i7 is niet per definitie sneller dan een i5
Zie boven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De HP probook en HP elitebook zijn goede laptops hoor
Het is wel zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nerd.
[..]
Zie boven.
Hoi Marko![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat heb je hier nou weer aan?
[ afbeelding ]
Geen M-line voor mij dus.quote:
Ja. Mooiboxe-springquote:
goed he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter is al 5 dagen onafgebroken aan het draaien op r49?
quote:
HP is serieus goed spul zolang je het niet bij de MM haalt en dus voor een probook of elitebook gaat.quote:[b]Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef haakon het volgende:[/b
Dat sowieso, ineens duidelijk waarom Fer bankzitter isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wát een vuurwerk! Wát een passie bij Twente!!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
daarom ook heracles
zo, hebben we dat ook weer gehad
http://www.elfvoetbal.nl/(...)j-amateurs-van-lissequote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente
Lui fucking moeite hebben met een amateurploegje
Hopelijk zijn ze ook zo matig tegen PSV
Wij kwamen niet 3 keer op achterstandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)j-amateurs-van-lisse
die kop liegt er ook niet om
3 keer op achterstand?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij kwamen niet 3 keer op achterstand
Komend weekend wordt het spannend.
M'n hoop zegt dat PSV wint, m'n verstand zegt dat FCT wint
bij mijn weten zijn ze 1 keer op achterstand gekomen.quote:
Dan lulde die vent van Radio Oost stomquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij mijn weten zijn ze 1 keer op achterstand gekomen.
wel 1 keer teveel, maar das nog geen 3
maar tjah, dat had nooit mogen gebeuren nee.quote:FC Twente* - sc Genemuiden 4-3
4' Fer 1-0
12' Lip 1-1
57' Van den Berg 1-2
62' Chadli 2-2
75' Bajrami 3-2
79' Bajrami 4-2
88' Lip 4-3
Ahh, één keer inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
scoreverloop:
[..]
maar tjah, dat had nooit mogen gebeuren nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, één keer inderdaad.
Wel slecht hoor....
Zul je zien dat ze tegen PSV een perfecte wedstrijd spelentjah, op eredivisielive hebben ze het zo'n beetje over de topper van het seizoen, maar als beide ploegen zo spelen als afgelopen tijd, dan wordt het een draak van een wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Eens... het is te hopen dat beide ploegen op hoog niveau spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, op eredivisielive hebben ze het zo'n beetje over de topper van het seizoen, maar als beide ploegen zo spelen als afgelopen tijd, dan wordt het een draak van een wedstrijd.
Tuulk heb ik zin.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Halloo!
Hebben jullie al zin in 5 november?![]()
Kans bestaat dat ikzelf wat later ben, maar dan hou ik wel contact met 1 van jullie. Ik moet namelijk tot kwart voor 8 werken
eensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens... het is te hopen dat beide ploegen op hoog niveau spelen.
Ik denk dat de topniveaus van beide ploegen niet ver uit elkaar liggen..
ik heb wel zin, weet nog niet 100% zeker of ik kanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Halloo!
Kans bestaat dat ikzelf wat later ben, maar dan hou ik wel contact met 1 van jullie. Ik moet namelijk tot kwart voor 8 werken
Gelukkig!quote:
En wat zou je anders gaan doen dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel zin, weet nog niet 100% zeker of ik kan
Zeker wel!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Halloo!
A Serbian Film kijken bij mij...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En wat zou je anders gaan doen dan?
misschien nog met 't huis bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig!
[..]
En wat zou je anders gaan doen dan?
Twentequote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:31 schreef norich het volgende:
Morge
Heuj ik lees dat Twente en Heracles gewonnen hebben, mooi
Had het er toevallig gisteren nog overquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Halloo!
Dit dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:35 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Zeker wel!
Maakt niet uit dat je wat later bent, ik hoor het wel. Je hebt m'n nummer...
De tering Bas, het stapelt zich mooi opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:48 schreef Redbaron het volgende:
Pff denk niet dat ik bij de meet ben, moet nog tot 4-nov aan t infuus![]()
En vd week gehoord dat mn Baas Failliet is
Wtf, ie hebt het wel enorm te pakken onniequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:48 schreef Redbaron het volgende:
Pff denk niet dat ik bij de meet ben, moet nog tot 4-nov aan t infuus![]()
En vd week gehoord dat mn Baas Failliet is
Ik heb last van Herpes, en infuus is antiobiotica..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wtf, ie hebt het wel enorm te pakken onnie![]()
Wat heb je nou precies dan? Dikke griep, koorts... uitdroging?
Hrm, karigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb last van Herpes, en infuus is antiobiotica..
Ben dr wel een beetje klaar mee nu want mag de kamer niet afKoorts had ik bij opname 40.3. Nu geen koorts meer.
Dat is toch wel voornaam inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hrm, karig
Zijn er nog wel leuke zustertjes of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |