welke arrogantie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jouw arrogantie doet me aan iemand denken
hmm, NAC moet winnen voor mijn puntenquote:
ow, maar daar wordt ik niet anders vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om jezelf in de TT te zetten
ik wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, maar daar wordt ik niet anders van
dit is reclame
daar word ik ook niet anders vanquote:
doe mij De Graafschap maar, heb niks met NACquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, NAC moet winnen voor mijn punten
Tedjequote:
*insert grammar nazi*quote:
goed zo Wouter, nette spellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar word ik ook niet anders van
klopt. ik heb voor mezelf liever dat de graafschap wint, maar in de poule heb ik een speler van de graafschap op de reservebank zitten en van NAC in het veldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe mij De Graafschap maar, heb niks met NAC
dank je, Remcoquote:[..]
Tedje![]()
[..]
*insert grammar nazi*
[..]
goed zo Wouter, nette spelling
wie van NAC heb jij in het elftal staan dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. ik heb voor mezelf liever dat de graafschap wint, maar in de poule heb ik een speler van de graafschap op de reservebank zitten en van NAC in het veld
schilderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie van NAC heb jij in het elftal staan dan?
mooiquote:
nu moet ie nog winnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij maakt z'n uitverkiezing in jouw elftal gelijk waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet ie nog winnenheb je Tedje er ook in staan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
nee. van elk team mag je er maar 1 uitkiezen, en bij de graafschap is dat de leeuw. maar omdat die bij mij op de reservebank zit, gaan zijn punten pas meetellen zodra een middenvelder die in mijn basis staat niet mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je Tedje er ook in staan eigenlijk?
wat is de basisteam nu dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee. van elk team mag je er maar 1 uitkiezen, en bij de graafschap is dat de leeuw. maar omdat die bij mij op de reservebank zit, gaan zijn punten pas meetellen zodra een middenvelder die in mijn basis staat niet mee heeft gedaan.
dat is, gezien hoeveel ze spelen en scoren etc., een best teamquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.coachvanhetjaa(...)ing/twente/32338.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |