Mijn paiq fotobewonderaars wonen allemaal een leeg locatiebalkje weg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk, en hier word ik nu vrolijk van...
Net weer een chat met een so-called foto-bewonderaar. En wát een contrast in vergelijking met die eerdere chat. Deze had gevoel voor humor, ziet er leuk uit, tikte zo snel dat ik 'r amper bijhield, en bleef maar vragen afvuren zodat ik eens een keer niét als enige het gesprek gaande hoefde te houden. Verfrissend.
Interesse tonen is interesse krijgen, en die van mij is zojuist gewekt.
Herkenbaar. Dan staat er eens eentje tussen waaraan je een sporadische oneliner wil wagen en dan blijkt het anderhalf uur in de auto zitten te zijn qua afstand...grmbl.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn paiq fotobewonderaars wonen allemaal een leeg locatiebalkje weg.
Heb dr nog op Paiq, nu was dit verhaal een grapje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dr aandacht!![]()
Maar ff serieus.
[verhaal]
Ik was aanvankelijk:![]()
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
Dacht ik al dat ik alle gekken van Paiq wel gezien had, krijg je deze
Als ze te enthousiast wordt, zou ik weer benauwd krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk, en hier word ik nu vrolijk van...
Net weer een chat met een so-called foto-bewonderaar. En wát een contrast in vergelijking met die eerdere chat. Deze had gevoel voor humor, ziet er leuk uit, tikte zo snel dat ik 'r amper bijhield, en bleef maar vragen afvuren zodat ik eens een keer niét als enige het gesprek gaande hoefde te houden. Verfrissend.
Interesse tonen is interesse krijgen, en die van mij is zojuist gewekt.
Dat lijkt me nogal verdomd sterk, Godshand. Eens te meer omdat ik -geknipt- ben en niet alleen bij de kapper.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ze te enthousiast wordt, zou ik weer benauwd krijgenKrijg dan gevoel van gevalletje wanhoop. Daar heb je dan de dag na de date al een positieve zwangerschapstest mee tot haar vreugd
PS: Hou ons toch maar op de hoogte, want misschien krijgt mijn zure toekomstblik geen gelijk
Als je zo cheapy wil zijn en alleen via piaq wil daten moet je ook niet meer zeuren dat het niet lukt hequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn paiq fotobewonderaars wonen allemaal een leeg locatiebalkje weg.
Waarom niet bij het 3e mailtje vragen of ze niet iets leuks wil doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Eindhoven is dichtbij en in mijn leeftijdscategorie zijn er ook veel dames op zoek naar een date
.
Nee, het ligt gewoon aan mij. Het lukt me gewoon niet om de dames lang genoeg geïnteresseerd te houden om tot date over te gaan. Maximaal 3 of 4 mailtjes en dan is er weer een oorverdovende stilte. Ben het inmiddels zo gewend dat ik er mijn schouders tegenwoordig voor ophaal.
Heb dit jaar twee dates gehad, Met 1 heb ik het 1,5 maand volgehouden (of beter gezegd zij met mij) en 1 waar het bij 1 gebleven is (zelf geen gevolg aan gegeven maar wel netjes laten weten)
Ik ben toch wel 1 van de grote sponsors van datingsites als RP en Lexa. Beide een abonnement want voor niks gaat de zon op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je zo cheapy wil zijn en alleen via piaq wil daten moet je ook niet meer zeuren dat het niet lukt he
Er moet natuurlijk wel een reden zijn om het te vragen. Vanuit het niets die vraag stellen betekend sowieso einde oefening. En nee, ik gooi niet alles meteen op tafel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waarom niet bij het 3e mailtje vragen of ze niet iets leuks wil doen?En hoe open ben je? Als je alles op tafel gooit in het eerste mailtje is er ook niet veel meer te vragen.
Dan moet het wel heel goed voelen als ik na 1 mail al wil daten.quote:Overigens vind ik het soms zelf ook wel moeilijk wanneer ik iemand nou voor iets leuks wil meevragen. Maar vanaf mailtje 1 kan het al.
Uhm, nee niet echt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel een reden zijn om het te vragen.
Ik ben RP ook weer eens aan het proberen sinds zondag, maar goddamn, wat zijn ze daar passief. Wél 200 profielviews, maar slechts 10 berichten. Ik zal wel weer te cynisch zijn in mijn tekst, but hey, fuck it. Ben wel klaar met de nutcases die daar helaas ook welig tieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik ben toch wel 1 van de grote sponsors van datingsites als RP en Lexa. Beide een abonnement want voor niks gaat de zon op.
Je zoekt uiteindelijk maar één chick. Ik kreeg ook ongeveer tien berichten. Zeven afgewezen en met drie wat gaan mailen. Zelf twee keer een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben RP ook weer eens aan het proberen sinds zondag, maar goddamn, wat zijn ze daar passief. Wél 200 profielviews, maar slechts 10 berichten. Ik zal wel weer te cynisch zijn in mijn tekst, but hey, fuck it. Ben wel klaar met de nutcases die daar helaas ook welig tieren.
Eén volstaat, dat klopt. En waarschijnlijk (of nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker) moet ik zelf eens van mijn luie reet afkomen en wat rond gaan sturen. Die scheefgroei is een bitch en ik ben te kritisch, dodelijke combo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Je zoekt uiteindelijk maar één chick. Ik kreeg ook ongeveer tien berichten. Zeven afgewezen en met drie wat gaan mailen. Zelf twee keer een berichtje gestuurd.
Met andere woorden - je moet niet zo zeuren. Het gaat toch om de vrouwen met wie je wél mailt en date? En wat had je dan verwacht, 50 berichtjes? Serieus?
Het is wat leuker als je uit meerdere een keuze kunt maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Je zoekt uiteindelijk maar één chick.
Maar uiteindelijk maar 1 chickquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wat leuker als je uit meerdere een keuze kunt maken.
Te kritisch? Gelul. Standaard smoes voor het niet regelen van vrouwen. Meestal door onzekerheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eén volstaat, dat klopt. En waarschijnlijk (of nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker) moet ik zelf eens van mijn luie reet afkomen en wat rond gaan sturen. Die scheefgroei is een bitch en ik ben te kritisch, dodelijke combo.
Dit dusquote:
Idd de vrouwen willen zo snel een zin horen of iets anders. Dat je niet eens zeker weet of je diegene wil hebben. En als je enigzinds wil daten gaan ze lopen zeuren dat ze niet zo snel zijn. Voor de dates die ik had heb ik echt veel moeite moeten doen(via rp). Paiq begint ook steeds meer op rp te lijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lulkoek. Mag ik op zijn minst het idee hebben dat ik er voor val? Dát mis ik dus.
Misschien juist omdat ik het meer iets voor vrouwen vind om zoiets te doen verbaasde het me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen kunnen anders ook heel verbolgen doen hoor.
Tja. Mannen zitten te miepen dat ze niks van vrouwen horen, en dan heb je ook weer mafkezen die zo reageren. Geen wonder dat vrouwen geen zin hebben te reageren als ze niet geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef Kattenkop het volgende:
Het laatste wat ik op een datingsite heb gedaan was een 'Sorry, geen interesse' verzonden. Ik dacht; wel zo handig én dan laat ik toch iets weten in plaats van geen bericht terug te sturen. Krijg ik een bericht terug met daarin: 'Arro-gant'![]()
![]()
Mannen..
Jij bent echt veelste lief voor vrouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Mannen zitten te miepen dat ze niks van vrouwen horen, en dan heb je ook weer mafkezen die zo reageren. Geen wonder dat vrouwen geen zin hebben te reageren als ze niet geinteresseerd zijn.
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef picardmike het volgende:
Jij bent echt veelste lief voor vrouwen.
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.
Verder heb ik gezien bij een vriendin wat voor'n berichtjes ze krijgt op RP. Geen wonder dat je afknapt en niks terugstuurt op mensen die je niet interessant vindt. Een beetje leuke meid krijgt zo 50 berichtjes per dag waarvan er 40 kansloos zijn.
Het is wellicht handig om je benaderingswijze tov vrouwen eens te heroverwegen. Want de tactiek die je nu al een aantal jaar gebruikt werkt overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?
Vrouwen mogen best wat harder aangepakt worden en hoeven niet meer de hand boven het hoofd gehouden te worden. Alsof alles de schuld van de man is.
Nee? Kennelijk denk jij dat ik voor vrouwen op m'n knieen ga, en dat is gewoon onzin. Jij hebt kennelijk een of andere misvatting dat vrouwen verplicht zijn op je te reageren als je ze wat stuurt. Je bent een vreemde, ze zijn je niks verplicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef picardmike het volgende:
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?
Huwelijksaanzoeken, suffe verhalen over hoe ze de liefde van hun leven zijn, seksverhalen (soms redelijk extreme met SM d'r in), en soms gewoon ronduit beledigende opmerkingen. Maak maar eens een profiel op RP aan met wat foto's van een leuke meid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.
Ik heb wel eens mee mogen lezen, je lacht je echt kapot. Snapte ook meteen waarom ze mijn berichtjes altijd heel leuk vonden, maarja...wat zegt dat als je die andere pulp leest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.
Nou ik heb toevalig een nepprofiel van een vrouw en vind het wel meevallen. Hoewel de box wel snel vol is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ah, toevallig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik heb toevalig een nepprofiel van een vrouw en vind het wel meevallen. Hoewel de box wel snel vol is.
Kennelijk is dat inspiratie voor hem, gezien z'n acties hierquote:
Het profiel is opgesteld door PicardMike, weet je nog?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
Nouja, valt mee.Die berichten gaan toch ook helemaal nergens over. 'beauty heb je ping'
Zie edit. Ik bedoel ze zijn niet van het niveau "hey schatje ik heb een pik van 20cm, you dig?".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
Nouja, valt mee.Die berichten gaan toch ook helemaal nergens over. 'beauty heb je ping'
Kijk niet elke dag dus zou het niet weten. Heb iig de foto gebruikt van 1 of ander russisch fotomodel die mij er is een keer in wou luizen. Op het moment dat ik inlog komt er om de minuut wel wat binnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Catbert het volgende:
Die vallen mee, hoeveel krijg je d'r op een dag?
Edit: vallen mee bedoel ik dat ze niet enorm slecht zijn, deze zijn 'gewoon' slecht.
[..]
Kennelijk is dat inspiratie voor hem, gezien z'n acties hier
Dat zal dat Russische fotomodel leren!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kijk niet elke dag dus zou het niet weten. Heb iig de foto gebruikt van 1 of ander russisch fotomodel die mij er is een keer in wou luizen. Op het moment dat ik inlog komt er om de minuut wel wat binnen.
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wellicht handig om je benaderingswijze tov vrouwen eens te heroverwegen. Want de tactiek die je nu al een aantal jaar gebruikt werkt overduidelijk niet.
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.
Oh, dus je faalt niet, je bent gewoon kieskeurig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef picardmike het volgende:
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.
Maar het werkt toch helemaal niet 'prima'? Hoeveel succesvolle dates heb je nou gehad de afgelopen jaren?
Gezien de manier waarop jij vrouwen benadert verbaast het me niks dat je alleen nog de wierdo's overhoudt op de dates.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef picardmike het volgende:
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.
kon ik mezelf maar zo goed voor de gek houden, zou een zegen zijn voor mijn zelfvertrouwen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.
Als je dat denkt en daardoor beter kan slapen:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop jij vrouwen benadert verbaast het me niks dat je alleen nog de wierdo's overhoudt op de dates.
Datingsites hebben allemaal het probleem dat er veel meer mannen dan vrouwen zitten. Daarnaast heb je ook nog eens het probleem dat de echt leuke vrouwen snel genoeg een kerel hebben om niet naar een datingsite te hoeven grijpen. IMHO zijn datingsites misschien leuk voor 'ernaast' maar als je echt een leuke meid wil is de kans groter dat je die in het wild tegenkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu dus mijn vraag: hoe is het in het echt met die datingsites? En welke is nou van een beetje goede kwaliteit, waarvan je zegt dat je daar serieuze reacties uit krijgt en er een beetje goed aanbod is? En welke datingsites moet je absoluut niet nemen? Hebben jullie tips?
Alsof ik slaap verlies over of jij wel aan dates komt, heb wel andere dingen aan m'n hoofdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:05 schreef picardmike het volgende:
Als je dat denkt en daardoor beter kan slapen:)
Geen enkele man scoort goed op een datingsite hoor. Catbert en Silenus doen stoer maar hebben gewoon genoegen genomen met minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
kon ik mezelf maar zo goed voor de gek houden, zou een zegen zijn voor mijn zelfvertrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |