quote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef Klonk het volgende:
Ik ben in de war, vergeet wat ik zei over de C1000, niet over de vastelavondskamp
quote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef Klonk het volgende:
Ik ben in de war, vergeet wat ik zei over de C1000, niet over de vastelavondskamp
een troost, waar je hierna ook gaat wonen, het kan alleen maar beter wordenquote:
Ik heb het ook niet verzonnenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
een troost, waar je hierna ook gaat wonen, het kan alleen maar beter worden
Over 20 jaar is Genooi een Yuppen-buurt. Mark my words.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Klonk het volgende:
Die hoek van Venlo heeft volgens mij best veel profijt gehad van de enorme sloop en opknapbeurt daar
Zo te lezen lopen er nog genoeg drugsdealers rondquote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Over 20 jaar is Genooi een Yuppen-buurt. Mark my words.
Echt welquote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Klonk het volgende:
Die hoek van Venlo heeft volgens mij best veel profijt gehad van de enorme sloop en opknapbeurt daar
Heb medelijden met mijquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef fratsman het volgende:
Ik zei altijd dat wij in een achterbuurt wonen (Meeuwbeemd) maar toen ik laatst weer eens door het Vastenavondkamp fietste dacht ik "goh het valt bij ons best mee."
Dat is idd volgens mij nog vredigerquote:
Daar heb ik een aantal keren uitgeholpen bij de andere vestiging van mijn bijbaantjequote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef Klonk het volgende:
Oh, shit ja, dat hoert sinds kort ook bij Venlo
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef Klonk het volgende:
internetten op de telefoon met autocorrect is niet altijd verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |