quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
Kom gewoon naar Kubke man, veel gezelliger
quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
Stappen in Helden heeft mij nooit aangesproken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef datisstom het volgende:
Bedoelen jullie met 'zwervers' niet gewoon al die meeuwen?
Nee dat volk dat rondhangt met hun blik bier in de knuisten en iedere dag weer om kleingeld "voor de nachtopvang" loopt te bedelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef datisstom het volgende:
Bedoelen jullie met 'zwervers' niet gewoon al die meeuwen?
Kleingeld meestal vragen ze 2 euro ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dat volk dat rondhangt met hun blik bier in de knuisten en iedere dag weer om kleingeld "voor de nachtopvang" loopt te bedelen.
Daar zetten ze wel op in jaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Kleingeld meestal vragen ze 2 euro ofzo?
Die gast met die Metro en Spits krantjes verkoopt is ook irritant, maar dat schijnt de zoon te zijn van rode Cor en de stoepehoer
Klopt, hij heet Michelquote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die gast met die Metro en Spits krantjes verkoopt is ook irritant, maar dat schijnt de zoon te zijn van rode Cor en de stoepehoer
Ah, dat joch dat misbruik door een buurman verzon en dat pa die vervolgens doodsloeg. Was nog een behoorlijk relletje toen in Blerick. Maar het blijven Tokkies.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat zeiden wij gisteren ook al tegen elkaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:26 schreef Klonk het volgende:
Gaat lekker trouwens, 3 overvallen in de gemeente binnen twee dagen en in Belfeld is het te vaak raak qua inbraken...
Nou weer in Blerick! de dierenkliniek aan de Helling/Antoniuslaan. Wtf is er aan de hand deze week?!?twitter:
Alweer! De enige winkel die ik weet hier op de Hogeweg is de Bristol, maar daar was dus niks te zien toen ik er langs fietste gisteren..twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 12-12-2011 om 12:26:37Opnieuw overval op winkel: Er is zondagmiddag een gewapende overval gepleegd op een winkel aan de Hogeweg in Ven... http://t.co/NqFtYkEq reageer retweet
Het feit dat de politie twittert. Dat dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Klonk het volgende:
Ik zal wel geen gevoel voor humor hebben maar wat is er grappig aan een overval?
En dat tijdens de markt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef fratsman het volgende:
Nou weer in Blerick! de dierenkliniek aan de Helling/Antoniuslaan. Wtf is er aan de hand deze week?!?twitter:
Als je nieuws/een gebeurtenis snel wilt verspreiden is Twitter juist het ideale medium. Binnen no time is een groot gedeelte van de bevolking op de hoogte.quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het feit dat de politie twittert. Dat dus.
twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 12-12-2011 om 15:04:53Politie onderzoekt overval op friture: Een friture aan de Nachtegaalstraat in Tegelen is zaterdagavond overvalle... http://t.co/31FEkOTC reageer retweet
Schijnt dat het de Bristol is geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Klonk het volgende:
Zondagmiddag toch ook nog een winkel aan de hogeweg?
Hij had een nieuwe goedkope muts nodigquote:Op maandag 12 december 2011 19:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Schijnt dat het de Bristol is geweest.
En ik heb iets gehoord van de C1000 in Blerick centrum zaterdagquote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Klonk het volgende:
Zondagmiddag toch ook nog een winkel aan de hogeweg?
da's dan de tweede keer, ergens in November is er ook een C1000 in blerick overvallen (of poging tot), of was dat die in de achterbuurt, sorry vastelavondskampquote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik heb iets gehoord van de C1000 in Blerick centrum zaterdag
Ik heb daar (lang geleden) gewerkt en spreek nog geregeld oud-collega's maar daar heb ik niks over gehoord...?quote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's dan de tweede keer, ergens in November is er ook een C1000 in blerick overvallen (of poging tot), of was dat die in de achterbuurt, sorry vastelavondskamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |