Dat werd tijd ook. Die kuilen werden steeds dieper.quote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen om 8.30 tot en met Donderdag, ze gaan de boel daar opnieuw bestraten
Volgens mij zeiden ze op de stadsomroep dat het maar 1 dag zou duren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Klonk het volgende:
Ik snap er geen fuck van, ik had vanmiddag mijn passagiers afgezet, rij richting de kaldenkerkerweg en zie dat de vierpaardjes weer open zijn![]()
Ben er niet overheen gereden omdat mijn doel ergens anders was, ben benieuwd of het morgenochten nou open of dicht is
Blijkbaar heb ik het toch verkeerd gehoord op de stadsomroep want ik kon er vanmiddag niet over.quote:Op woensdag 23 november 2011 06:56 schreef Klonk het volgende:
de borden hadden het over 3 dagen
goeie informatievoorziening
Ik net wel, rond half 5quote:Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef eight het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het toch verkeerd gehoord op de stadsomroep want ik kon er vanmiddag niet over.
Zoeken vast nog wel een paar paters een schandknaapje.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:25 schreef datisstom het volgende:
Weet iemand waar ik een bijbaantje kan scoren in Venlo als 14-jarige?Ik woon zelf in Steyl, dus daar in de buurt zou ook kunnen.
Gewoon nog 2 jaar folders rondbrengen en daarna bij Benders gaan vakkenvullen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef datisstom het volgende:
Bedankt voor de tips (behalve die boven mij), ik heb bij tiptop gesolliciteerd. Een tuinder zou ook wel leuk zijn alleen waar vind je die en hoe benader je die..Beetje akward.
Ik mag al vakkenvullen hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gewoon nog 2 jaar folders rondbrengen en daarna bij Benders gaan vakkenvullen.Succes!
Ben wel van plan om eens te gaan kijken ja, maar denk niet meteen het eerste weekend. En ik hoop voor hun dat ze het langer volhouden dan 6/BdW..quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:18 schreef Ruder het volgende:
Gaat er hier iemand 2 december naar St1 (spreek uit: stein of voor Hollanders: Steen) ?
Ik heb gisteren een van die oost-europese bedelaars met een zogenaamd "gebrek" (lees; met een kruk onder de schouder rondstrompelend) uit mijn winkel moeten jagen. En met dat soort gespuis op straat gaan we voor "beste binnenstad 2013."quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Klonk het volgende:
De entree van de jumbo op de maasboulevard is echt opgeknapt nu de zwervers het ontdekt hebben
Het zijn er meer. En al een paar weken. In eerste instantie alleen op de Vleesstraat maar ik merk dat ze zich nu ook in andere straten ophouden. (dus ook al in de Klaasstraat.) Ik begrijp ook niet dat de politie dit soort gasten niet uit het centrum verwijdert, net als allemaal dat rondzwalkend en schreeuwend zwerf/zuip/spuitvolk. Oppakken en op een rij met een ketting aan de voet straat voor straat, wijk voor wijk rotzooi opruimen. Zijn ze 's avonds goed moe en hebben ze ook geen tijd om te zwerven/zuipen/spuiten en doen ze tenminste wat voor hun uitkering. Dat "wethouder onzichtbaar" dhr. Satijn van economische zaken daar maar eens over nadenkt. Heel wat vliegen in één klap.quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Klonk het volgende:
Die heb ik ook gezien, een dwerg op krukken met een koffiebekertje. Maar ondertussen wel een duur trainingspak aan met een monster energy muts op...
0485-319050quote:Op maandag 28 november 2011 09:50 schreef datisstom het volgende:
Raar, kom ook dagelijks in de stad en heb er nog geen gezien.
Heeft tiptop trouwens ook een vestiging in Venlo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |