Ja, echt he? Verschrikkelijk die zooi daarquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:37 schreef maen het volgende:
pff ik ben niet blij met het nieuwe busstation, zo kan ik bus 62 nooit meer halen door de afstand![]()
het blijft ook echt een puinhoop daar he?
zoek voor zondag wel een ander beginstationquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt he? Verschrikkelijk die zooi daar
Zag hem al liggen bij Koops, ff de Sint inlichten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef Klonk het volgende:
Voor de liefhebbers van de geschiedenis van Venlo is er een heel tof boek uitgekomen (meerdere trouwens maar die gaan over vastelavond, en jullie kennen mij en carnaval)
Twintig Eeuwen Wonen aan de Maas, echt een superboek, dik, interessant
Waitwhut?quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Klonk het volgende:
kut, gaat de spoorwegovergang bij de vierpaardjes drie dagen dicht
Heb ik gelukkig geen last van, maar een verkeersinfarct gaat dat wel wordenquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen om 8.30 tot en met Donderdag, ze gaan de boel daar opnieuw bestraten
Dat werd tijd ook. Die kuilen werden steeds dieper.quote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen om 8.30 tot en met Donderdag, ze gaan de boel daar opnieuw bestraten
Volgens mij zeiden ze op de stadsomroep dat het maar 1 dag zou duren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Klonk het volgende:
Ik snap er geen fuck van, ik had vanmiddag mijn passagiers afgezet, rij richting de kaldenkerkerweg en zie dat de vierpaardjes weer open zijn![]()
Ben er niet overheen gereden omdat mijn doel ergens anders was, ben benieuwd of het morgenochten nou open of dicht is
Blijkbaar heb ik het toch verkeerd gehoord op de stadsomroep want ik kon er vanmiddag niet over.quote:Op woensdag 23 november 2011 06:56 schreef Klonk het volgende:
de borden hadden het over 3 dagen
goeie informatievoorziening
Ik net wel, rond half 5quote:Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef eight het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het toch verkeerd gehoord op de stadsomroep want ik kon er vanmiddag niet over.
Zoeken vast nog wel een paar paters een schandknaapje.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:25 schreef datisstom het volgende:
Weet iemand waar ik een bijbaantje kan scoren in Venlo als 14-jarige?Ik woon zelf in Steyl, dus daar in de buurt zou ook kunnen.
Gewoon nog 2 jaar folders rondbrengen en daarna bij Benders gaan vakkenvullen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef datisstom het volgende:
Bedankt voor de tips (behalve die boven mij), ik heb bij tiptop gesolliciteerd. Een tuinder zou ook wel leuk zijn alleen waar vind je die en hoe benader je die..Beetje akward.
Ik mag al vakkenvullen hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gewoon nog 2 jaar folders rondbrengen en daarna bij Benders gaan vakkenvullen.Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |