Weet je dat nog niet? Luthart is al een tijdje gesloten. De gebroeders Luthart zijn vorige maand 2 dagen na elkaar allebei overleden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:49 schreef Klonk het volgende:
Nee, ik ga echt op de 11 van de 11de naar de mert
ff naar Luthart
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:50 schreef fratsman het volgende:
Hoppa! Nachtopening Modern Warfare 3 ook weer overleefd! De hele Klaosstraot stond kotsvol. Wel een beetje triest dat er Saturn-personeel tussen de wachtenden rondliep. "Psst, bij ons 2 of 3 euro goedkoper!"![]()
![]()
Stonden de boys van de FRS vroeger ook altijd om bekend. Of spellen voor de datum onder de toonbank verkopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:50 schreef fratsman het volgende:
Hoppa! Nachtopening Modern Warfare 3 ook weer overleefd! De hele Klaosstraot stond kotsvol. Wel een beetje triest dat er Saturn-personeel tussen de wachtenden rondliep. "Psst, bij ons 2 of 3 euro goedkoper!"![]()
![]()
Nachtelijke openingquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Stonden de boys van de FRS vroeger ook altijd om bekend. Of spellen voor de datum onder de toonbank verkopen.
Een keertje een nachtelijke opening gedaan voor de Sega Dreamcast, kwamen er 2 mensen op af.
Ja, echt he? Verschrikkelijk die zooi daarquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:37 schreef maen het volgende:
pff ik ben niet blij met het nieuwe busstation, zo kan ik bus 62 nooit meer halen door de afstand![]()
het blijft ook echt een puinhoop daar he?
zoek voor zondag wel een ander beginstationquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt he? Verschrikkelijk die zooi daar
Zag hem al liggen bij Koops, ff de Sint inlichten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef Klonk het volgende:
Voor de liefhebbers van de geschiedenis van Venlo is er een heel tof boek uitgekomen (meerdere trouwens maar die gaan over vastelavond, en jullie kennen mij en carnaval)
Twintig Eeuwen Wonen aan de Maas, echt een superboek, dik, interessant
Waitwhut?quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Klonk het volgende:
kut, gaat de spoorwegovergang bij de vierpaardjes drie dagen dicht
Heb ik gelukkig geen last van, maar een verkeersinfarct gaat dat wel wordenquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen om 8.30 tot en met Donderdag, ze gaan de boel daar opnieuw bestraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |