Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:33 schreef Klonk het volgende:
Luik![]()
Zoveel toffer en mooier dan de meeste mensen denken
Ja, echt belachelijk die actiequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:10 schreef afsje het volgende:
Venlo/NS ten top weer hoor!
Afsje vanochtend op haar Gazelle uit 1456 naar t station, mooi in t fietsvak parkeren... Kom ik net weer terug; alle fietsen weg!! Staan ze.allemaal nu links van het station, tussen de bomen, geen verlichting.. Kwartier gezocht, maar geen Gazelle van Afsje pfff..
Ook geen waarschuwing vanochtend ofzo dat ze verplaatst zouden worden.
Nu maar lopen naar huis :-(
Ik vond elf op elf un leuker nummer maar wellicht kumt det waal umdet ik Hay Smeets neet zoe mot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:34 schreef fratsman het volgende:
Terechte winnaar!Supergezellige avond gehad.
Wat is det toch met dae man? Ik ving zaoterdaag auk al zo'n geluuje op!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond elf op elf un leuker nummer maar wellicht kumt det waal umdet ik Hay Smeets neet zoe mot.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef Klonk het volgende:
Jan Christis, wat was het nu al druk in de stad, mooi weer en de pruuse hebben vakantie
Ut is unne badjakker, spraekboks en tegenover Hay is Ivo Niehe bescheiden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat is det toch met dae man? Ik ving zaoterdaag auk al zo'n geluuje op!Elf op Elf was inderdaad ook erg leuk, alleen de 4e plaats vind ik minder. Had ik liever die Tango van Edu Carli en Paul Claessen gezien.
Ik kan bevestigen dat in huize Ganzenherder de oude generatie het volledig met eight eens is... Wat ook zeer duidelijk te merken was zaterdagavondquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ut is unne badjakker, spraekboks en tegenover Hay is Ivo Niehe bescheiden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ut is unne badjakker, spraekboks en tegenover Hay is Ivo Niehe bescheiden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:17 schreef Klonk het volgende:
Jammer, had mijn passagiers vanmorgen wijs zitten maken dat het wel eens 7 uur kon zijn voor ze thuis waren
Hopen dat er op tijd iemand van de berg afkomt en de vierpaardjes op wil draaienquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:25 schreef Klonk het volgende:
Maar goed niet te vroeg juichen, moet nog wel van de vierpaardjes naar de groenveldsingel op het moment dat alle Duitsers besluiten nach hause zu fahren
Dat is geen hopen meer maar biddenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopen dat er op tijd iemand van de berg afkomt en de vierpaardjes op wil draaien...
Noujah in Düsseldorf of Köln ga ik wonenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Klonk het volgende:
Ik zou uit die drie elke dag Luik kiezen, de laatste twee zijn té gewoontjes, gaan ze allemaal al naar toe
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wel toevallig nu de Duitsers weer naar huis zijn
[..]
Goed nieuwsquote:
[..]
Forum Opties | |
---|---|