Maar das ook heel niet zakelijk... En dies niet zo mooi afgewerkt van dichtbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
wat doet de zoon van steve jobs daar?>
Maar Inu: het jurkje is heel leuk, alleen heel niet zakelijk. Ruitjes kunnen niet meer zo
Kun je je polkadot jurkje niet aantrekken met een colbertje er op?
Ruitjes moet je gewoon niet bij iets officieels aantrekken, verder gewoon doen waar je je lekker in voeltquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar das ook heel niet zakelijk... En dies niet zo mooi afgewerkt van dichtbij
En ik hou van ruitjes
Ik ga dalijk even de WE leegkopen, aan hun webshop te zien iig, maar zoiets kan misschien ook;
http://shop.wefashion.com(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html
haha, en dan birckenstocks er onder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef -moppie- het volgende:
grijs is ietwat saai, maar ja tis de bieb![]()
Huhu Eccoos natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, en dan birckenstocks er onder.
ja maar WE en Steps daar kunnen we nog naartoe als we 40 zijn Inu, Promiss laat ik me niet over uit en de Sting is te casual. Ga eens online shoppen bij http://nl.bestseller.com/vila?forcecountry=NL&utm_nooverride=1 ofzo..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef Inu het volgende:
Net ff bij de WE, Steps, Sting en zelfs Promiss geweest, maar niks gevondenMaar ik heb zondag nog de hele dag in Londen
Anders wordt het gewoon het ruitjesjurkje hoor...
WE en Steps vind ik wel leuk eigenlijk, haal daar meestal mn werkbroeken vandaan... Promiss was idd een wanhoopsdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja maar WE en Steps daar kunnen we nog naartoe als we 40 zijn Inu, Promiss laat ik me niet over uit en de Sting is te casual. Ga eens online shoppen bij http://nl.bestseller.com/vila?forcecountry=NL&utm_nooverride=1 ofzo..
Die Vila winkel hier is zo frommeligquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:42 schreef -moppie- het volgende:
Vero Moda eens maar Vila heeft geen goedkope stofjes.. (althans ik vind van niet).
Ach in Londen kom je vast iets leuks tegen, ga je een weekendje?
Vero Moda is voor 16-jarigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:43 schreef bleiblei het volgende:
Laat maar, had een andere winkel in mijn hoofd![]()
bruin ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ook. Of grijs
geen rood of rozevloekt bij der haar
en een poes up.quote:
inu daar kun je weer wel da pakkie an.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Die Vila winkel hier is zo frommelig
De conferentie is in Londen, maar ik ga morgenmiddag al, dus lekker zondag vrij
[..]
Vero Moda is voor 16-jarigen
't goed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:43 schreef bleiblei het volgende:
Laat maar, had een andere winkel in mijn hoofd![]()
Nee, het was een reactie op BB die begon over pittige korte kapselsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij ook alweer?
Je kan daar veel leuke dingen kopen, voor onze leeftijd.
Groot gelijk, schijt aan een ander hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar das ook heel niet zakelijk... En dies niet zo mooi afgewerkt van dichtbij
En ik hou van ruitjes
ik rookte al filtersigaretten toen jij de filters nog als tampon gebruikte!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
filtersigaretten gaan vrij makkelijk uit als je ze niet te schuin weg legt, altijd zo geweest. Neproker!
Proestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik rookte al filtersigaretten toen jij de filters nog als tampon gebruikte!
Kortom, door zuigen dus. Ideale strategie om een kettingroker te creëren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:17 schreef FUFR het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)de-sigaretten-in-eu/
tijdens het koken gaat dat nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
Jongens, als je rookt dan leg je je sig. niet weg. Je houd um in je hand en mond tot ie op is
Rook dan niet, sowieso roken tijdens het koken.. lijkt de moeder van Colt wel, is ranzig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tijdens het koken gaat dat niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Rook dan niet, sowieso roken tijdens het koken.. lijkt de moeder van Colt wel, is ranzig.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:14 schreef FUFR het volgende:
weken, zo niet maanden erger ik me er aan dat mijn sigaretten (LM rood) iedere keer uitgaan op de asbak.
ik heb zelfs de luchtvochtigheid in huis laten meten. (thinking of it: mijn wiet werd niet vochtiger ofzo)
blijkt het de invoering van de zelfdovende sig te zijn
(verplicht vanaf 1-11)
Mental image:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tijdens het koken gaat dat niet
beheers je gewoon even, sjongejonge verslaafde!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
ja daarom leg ik 'm dus weg tijdens het koken, zodat ik er niet mee boven het eten hang. Stelletje bonobo's
psies!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
och er is er ook eentje gestopt hoor
Ik heb werkelijk waar nooit in de keuken en/of tijdens het koken gerookt omdat dat echt smerig isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
och er is er ook eentje gestopt hoor
jij is zielig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
nee, jij vindt het smerig, da's heul andersde keuken is de enige overdekte plek in ons huis waar ik mag roken, onder de afzuigert. Niet smeriger dan in de woonkamer, integendeel. Vind ik dan
Dan smaakt het ook heul niet! Althans dat vond ik, kon het tijdens werktijd prima laten; no way dat ik in mijn winterjas buiten zou gaan staan~quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja
ik vind buiten staan in de zomer niet zo erg, maar met vrieskou
nee dat klopt, roken tijdens vorst is echt andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan smaakt het ook heul niet! Althans dat vond ik, kon het tijdens werktijd prima laten; no way dat ik in mijn winterjas buiten zou gaan staan~
ooit, beste artic, ooitquote:
Ik ben ook een alcoholrokerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GA AF!![]()
ik dacht dat jij een alcoholroker was? Ben je dronken?
oh, na 5 dagen alcohol en roken zou ik juist echt geen peuk lustenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben ook een alcoholroker. Maar je hebt soms weken dat je 5 avonden per week met wijn in je klauw staat en dan heb je wel eens kans dat je 5 avonden rookt
.
Deze week sta ik nog droog, dus dan krijg je weer zin in een peukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, na 5 dagen alcohol en roken zou ik juist echt geen peuk lusten
Maar goed, kijk uit voor de nicotinemonsters he!
[ afbeelding ]
ah kijk, herkenbaar, en dan ga je drinken omdat je wil roken, en voor je het weet hang je er in...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef febster het volgende:
[..]
Deze week sta ik nog droog, dus dan krijg je weer zin in een peuk.
Naah, ik vind roken lekker, maar niet verslavend. En ik ga sowieso nooit drinken om te roken, ik drink omdat ik wil drinkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah kijk, herkenbaar, en dan ga je drinken omdat je wil roken, en voor je het weet hang je er in...
[ afbeelding ]
been there, seen it all
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef FUFR het volgende:
die krijgt binnenkort zelfdovende flesjes
Celebration!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef FUFR het volgende:
wehehehe
vraag het over een half uur nogges mops.
vrouw en kind naar kruimeltje
i am free, FREE!
nah, wordt solderen ( we maken een led cube) en dj'en denk ikquote:
ik heb koffie!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef -moppie- het volgende:
3 voor 10 bij ah maar dat wisten gullie vast wel!
Ik heb wijn
en kipfilet anders komt ie er niet in!quote:
done that.quote:
Gedverdemme, geconserveerde smots pannekoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef FUFR het volgende:
is zoon pakketje, vind sam lekker.
ik moet geen pannekoeks.
Als je de volgende keer onze alcoholistisch imago nog verder de afgrond in helpt breng ik het bier terugquote:
Dat is echt ranzig! Zelf bakken is kut maar wel lekker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gedverdemme, geconserveerde smots pannekoeken.
Zelf gebakken pannekoeken(max 1 keer per jaar
)
Als je ze zelf niet hoeft te eten is het goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:40 schreef FUFR het volgende:
Als hkh deze wil krijgt ze die gewoon
ik doe niet moeilijk over minder werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Zag die bal wegrollenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef FUFR het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_bal_in_hol.html
ik lag dubbel tijdens dit. die vent ook trouwens
Afgelopen jaar voor het laatst geweest, willen mij daar niet meer hebben ben te normaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, wanneer ga jij voor het laatst naar de paaz?
Uhuhquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Afgelopen jaar voor het laatst geweest, willen mij daar niet meer hebben ben te normaal
Tweede wat? Tweede koter? Nooit niet, iig niet van mijn zwemmertjes want die snelweg is afgesnedenquote:
Arme eierstokkersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tweede wat? Tweede koter? Nooit niet, iig niet van mijn zwemmertjes want die snelweg is afgesneden
Ik hanteer FOK! handvatten nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nooit niet, dat mag een autist nooit zeggen he!
Laat ze weer net zo gemakkelijk los hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh okee. Eindelijk integratie na 12 jaar
Typo, je bedoeld vast "broodje bier"quote:
Hallo bierworstjequote:
ze denkt ons een beetje achter het lapje te houden door met woords te husselen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Typo, je bedoeld vast "broodje bier"
Teveel Wordfreud.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze denkt ons een beetje achter het lapje te houden door met woords te husselen.
daar trappen wij dus niet uit he!
Lekker en gezond, juup!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:17 schreef Juup© het volgende:
Rauwe vis
Doet mij gelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
ik heb de halve nacht op je zitten wachtenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb de halve nacht op je zitten wachten
Zat het lekker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Oh, dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:01 schreef FUFR het volgende:
bij wijze van, in werkelijkheid heb ik de hele nacht gestaan
gezellig he, vrouwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:14 schreef ColtZ40 het volgende:
Praatgraagje ligt hier al Ff op de bank te slapen.
In z'n geheel of een klein deel van jou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:01 schreef FUFR het volgende:
bij wijze van, in werkelijkheid heb ik de hele nacht gestaan
Goedenachtquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef febster het volgende:
Iets voor jou SQ: http://gizmodo.com/585247(...)y-to-your-front-door
Nee manquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:42 schreef FUFR het volgende:
Ik had rode lenzen bij wit haar gedaan.
maar ja..ik ben geen spook
Goed gedaan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:44 schreef Inu het volgende:
Heel de dag gewinkeld, 1 trui gekocht
En woensdag even terug voor een tas die ze nu niet in de goede kleur hadden...
wit met wit is toffer. Ik heb ook een witte outfitquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:42 schreef FUFR het volgende:
Ik had rode lenzen bij wit haar gedaan.
maar ja..ik ben geen spook
Ik was in Zwolle idd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:12 schreef FUFR het volgende:
Zoals in wie wil er nou een kind van een legofiel of ben je in zwolle?
Diegene die je hierboven beschrijft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was in Zwolle idd.
En heeft je broer kinderen jonger dan een jaar of 4 en trekt ie ze adidas trainingspakjes aan, heeftie een vrouw met hanekam en kijkt ie ontzettend simpel uit zijn ogen met zijn bakkes constant open? Dan heb ik em gespot.
Oi, dat ben ik dus, BB.
Helmonder?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef FUFR het volgende:
Flink. kaal . grote bakkes. rossig langharig wijf en een rood kind van 7
Ik wacht al 33 uur op je woordsquote:
nou echt, af en toe denk ik dat wel eensquote:
das wel een heel leuk manneke!quote:
Sq's woord zuigt grote tijdquote:
Nee, dan wast een anderquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef FUFR het volgende:
Flink. kaal . grote bakkes. rossig langharig wijf en een rood kind van 7
haal even een reserve feun?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Inu het volgende:
Mn telefoon laadt niet meer op. Er is laatst ook een soort bruin papiertje uit het oplaadcontactje gekomen, dus denk dat ie geen contact meer maakt
Een beetje friemelen werkte toenstraks nog, dus hij is nu 20% vol tot woensdag
liepen vast wel meer tokkies rond.quote:
Neuh, viel wel meequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
liepen vast wel meer tokkies rond.
wij gaan woensdag naar Rhenen, moet ik van mijn vrouw en kind.
ik verwacht er daar ook veel te zien
Vrouw de schuld gevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
haal even een reserve feun?
Ik heb zojuist sams iphone om zeep geholpen door er een update op te doen die niet zo florissant verliep..
hoe ga ik dat uitleggen
waarom niet? ze heeft r hard voor gewerkt. op een gewone gsm kan ze ook geen spelletjes doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig is sommige jeugd verpest vind ik.
kom kom val je zelf es niet zo afquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, viel wel mee.
Vooral veel figuren waar ik wat twijfels over had qua helderheid.
Vind dat altijd wel dubieus. Op dergelijke beurzen lopen altijd ontzettend veel (volwassen) lui rond van discutabel allooi. Van die hobbyfreaks die hun hobby veels te serieus nemen.
ik vind dat meestal een teken dat iemand liever niet in mijn buurt isquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:20 schreef r8v2 het volgende:
Vandaag afscheid gehad van mijn oom die in Canada gaat wonen. Aan de ene kant tof, maar toch jammer dat we hem een stuk minder gaan zien.
de meeste hebben zelfs 2 van die borsten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef r8v2 het volgende:
WTF. Bij genante lijven was net een chick die 2 baarmoeders en 2 baarmoederhalzen had.
Nee nee, dat was het echt niet. Hij was ook kei-emo enzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind dat meestal een teken dat iemand liever niet in mijn buurt is
maar je kunt hem daar ook gewoon bezoeken toch
En ze waren niet bepaald klein ook. Het shot van haar probleempje was trouwens wel zeg maar, in your facequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
de meeste hebben zelfs 2 van die borsten!
euthanasie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:25 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee nee, dat was het echt niet. Hij was ook kei-emo enzo. Maar zijn vriendin is een van oorsprong Nederlandse Canadese. En die mist haar leven en familie daar natuurlijk ook, Eigenlijk is er dus geen oplossing...
misschien toch even terug kijken dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En ze waren niet bepaald klein ook. Het shot van haar probleempje was trouwens wel zeg maar, in your face.
Als ik hem op een bepaalde manier vasthoud doet ie hetquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
haal even een reserve feun?
Ik heb zojuist sams iphone om zeep geholpen door er een update op te doen die niet zo florissant verliep..
hoe ga ik dat uitleggen
Nou houdoe dan homo!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben allang bezig kut!
Oja, ik ga trouwens denk ik iedereen uit mijn leven bannen die zijn tijd verdoet met the Voice of Holland kijken. Sterf, slaafs kijkvolk, sterf!
waar slaat dat nou weer op? Daar heb jij toch geen last van, kuthuiliequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben allang bezig kut!
Oja, ik ga trouwens denk ik iedereen uit mijn leven bannen die zijn tijd verdoet met the Voice of Holland kijken. Sterf, slaafs kijkvolk, sterf!
heb je je pruik op en lenzen in vandaag?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op? Daar heb jij toch geen last van, kuthuilie
'mieeew, ik ga iedereen uit mijn leven bannen die wel eens bounty's eet, want ik vind bounty vies!!!'
en maar roepen dat je zo alleen bent
nee, die heb ik niet nodig, collega vlucht nu al na drie kuchjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je je pruik op en lenzen in vandaag?
Punt 1: je bent zelf een kuthuiliequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op? Daar heb jij toch geen last van, kuthuilie
'mieeew, ik ga iedereen uit mijn leven bannen die wel eens bounty's eet, want ik vind bounty vies!!!'
en maar roepen dat je zo alleen bent
Wat ben jij toch enorm zieligquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Punt 1: je bent zelf een kuthuilie
Punt 2: Ja ik heb daar last van want het is een gebrek aan kritische zelfreflectie en het is puur om interessant te doen jegens hetzelfde slaafse kijkvolk bij de watercooler/koffie-automaat
Punt 3: Bounties zijn lekker
Punt 4: Alleen zijn is een voorrecht.
Ik kijk ook de voice, is leuk op vrijdagavond incl. wijntje een beetje meebleren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, ik kijk the voice en sytycd, dus r8al had mij al verbannen
Ik zou mijn stoel omdraaien....dat ik je niet meer zagquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kijk ook de voice, is leuk op vrijdagavond incl. wijntje een beetje meebleren.
lees hierboven, je moet het niet serieus nemen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik weet wel wat ik komende vrijdag ga doen....the voice kijken![]()
eindelijk van r8 verlost
Alleen Fok kan me bannen, ik kan Fok niet bannenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik weet wel wat ik komende vrijdag ga doen....the voice kijken![]()
eindelijk van r8 verlost
Alhoewel jij natuurlijk wel wat meer serieus genomen moet worden. Artic, werk aan de winkelquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
lees hierboven, je moet het niet serieus nemen!
whehehequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou mijn stoel omdraaien....dat ik je niet meer zag
Doe het zelfquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Alhoewel jij natuurlijk wel wat meer serieus genomen moet worden. Artic, werk aan de winkel.
Dan plaats jezelf aub in het zieligerts hokje en kom er niet meer uit, dan neem je me serieus!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Alhoewel jij natuurlijk wel wat meer serieus genomen moet worden. Artic, werk aan de winkel.
je bent een zielig hokjequote:
x2quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
Sterf op Fok, met je systeemnotificatie.
ik heb al vrijgevraagd voor donderdag & vrijdagquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
NOG VIER EN EEN HALVE DAG EN DAN IS HET WEER WEEKEND!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb al vrijgevraagd voor donderdag & vrijdag
lekker he...vakantiedagen overhebbenquote:
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bb ook! Hebben jullie plannen samen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |