abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103363127
Wij hebben op zolder nogal wat ruimte achter de knieschotten, die we graag zouden benutten voor het opslaan van allerlei spullen die we niet vaak nodig hebben. Voor en achter is er nu één plaat los, waardoor we erbij kunnen, maar ik zou eigenlijk wel meer 'ingangen' willen hebben, zodat we er wat makkelijker bij kunnen. Er zitten wel stickers op het frame van de schotten dat je ze niet mag verwijderen. Kunnen we dan toch iets met schuifdeuren maken, of kunnen we beter een andere oplossing zoeken? Tips?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:25:59 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_103363217
Die kun je verwijderen, maar de houten balkconstructie moet je laten zitten.
Als je van die groene platen hebt, heeft de scheiding waarschijnlijk ook een bouwfysische reden.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_103363283
Ik begrijp je... geloof mij...., maar niet doen... dichttimmeren die handel... ik heb recent de spullen achter mijn schotten weggehaald... allemaal spullen die ik echt al lang geleden weg had moeten gooien. Zoveel troep wil je helemaal niet hebben en hoe meer ruimte je creeert, hoe meer je gaat stallen.

;)
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
pi_103363339
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:27 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik begrijp je... geloof mij...., maar niet doen... dichttimmeren die handel... ik heb recent de spullen achter mijn schotten weggehaald... allemaal spullen die ik echt al lang geleden weg had moeten gooien. Zoveel troep wil je helemaal niet hebben en hoe meer ruimte je creeert, hoe meer je gaat stallen.

;)
Wat een kut reactie :')
pi_103363931
Het is een dragend frame, dat mag je niet verwijderen; gaat ten koste van de dakconstructie.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_103364192
Ik ken uiteraard jouw situatie niet, maar mij is uitdrukkelijk gemeld dat bij mijn huis de schotten onderdeel zijn van de dakconstructie en ik die nooit mag verwijderen (m.u.v. aan elke kant 1 paneel die al los was).

Het hele grappige eraan is dat er ook stickers opzitten, maar alleen aan de achterkant...
I reject the truth and substitute it with my own.
pi_103365110
Maar je kan toch het hele frame laten zitten, en op twee plaatsen of zo de schotten los halen, zodat je erbij kan? Of kan dat alleen op die ene plek waar de plaat nu los zit?

En Spiky-Hair: het gaat vooral om vakantiespullen (rugzakken, slaapzakken e.d.) en wat jeugdsentiment. Dat zijn dingen die we absoluut willen bewaren :D
pi_103365147
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef Bleie het volgende:
Maar je kan toch het hele frame laten zitten, en op twee plaatsen of zo de schotten los halen, zodat je erbij kan?
Doe maar niet hé?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:28:45 #9
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_103365475
Mijn ervaring is dat het zonder enig probleem kan (de platen, niet de balken).

Maar bij twijfel (en gezien de verschillende reacties) zou ik even contact opnemen met de bouwer, of met bouw- en woningtoezicht. een van hen kan iig het verlossende antwoord geven.

Maar als je er maar 1x in ht jaar bij moet zijn, zou ik alles lekker laten zitten.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_103365823
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef Bleie het volgende:
Of kan dat alleen op die ene plek waar de plaat nu los zit?
Bij mijn huis is dit het geval (is me overigens verteld door de aannemer).
I reject the truth and substitute it with my own.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')