Dit. Bovendien was BC2 al tof.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee CoDMW3 is inderdaad absoluut geen kloon van voorgaande games.
Tevens 5x meer verkocht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Saai man. 300 km lopen voor een beetje actie, fuck that.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit. Bovendien was BC2 al tof.
Goede troll man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tevens 5x meer verkocht.
Als BF zoveel beter was hadden de verhoudingen wel omgekeerd gelegen.
Waarom moeten mensen die fan zijn van het ene product het andere altijd zo krampachtig afkraken?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Saai man. 300 km lopen voor een beetje actie, fuck that.
Instant action
Nou als je Youtube-filmpjes bekijkt dan zie ik die fanboys van BF alleen maar janken op/over COD.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:19 schreef Sjapoela het volgende:
[..]Haten op BF3. Tegen beter weten in, maar niet willen toegeven
Fanboys zijn irritant, en jij komt zelf met ja kijk, 5x meer verkocht...
Op welk punt is MW3 beter dan BF3? Op 2 punten, instant action en zombies![]()
Voor de rest zijn ze eigenlijk niet eens te vergelijken!
Het is je eigen mening, tuurlijk. Maar kom op, quickscoping...
Klopt, heb je gelijk in. Maar ik heb mij daar wel uren mee vermaaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Het blijft natuurlijk een mening maar waarom is 'zombies' een positief iets?
Omdat zombies!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Het blijft natuurlijk een mening maar waarom is 'zombies' een positief iets?
Nee, zo werkt het niet in de wereld. Iets wat veel mensen willen spelen verkoopt goed, betekent niet dat het beter is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou als je Youtube-filmpjes bekijkt dan zie ik die fanboys van BF alleen maar janken op/over COD.
Dus ik dacht zo: Nou BF MOET wel beter zijn he..... Nou het mag de titel action-shooter niet eens dragen. Wat een lame saaie game was dat.![]()
Vooral die net echte tanks waar je in kon![]()
Bovendien liegen verkoopcijfers niet. Als Battlefield daadwerkelijk beter was dan zou deze editie (3) beter verkocht moeten gaan worden als COD MW3. Waar of niet?
Waar ze over janken zijn de graphics. En terecht, jullie worden gewoon jaar in jaar uit bedrogen, het enige wat veranderd zijn de maps, geef toe. En ondertussen wel de volle pond betalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou als je Youtube-filmpjes bekijkt dan zie ik die fanboys van BF alleen maar janken op/over COD.
Dus ik dacht zo: Nou BF MOET wel beter zijn he..... Nou het mag de titel action-shooter niet eens dragen. Wat een lame saaie game was dat.![]()
Vooral die net echte tanks waar je in kon![]()
Dit iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Onzin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet in de wereld. Iets wat veel mensen willen spelen verkoopt goed, betekent niet dat het beter is.
Nee tuurlijk niet, veel mensen vinden COD leuker omdat ze dan nog het gevoel hebben dat ze iets kunnen, en te weinig geduld hebben voor een game als BF. Betekent niet dat het beter is, puur dat meer mensen het leuker vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzin.
Waarom niet dan? Als BF daadwerkelijk beter was dan zou die beter verkopen toch? Of suggereer je nu dat mensen die games spelen compleet achterlijk zijn?
Ik heb dus BF BC2 gespeeld op de hoogste resolutie maar vond het er minder mooi uit zien dan COD MW 2.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:28 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Waar ze over janken zijn de graphics. En terecht, jullie worden gewoon jaar in jaar uit bedrogen, het enige wat veranderd zijn de maps, geef toe. En ondertussen wel de volle pond betalen![]()
Ik ben het wel met je eens dat er TEVEEL gebasht wordt op COD. Maar youtube is qua comments sowieso al lang verkankert...
Trololololquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzin.
Waarom niet dan? Als BF daadwerkelijk beter was dan zou die beter verkopen toch? Of suggereer je nu dat mensen die games spelen compleet achterlijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |