En dat nog wel als oprichter en eerste mod van het VBL-forum op Fok!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef Omnifacer het volgende:
Normaal beschimpt hij "studentjes" om zijn piemel op te laten stijven, vandaag doet hij dit met voetbalvolk. Geeft niks, je mag ergens anders honger krijgen, als je maar thuis gaat eten.
Weet jij toevallig of dat wederzijds is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat nog wel als oprichter en eerste mod van het VBL-forum op Fok!
Kan je nagaan wat een hekel ik heb aan voetbalsupporters en aan VI.
Oud én verzuurd. Familie van Bert?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Louis?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet niet beter, dus daarom zal Johan je zonde vergeven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, voor jou geen Poznan...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is tv anno 2011 lekker lachen om elkaar afmakenquote:[b]Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/307558]johannes_vermeer[/
Maar vanavond wordt het net VI.
Bertje afgemaakt, dat wordt lachen.
VBL is dood op fok.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Van der Veer zit in zijn rol.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is tv anno 2011 lekker lachen om elkaar afmaken
Vd veer speelt ook gewoon een rol dude.
Ja, dat heeft Danny compleet aan zichzelf te danken.quote:
Het is toch zijn forum?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Danny compleet aan zichzelf te danken.
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die man houdt dus wel van een potje zelfkastijding.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja en krijgt lekker alle aandacht nu. En ondertussen batst hij Osborn.
Zeg niet zulke vieze dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
psst je mag er niet over pratenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bert & Juud.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Spoiler gekquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |