dm... pm... meets waar je de namen van kentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Tammymara het volgende:
Ik zat me net af te vragen of ik een nieuwe topic moest maken
Ik heb trouwens ook feestboek.. Hoe doen jullie dat zonder je naam hier neer te zetten??
(elkaar opzoeken)
Hoe dat dan zo Zo lief ben ik niet hoor. Ben een behoorlijke pestkop eigenlijk en soms ook wel echt een teringwijfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:38 schreef Tammymara het volgende:
Ga je steeds liever vinden, haha!!
Als je maar doet waar je je fijn bij voeltquote:Dank je wel. Maar kleren kopen is gewoon een stuk leuker nu en geloof dat het alleen beter word als ik die laatste vijf kilo nog kwijt ben....En dan is het alleen nog maar op gewicht blijven en dat is helemaal simpel....
Ik heb je ook toegevoegd net! Dat hele teringwijf enzo mag ik welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe dat dan zo Zo lief ben ik niet hoor. Ben een behoorlijke pestkop eigenlijk en soms ook wel echt een teringwijf
[..]
Als je maar doet waar je je fijn bij voelt
Mooi dat het goed gaat
Ik heb je toegevoegdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef Tammymara het volgende:
Welterusten!
PS Ik ben bij Princessa aan het kijken maar ik herken helemaal niemand dus zoek maar in haar lijstje , mijn naam verschilt niet veel van mijn nick haha........
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef Tammymara het volgende:
Welterusten!
PS Ik ben bij Princessa aan het kijken maar ik herken helemaal niemand dus zoek maar in haar lijstje , mijn naam verschilt niet veel van mijn nick haha........
Volgens mij wordt hier inderdaad flink afgereageerd, en meegeleefdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Fok is gewoon een goeie afreageerplek
Eigenlijk ben ik een heel lief meisje wat roze nagellakjes en pastel roze oogschaduw op heeft. Ik ben eigenlijk 12 en woon nog bij mams thuis
Same, betrap mezelf er steeds vaker op dat ik hardop zit te lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vermaak me kostelijk hier
Ja een lach en een traan maar zo hoort het ook.
Ik lag daarnet echte helemaal dubbel om de poepverhalen
Hahaha mooi! Zo scheld ik veel meer dan ik al deed. Gewoon omdat de zaadsletten je hier om de oren vliegenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk toch, ik hou ervan
Soms roep ik ook in real life Fok termen... da's weer wat minder, behoorlijk onbegrijpelijk voor anderen enzo
LOL!!!!EINZ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |