jammerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt het is geen autobiografische tekening
Go for it. Geen reistijd en niet samenwonen. Fucking hemel.quote:
No fuss als jij 18 bent mate. We zitten niet in de VS.quote:
Whaha, nee joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jullie beiden tegelijk het topic binnen wandelen. Zat ik dan toch goed met mijn vermoeden?
Maar als je al uitgaat met het idee: HET MOET ME LUKKEN! Dan is de kans dat het niet lukt alleen maar groter. Ga gewoon uit met het idee: ik ben een lekker wijf en ik ga flirten en lol maken en vooral niet met iemand naar huis! Wedden dat het dan veel beter gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef minnemin het volgende:
faalpogingen doen qua versieren, weer wegkijken, en vooral geloof in mezelf, zo'n houding van I ROCK. en vervolgens me heel alleen gaan voelen en afgewezen zonder echt serieuze pogingen te hebben gedaan. dat vind ik moeilijk, niet in dat gedrag vervallen.
nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Go for it. Geen reistijd en niet samenwonen. Fucking hemel.
Weet je wel hoe ze heet en waar ze op school zit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomen![]()
maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik haar kan aanspreken. ik zie haar nooit tijdens het stappen, ze heeft geen facebook, en ik geen andere social media, ik heb haar niet op msn. de enigste keren dat ik haar zie is als ze langs fietst of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken
Niggah whut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken
ja tuurlijk weet ik dat, ze zit wel op dezelfde school maar niet in dezelfde gebouwen, dus ik zie haar nooit op school.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ze heet en waar ze op school zit?
ja daar is de hele familie dan bij van mij en haar inclusief oma en alles he, lijkt me niet het momentquote:
Rij dr gewoon een keer van haar fiets af en dan bied je aan dan je wel pleisters op haar wonden wil plakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomen![]()
maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik haar kan aanspreken. ik zie haar nooit tijdens het stappen, ze heeft geen facebook, en ik geen andere social media, ik heb haar niet op msn. de enigste keren dat ik haar zie is als ze langs fietst of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken
nee mijn ouders gaan daar wel eens op visite en dan ga ik soms mee, en omgedraaid, het is hier nogal een hechte gemeenschapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
18 & 16 gedragen zich als 81 en 61?
Wanneer zijn het dan wel momenten om haar aan te spreken? :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wanneer zijn het dan wel momenten om haar aan te spreken? :/
Tijdens buurtfeesten, het kan niet beter dan dat joh, of tijdens koffie. allemaal goed!quote:
ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef Sinji het volgende:
Hmm beschermde omgeving is wel een obstakel ja. Wat heb je tot nu toe van haar als feedback gekregen? Lichaamstaal, glimlach, loens? etc
Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijn
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tijdens buurtfeesten, het kan niet beter dan dat joh, of tijdens koffie. allemaal goed!
Beetje met haar praten, zo moeilijk is dat toch niet. Daarna lichtelijk fysiek contact en je vraagt haar nummer. Als je haar nummer hebt vraag je ofdat ze volgend weekend iets wil gaan drinken/stappen. Als ze komt op dagen ga je weer met haar praten, alleen nu voor je de seksuele spanning op door meer fysiek contact met als uitkomst zoen. Vervolgens heb je seks met haar ergens in een steegje. This shit ain't no rocket science. Waarom leren ze dit niet op school inplaats van seksuele voorlichting?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:06 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja daar is de hele familie dan bij van mij en haar inclusief oma en alles he, lijkt me niet het moment![]()
Boeien, haar even apart nemen omdat je haar iets persoonlijks wilt vertellen. "Mijn hamster is doodquote:bovendien is de sociale controle hier echt belachelijk groot
ja ik ben wel in dingen goed, maar dat zijn hoogstwaarschijnlijk dingen die haar niet interesserenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben je ook ergens goed in? And what about hobbies?
najah weet ik niet, maar ze doet het meestal alleen als er niemand anders in de buurt isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?
Je moet dus een kans zien te vinden om haar te isoleren en 1 op 1 te kunnen spreken. Maar voordat je verder gaat moet je even mijn vorige vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef mrk.n het volgende:
Verliefdheid geeft je wel een rare houding naar de vrouw in kwestie toe inderdaad. Of maakt je gewoon gek? Ik kan alleen al gek worden van haar ogen, ik wil altijd bij haar zijn of alleen maar naar haar kijken vind ik al genoeg als ze bijvoorbeeld slaapt.![]()
Vandaag heb ik twee uur lang met haar in de trein gespeeld (zoenen, zoenen in nek/oor blabla). Dit doe ik ''normaal'' nooit aangezien ik het maar ordinair vind in het openbaar. Is het ook wel trouwens.
Voor jou geldt hetzelfde regel als de meeste beginners hier: Het maakt niet uit wat een ander over je denkt. Stamp dit elke dag in je hoofd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?
Nice, perfect verwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |