abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103357350
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
Zie DM :)
Do what you love, love what you do!
pi_103357452
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
Volgens mij denk jij nu aan meisje 1 waar ik een heel verhaal vertelde.
Maar dit is meisje 2 dan ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:32:08 #253
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103357457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:

[..]

Haha nou dat weet ik nog zo net niet.
Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.
pi_103357535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:

[..]

Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.
Helemaal mee eens.
Maar ik zie paiq nog wel als een optie :)

Succes...... Geen idee, maar het zou wel mogelijk zijn vandaar dat ik het gewoon probeer :)
pi_103357697
jij bent blauw?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103357709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:

[..]

Haha nou dat weet ik nog zo net niet.
Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103357731
oh zwart ik zie het al
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103357736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:38 schreef firefly3 het volgende:
jij bent blauw?
zwart :)
pi_103357739
-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:40:54 #260
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103357766
Wil je via Paiq een relatie opbouwen of gebruik je het puur als catalysator voor een echte meet?
pi_103357771
De tekst boven helemaal snap ik niet in het blauw, dat is zij die nog een hoop zei of iemand anders? Daaronder zie ik haar eerste zin ivm een lang berichtje. (de rest doe ik wel prive)
pi_103357787
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?
Ja dag, :) vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
pi_103357812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Wil je via Paiq een relatie opbouwen of gebruik je het puur als catalysator voor een echte meet?
Zie het puur als een mogenlijkheid.
Misschien heb ik wel een hele leuke chat daar en dan zou ik afspreken.
pi_103357888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dag, :) vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
Wtf am i reading?

Vrouwen kunnen/zullen alleen een blik werpen. Een man kan op iedere vrouw afstappen die hij maar wil.
pi_103357939
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wtf am i reading?

Vrouwen kunnen/zullen alleen een blik werpen. Een man kan op iedere vrouw afstappen die hij maar wil.
Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)

Mannen kijken naar elke vrouw die er leuk uit ziet.
Uiteindelijk beslist de vrouw.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:52:09 #266
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:

[..]

Het klinkt misschien raar of onrealistisch voor je. Maar je moet zelf de situatie creeeren dat JIJ het voor het kiezen hebt. En dit is ECHT mogelijk. Maar om daar succesvol in te zijn zul jij je houding en gedrag tegenover vrouwen moeten veranderen.

Mijn broertje zegt vaak gekscherend dat alle vrouwen kuthoer of gleufdier zijn, maar dat meent hij natuurlijk niet. Het is puur zijn houding die daaruit te concluderen valt. Hij vind vrouwen niet de zodanig speciaal om ze te behandelen als een soort porseleinen prinses. Je kunt met ze lachen en ouwehoeren door ze te plagen. Because frankly dear, Flepke doesnt give shit.

It's all about the attitude.
pi_103358129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef kree het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)

Mannen kijken naar elke vrouw die er leuk uit ziet.
Uiteindelijk beslist de vrouw.
Met die instelling wel ja.
pi_103358234
Nouja weet ik veel hoe ik dat soort dingen aan moet pakken.
In ieder geval moet ik eerst iemand zien die leuk is.

En dan is de volgende stap blijkbaar dat ik gewoon nergens wat om moet geven.
Maar het rare is, dat doe ik al.
Ik steek mijn mening echt niet onder banken of stoelen en ik zeg keihard gelijk wat ik denk.

Vrouwen zijn gewoon raar en indirect dat is het hele probleem denk ik.
Maar als man moet je dat weten te handelen en ik weet niet hoe :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:02:05 #269
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358351
Helaas, maar om dat te kunnen moet je echt de real world betreden. Je kunt het allemaal aanleren door te oefenen een van je fouten te leren.
pi_103358422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:02 schreef Sinji het volgende:
Helaas, maar om dat te kunnen moet je echt de real world betreden. Je kunt het allemaal aanleren door te oefenen een van je fouten te leren.
Yep alleen moet ik in de real world dan wel eerst iemand kunnen vinden :)
(of het liefst meerdere)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:05:46 #271
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358449
Ok. Waar zoek je dan?
pi_103358479
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:05 schreef Sinji het volgende:
Ok. Waar zoek je dan?
Zoals ik al eerder zei, op het moment via internet en m'n met m'n lokale clubjes (viavia) waar ik mee bezig ben.
pi_103358481
Waarom alleen vrouwen versieren die je leuk vind?

Net alsof michael schumacher zijn eerste auto een zelfbetaalde F1 bak was...
Zoja dan was hij veel voorzichtiger gaan rijden en dus nooit zo goed geworden, of hij had miljoenen aan schade gehad en daar dus jaren werk voor moeten doen en was dus later bij zijn doel terecht gekomen
pi_103358499
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:07 schreef Flepke het volgende:
Waarom alleen vrouwen versieren die je leuk vind?

Net alsof michael schumacher zijn eerste auto een zelfbetaalde F1 bak was...
Zoja dan was hij veel voorzichtiger gaan rijden en dus nooit zo goed geworden, of hij had miljoenen aan schade gehad en daar dus jaren werk voor moeten doen en was dus later bij zijn doel terecht gekomen
Haha je weet dat ik dit niet met je eens ben.
Ik versier alleen maar een vrouw die ik ook echt leuk vindt.

Haha dus doe geen moeite om er op verder te gaan ;)
pi_103358520
Volgens mij hebben we ook een andere definitie van het woord versieren dus laat ik er maar helemaal mee ophouden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')