Zie DMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
Volgens mij denk jij nu aan meisje 1 waar ik een heel verhaal vertelde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou dat weet ik nog zo net niet.
Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.
Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou dat weet ik nog zo net niet.
Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
Ja dag,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?
Zie het puur als een mogenlijkheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Wil je via Paiq een relatie opbouwen of gebruik je het puur als catalysator voor een echte meet?
Wtf am i reading?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dag,vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wtf am i reading?
Vrouwen kunnen/zullen alleen een blik werpen. Een man kan op iedere vrouw afstappen die hij maar wil.
Het klinkt misschien raar of onrealistisch voor je. Maar je moet zelf de situatie creeeren dat JIJ het voor het kiezen hebt. En dit is ECHT mogelijk. Maar om daar succesvol in te zijn zul jij je houding en gedrag tegenover vrouwen moeten veranderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dag,vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
Met die instelling wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)
Mannen kijken naar elke vrouw die er leuk uit ziet.
Uiteindelijk beslist de vrouw.
Yep alleen moet ik in de real world dan wel eerst iemand kunnen vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:02 schreef Sinji het volgende:
Helaas, maar om dat te kunnen moet je echt de real world betreden. Je kunt het allemaal aanleren door te oefenen een van je fouten te leren.
Zoals ik al eerder zei, op het moment via internet en m'n met m'n lokale clubjes (viavia) waar ik mee bezig ben.quote:
Haha je weet dat ik dit niet met je eens ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:07 schreef Flepke het volgende:
Waarom alleen vrouwen versieren die je leuk vind?
Net alsof michael schumacher zijn eerste auto een zelfbetaalde F1 bak was...
Zoja dan was hij veel voorzichtiger gaan rijden en dus nooit zo goed geworden, of hij had miljoenen aan schade gehad en daar dus jaren werk voor moeten doen en was dus later bij zijn doel terecht gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |