Ik quote mezelf want ik vind mezelf baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.styleaddiction(...)-platform-shoes-red/
![]()
Ik wil ze![]()
Ik heb geen geld voor ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Ik kraak 'r studie af.quote:
Pfff studeren is oldskool.quote:
qftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pfff studeren is oldskool.
Schoolloos is tegenwoordig in
Mwah, ik vind het best boeiendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik vind het (in ieder geval aan de VU) nogal een onzinstudie.
klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik vind het (in ieder geval aan de VU) nogal een onzinstudie.
boeiend =/= zinnigquote:
Gelukkig doen we daarom verschillende studies.quote:
Preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig doen we daarom verschillende studies.
Ja hoi. Ik ging Fins doen, hoe onzinnig is dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
net als mensen die oud-grieks gaan studeren, kan rete boeiend zijn, maar zinnig is het niet
Ja, ik hoorde net voor het eerst van die richtingen. Het beeld wat ik ervan heb is natuurlijk ook best wel heel erg gekleurd door dingen als Rotvak.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef Lindytje het volgende:
En het ligt er hier nogal aan welke richting je kiest geloof ik
Fins is tenminste nog een levende taal, daarmee kan je altijd nog Fins gaan tolkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik ging Fins doen, hoe onzinnig is dat?
Het was wel heel boeiend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fins is tenminste nog een levende taal, daarmee kan je altijd nog Fins gaan tolken
maar dan kun je beter Chinees kiezen idd
Ik kan altijd nog docent Nederlands worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
als ik ooooit nog ga studeren wordt het iets van bedrijfskunde, economie, IT of electrotechniek. Iets waar je wat mee kan zeg maar. Met baangarantie
wat heb jij eigenlijk gestudeerd dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt.
[..]
boeiend =/= zinnig
(ik zou zoooo willen dat ik iets anders had gekozen, twaalf jaar geleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |