Ik quote mezelf want ik vind mezelf baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.styleaddiction(...)-platform-shoes-red/
![]()
Ik wil ze![]()
Ik heb geen geld voor ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Ik kraak 'r studie af.quote:
Pfff studeren is oldskool.quote:
qftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pfff studeren is oldskool.
Schoolloos is tegenwoordig in
Mwah, ik vind het best boeiendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik vind het (in ieder geval aan de VU) nogal een onzinstudie.
klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik vind het (in ieder geval aan de VU) nogal een onzinstudie.
boeiend =/= zinnigquote:
Gelukkig doen we daarom verschillende studies.quote:
Preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig doen we daarom verschillende studies.
Ja hoi. Ik ging Fins doen, hoe onzinnig is dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
net als mensen die oud-grieks gaan studeren, kan rete boeiend zijn, maar zinnig is het niet
Ja, ik hoorde net voor het eerst van die richtingen. Het beeld wat ik ervan heb is natuurlijk ook best wel heel erg gekleurd door dingen als Rotvak.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef Lindytje het volgende:
En het ligt er hier nogal aan welke richting je kiest geloof ik
Fins is tenminste nog een levende taal, daarmee kan je altijd nog Fins gaan tolkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik ging Fins doen, hoe onzinnig is dat?
Het was wel heel boeiend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fins is tenminste nog een levende taal, daarmee kan je altijd nog Fins gaan tolken
maar dan kun je beter Chinees kiezen idd
Ik kan altijd nog docent Nederlands worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
als ik ooooit nog ga studeren wordt het iets van bedrijfskunde, economie, IT of electrotechniek. Iets waar je wat mee kan zeg maar. Met baangarantie
wat heb jij eigenlijk gestudeerd dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt.
[..]
boeiend =/= zinnig
(ik zou zoooo willen dat ik iets anders had gekozen, twaalf jaar geleden)
communicatie, what else?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk gestudeerd dan?
Ik ben helemaal uit geworriednet een brief gekregen dat er veel geld gestort wordt en ook in de arbeidsvoorwaarden gelezen dat mn werkgever mn sportschool gaat betalen
ja, hebben ze daar onderhand al een numerus fixus op zitten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:47 schreef megamandy het volgende:
Ik studeer psychologie, want we hebben in Nederland bijna geen psychologiestudenten
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hebben ze daar onderhand al een numerus fixus op zitten?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
OMG OMG op nailsupplies is een nieuw tabje toegevoegd: Barielle!![]()
Staat nog niks onder, maar ben sehr benieuwd
Tilburg was volgens mij de laatste uni die dat invoerde en dat was dit jaar. Daardoor zou het nog een jaar duren voordat ik mij kon aanmelden via het curriculum doctum, suckers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hebben ze daar onderhand al een numerus fixus op zitten?
*opent wishlist*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Op TD staan ze al... eerste week november$ 3,60
Oh daar gaat mijn geld weerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Op TD staan ze al... eerste week november$ 3,60
ROT OP!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:35 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Barielle - Elle's spell
Oh hell noquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
ROT OP!!![]()
Ik heb buikpijn van het lachen! Vriendinnetje van mij is gister op date geweest met een mwoah jongen, hij heeft haar uitgenodigd. Hij heeft ook afgerekend. Nu kreeg ze smsje net "Vond het super gezellig, heb je zin om weer een avond wat leuks te gaan doen? En wil je nog even 11,20 overmaken naar rekeningnummer ***** tnv ***** dan is het wel prima"
Dat "wel prima" slaat waarschijnlijk op het feit dat haar drankjes duurder waren en hij haar dus matst
Echt
Ooh dan wacht ik nog even! Hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef milka82 het volgende:
@ P-A,ik heb mijn lakjes sinds dinsdag binnen,heeft een dikke week geduurd!
Zo,iedereen de deur weer uitgebonjourd en puin geruimd. Had vanmiddag mijn vriendinnen van de Pabo op bezoek,met kinders. 12 jaar geleden kwamen we in dezelfde mentorgroep,sindsdien bevriend. Enig verschil,de feestjes waren twaalf jaar terug zuipen feesten beesten tot diep in de nacht,nu middagen met hapjes en drankjes en kinderen. Where did it go wrong
Oh hell yeah! we hadden bedacht dat ze 12 euro moet overmaken (voor de moeite) en dan in de omschrijving zet "eindafrekening laatste date"quote:
Dat is wel een goede ja. ALLERLAATSTE.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh hell yeah! we hadden bedacht dat ze 12 euro moet overmaken (voor de moeite) en dan in de omschrijving zet "eindafrekening laatste date"
eh, PABO?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh dan wacht ik nog even! Haha
Wel leuk en bijzonder trouwens dat jullie zo lang contact houden, en dat de feestjes zo veranderd zijn. Als de helft nou kinders had, en de andere helft niet, konden jullie helemaal niet meer meeten!
Hahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef Mirjam het volgende:
oh my god, die jongen is z'n eigen cockblocker
Hahaha dat is ook een leuke! Voor de verspilde tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:55 schreef milka82 het volgende:
Dit ga je niet menen..... Sadness! Ik had die jongen terug gesmst dat ie naar de 12 euro kon fluiten,dat is onkostenvergoeding geweest voor je vriendin haar bestede tijd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Loqi het volgende:
vanavond nagel-date met een vriendin
ik doe vandaag haar nagels en morgen haar make-up, want ze gaat trouwen
Oeh show me picturequote:
Wat leuk, have fun!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Loqi het volgende:
Black dresses zijn altijd goed! Fotooooquote:
Tofquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Loqi het volgende:
Iemand afwijzen bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
nou lin, je eerste uitdaging als koffermama ligt op je te wachten
Ik ga het wel even doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of moet ik p-a er op af sturen?
Snie moeilijk.quote:
wij adviseren welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet trouwens de SHJN-topics weer wat beter in de gaten gaan houden voor de vaste posters enzo... ik sc bijna alleen nog maar
Volgens mij is het echt niet te doen om in deze SC alleen maar te lezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Oh trouwens. Ze leest toch altijd mee; dus ze ziet het zo !
Edit: o nee. Niet de sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt niet te doen om in deze SC alleen maar te lezen.
O en:
(het is grappig bedoeld, maar zit ook een plaatje met wat bloed bij, dus even in spoiler)
WaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt niet te doen om in deze SC alleen maar te lezen.
O en:
(het is grappig bedoeld, maar zit ook een plaatje met wat bloed bij, dus even in spoiler)
Whehehehhe!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar, dat ook
Don't come closer, I might hurt you
Schattig !!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik was toch zaterdag in Blijdorp? Even leuke plaatjes showen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
schouderklopje voor lin, je bent ontmaagd
Ja, goed he? Ik ben ook heel trots op mezelfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin wat een professioneel bericht, het is net echt!
Bokito zat chagrijnig onder z'n rots dus die kon i niet zo goed fotograferen. Boze aap is boos!quote:
Die onderste, wat een baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik was toch zaterdag in Blijdorp? Even leuke plaatjes showen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je wel je bokito-bril op?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bokito zat chagrijnig onder z'n rots dus die kon i niet zo goed fotograferen. Boze aap is boos!
Moet je nog eens bij indenken dat ik 'm hendig had kunnen aaien ookquote:
Nee maar ik heb wel lief gelachen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je wel je bokito-bril op?
Dat is wel heel tof, dat je er zo door heen kan lopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je nog eens bij indenken dat ik 'm hendig had kunnen aaien ook. Is een heel leuk verblijf waar je tussen de prairiehondjes doorloopt en deze schoot ineens omhoog
!
Pinguinsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
in emmen kan je tussen de pinguins lopen!!!!!!![]()
noh!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pinguins. Ze hebben in Blijdorp verdomme de zeeotters weggedaan
.
Whoooott!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
in emmen kan je tussen de pinguins lopen!!!!!!![]()
Ja, gofter... dan is er toch niks aan... als je niet eens mag knuffelen met zequote:
dat was ik ook, oprechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik moest wel lachen. Je klonk zo beteuterd SQ!
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
mag je ze wel laten struikelen, net als ze bij elkaar doen in dat gifje?
nee, jaartje of 3-4 max? In het nieuwe gedeeltequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef megamandy het volgende:
Pinguins![]()
Is dat trouwens al lang? Ben toen ik klein was vaak naar Emmen geweest maar dat kan ik mij niet herinneren
Hahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of moet ik p-a er op af sturen?
Oeh dan moet ik binnenkort nog eens erheenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, jaartje of 3-4 max? In het nieuwe gedeelte
Ik ook op jou!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, goed he? Ik ben ook heel trots op mezelf
Oei, ik ben een bitch, ook tegen kleine kinderts (vooral eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
Boh, ben 1x naar de Apenheul geweest... nooit meer!!! Al die kutkinders die daar rondlopen en de aapies wegjagen... ik wide ze na een kwartier al allemaal op hun smoel slaan
Oh, ik vind dat sowieso niet zo moeilijk hoor! Ik ken ze toch nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook op jou!Ik bedacht altijd als we streng waren hoeveel de inhoud eigenlijk waard is, dan is het streng zijn niet zo moeilijk meer
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben van tien tot vijf bezig geweest, dan mag ik nu best lummelen toch?
Chris zegersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
'Het is hier 11u later, je zou dus kunnen zeggen dat de toekomst hier al is begonnen'
Wat een domme reclame
Ik eigenlijk nooitquote:
Sex and the City the moviequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit
Maar er is niks op en hierna komt iets tofs
Oh, maar dat is ook irritant!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet al sinds 7u poepen maar hij wil maar niet. En ik zit wel stinkscheten te laten niet normaaaal![]()
Sorry voor deze mededeling
Ik had het al een tijdje niet meer gezien, maar dat chickie met die beugel komt wel oprecht naīef (lees: dom) overquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet al sinds 7u poepen maar hij wil maar niet. En ik zit wel stinkscheten te laten niet normaaaal![]()
Dan kruipt het terug, maakt het een extra rondje darm, wordt er nog wat vocht en afvalstoffen uitgezogen door je darm (waardoor je sacho wordt) en dan heb je een keutel extra dry waardoor je zo moet poepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kruipt het terug, maakt het een extra rondje darm, wordt er nog wat vocht en afvalstoffen uitgezogen door je darm (waardoor je sacho wordt) en dan heb je een keutel extra dry waardoor je zo moet poepen
Dan heb je hoempertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kruipt het terug, maakt het een extra rondje darm, wordt er nog wat vocht en afvalstoffen uitgezogen door je darm (waardoor je sacho wordt) en dan heb je een keutel extra dry waardoor je zo moet poepen
Mental image.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
zo'n harde, waarbij je je billen met je handen uit elkaar moet trekken om je drol te bevrijden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
zo'n harde, waarbij je je billen met je handen uit elkaar moet trekken om je drol te bevrijden
Dat is ook zo schijtirritantquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo perst en elke keer alleen het kopje naar buiten komt.
Ja, dat!!!! Zit je daar op de wc: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo perst en elke keer alleen het kopje naar buiten komt.
Of eerst een stukje harde keutel en dan WHAPPPPP spetterpoep erachteraanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij word het straks gewoon spetterpoep
Mooie woordspeling, hulde!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is ook zo schijtirritant
Stoma of "gewoon" darmproblemen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Daar heb ik geen last meer vanheb bijna nooit normale ontlasting. Moet er vaak wel s'nachts voor uit
jep! Dat je nog kracht aan het zetten was en met volle kracht die diarree naar buiten squirt!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of eerst een stukje harde keutel en dan WHAPPPPP spetterpoep erachteraan
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over sex hebben ofzo?![]()
O en
[ afbeelding ]
O en
[ afbeelding ]
O en
[ afbeelding ]
Linkjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vandaag een patiënt die zijn eigen wikipedia pagina had en die met trots liet zien, hoezo narcistisch
Zou mascha ook een eigen wiki hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vandaag een patiënt die zijn eigen wikipedia pagina had en die met trots liet zien, hoezo narcistisch
Dan word ik denk ik uit mijn beroep gezet, helaaschquote:
Da's een goeie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou mascha ook een eigen wiki hebben?
Nee, maar we kunnen hem wel aanmakenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou mascha ook een eigen wiki hebben?
temptingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen hem wel aanmaken
Dat maakt het nog aantrekkelijkerquote:Attentie: uw wijzigingen zijn direct op het internet zichtbaar!
Nagel, go your gang!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen hem wel aanmaken
Go for it!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt het nog aantrekkelijker
Darmomleiding om af te vallenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stoma of "gewoon" darmproblemen?
Dan bannen ze je dáár ook nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag je kuthoer schrijven op wikipedia?
Bwhehehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag je kuthoer schrijven op wikipedia?
Bij een open hersenoperatie: yup. Bij een bealling: nopequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
Klaar met leren voor vandaagEn van de 8 vragen maar 1 foutje in de voortgangstoets
![]()
En nu heb ik honger(Nee niet door jullie poepverhalen maar ik heb gewoon keivaak honger op een dag en kan met alles eten, dus ook als jullie over poep praten
)
Ik kan eten bij alles, ben zwaar afgestompt ben ik bangquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij een open hersenoperatie: yup. Bij een bealling: nope
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan eten bij alles, ben zwaar afgestompt ben ik bang
Ew.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef Joysa het volgende:
Ik kan ook echt tegen alles en bij alles eten, behalve toen ik laatst ergens in OUD iets las over de neus uitzuigen van je kind met je eigen mond![]()
oh, zou ik zo doen. Wel uitspuwen. Alleen poep is echt te viesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef Joysa het volgende:
Ik kan ook echt tegen alles en bij alles eten, behalve toen ik laatst ergens in OUD iets las over de neus uitzuigen van je kind met je eigen mond![]()
En natuurlijk weer een heel gedoe erachter aan dat het slecht is en blablaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zou ik zo doen. Wel uitspuwen. Alleen poep is echt te vies
Volgens mij een Urban Legend, zo'n verhaal heb ik ook eens gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, de pinguins! Dat wilde ik zeggenVroeger kon je bij (ik meen) Emmen ook bij de pinguins, maar dat deel van het verhaal heb ik niet onthouden
Maar anyway, een vriendinnetje van lief was daarheengeweest met haar ouders en haar kleine zusje, en in de auto op weg naar huis zei dat kleine zusje 'ik heb een pinguin in mijn rugzak'. Dus papa en mama deden een beetje lacherig, zo van ooohh, écht joh? Was hij erin gesprongen? Tot kindlief haar rugzak opendeed
Ben je halverwege de weg naar huis, kun je weer terug om een pinguiun terug te brengen naar de dierentuin
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie soms mensen hiermee, om 8 uur 's ochtends of vlak voor de lunch:
Zeeeeer ranzig en wees blij dat je geen geurknopje op je laptop/pc/tablet hebtDoorligplekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, de pinguins! Dat wilde ik zeggenVroeger kon je bij (ik meen) Emmen ook bij de pinguins, maar dat deel van het verhaal heb ik niet onthouden
Maar anyway, een vriendinnetje van lief was daarheengeweest met haar ouders en haar kleine zusje, en in de auto op weg naar huis zei dat kleine zusje 'ik heb een pinguin in mijn rugzak'. Dus papa en mama deden een beetje lacherig, zo van ooohh, Êcht joh? Was hij erin gesprongen? Tot kindlief haar rugzak opendeed
Ben je halverwege de weg naar huis, kun je weer terug om een pinguiun terug te brengen naar de dierentuin
Oh, dat boeit me geen reet. Maar ew.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
En natuurlijk weer een heel gedoe erachter aan dat het slecht is en blabla
quote:Mascha Feoktistova (11-10-86) is geboren in Moskou en is toen zij klein was naar Nederland verhuisd. Mascha is een weegschaal en een tijger wat sterrenbeelden betreft.
Naam
Mascha is soms moeilijk te schrijven. Het is geen Masja, geen Marsha, geen Maria, geen Marianne en zeker geen Suzanne. Je schrijft het dus als Mascha, met sch.
Biografie
Mascha houdt van leuke dingen doen, mooie bloemen, reizen, lekker eten, lekkere dingen klaarmaken, haar vriend Gregor (die een mooie nerdenbril heeft), haar hamster Nommie en haar werk. (bron: http://www.maschafeoktistova.nl/). Mascha heeft twee bedrijven en durft best zonder makeup op de foto!
Weblog
Mascha heeft een beautyblog. Het heet www.beautygloss.nl. Het is heel groot en er komen heel veel bezoekers. Mascha claimt dat dit het eerste Nederlandse beautyblog is en ze claimt ook dat zij de bedenker is van “opgemaakt-filmpjes”. Bewijsmateriaal hiervoor is er niet.
Ik wil graag meer vertellen over Mascha’s blog, maar ze heeft me gebanned omdat ik zei dat ze gelijk had. Dus dat kan ik niet. Vanuit mijn herinnering weet ik wel dat het heel mooi roze is en dat ze heel veel fans heeft.
NEE!!! dat meen je niet!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Incantrix het volgende:
Maar anyway, een vriendinnetje van lief was daarheengeweest met haar ouders en haar kleine zusje, en in de auto op weg naar huis zei dat kleine zusje 'ik heb een pinguin in mijn rugzak'. Dus papa en mama deden een beetje lacherig, zo van ooohh, écht joh? Was hij erin gesprongen? Tot kindlief haar rugzak opendeed
Jups!quote:
Zeeeeer ranzig en wees blij dat je geen geurknopje op je laptop/pc/tablet hebtOmnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ook eens zo'n lekkere steenpuistplek gehad, die meurde ook zo lekker
it's the map in my mind that sends me on my way.
Zeeeeer ranzig en wees blij dat je geen geurknopje op je laptop/pc/tablet hebtulcersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
En ze heeft de SPH afgemaakt!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
o kut, vergeten te melden dat ze 4 talen spreekt en een wiskundeknobbel heeft en heel hard werkt
Ik ken ze ja, heerlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jups!
Zeer smakelijk... vooral als je een voorziening moet maken om het vrij te leggen...
Fijn ook bij mensen van wie hun halve reet eraf gerot is![]()
Maar goed, dat doe ik gelukkig sinds heel kort nauwelijks meer, vind ik ook niet zo erg moet ik zeggen... die lucht
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Neus leegzuien met eigen mond: ala mijn kind doodgaat, ja. Poep kan ik ondertussen wel hebben, dat kan nooit erger zijn als dag 2 van mijn moederschap. Zoonlief kon zichzelf nog niet goed op tempearatuur houden, dus moesten we elke keer thermometeren. Bij baby's gaat dat logischerwijze in de kont en ik had nog niet geleerd dat je NOOIT in the line of fire moet gaan staan. Enfin, hij lanceerde de thermometer er zķ weer uit, met een sierlijke boog tegen de kastdeur een meter verderop en de spetterpoep in mijn oogEn toen moest ik van schrik en gene heel hard lachen en aangezien je net na je bevalling zo incontinent bent als een deur pieste ik van het lachen ook mijn hele broek nog vol
Bwahaha.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Neus leegzuien met eigen mond: ala mijn kind doodgaat, ja. Poep kan ik ondertussen wel hebben, dat kan nooit erger zijn als dag 2 van mijn moederschap. Zoonlief kon zichzelf nog niet goed op tempearatuur houden, dus moesten we elke keer thermometeren. Bij baby's gaat dat logischerwijze in de kont en ik had nog niet geleerd dat je NOOIT in the line of fire moet gaan staan. Enfin, hij lanceerde de thermometer er zķ weer uit, met een sierlijke boog tegen de kastdeur een meter verderop en de spetterpoep in mijn oogEn toen moest ik van schrik en gene heel hard lachen en aangezien je net na je bevalling zo incontinent bent als een deur pieste ik van het lachen ook mijn hele broek nog vol
Uhm, die snap ik niet helemaal vrees ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Darmomleiding om af te vallen
gastric bypass surgeryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhm, die snap ik niet helemaal vrees ik
quote:Opleiding en talenten
Mascha heeft SPH gedaan, dus ze is heel sociaal! Mascha spreekt vier talen vloeiend en heeft een wiskundeknobbel. Er is dus bijna niks dat Mascha niet kan! Mascha wordt nu betaald om over zichzelf en gratis spullen te vertellen op haar weblog. Maar dat is wel heel hard werken, want je hebt nooit vakantie en je moet ook ’s avonds werken. Veel mensen begrijpen dit niet en doen dan gemeen, dus Mascha heeft het heel zwaar. Gelukkig kan ze op haar eigen blog die vervelende berichten gewoon verwijderen.
Dat heeft mijn pa vroeger ook eens gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn neefje had laatste de hele muur ondergesmeerd met kak. Papa had de stoel bij zijn bedje laten staan (DOM!) dus was hij er mooi uitgeklommen en had zijn volle luier over de Winnie de Pooh (what's in a namelol) muurtekening uitgesmeerd.
Da's ook leuk als ej boven komt, mannetje stond het trots te laten zien met zijn handen vol smurrie
Dat trucje heb ik ook wel eens gedaan, toen zat ik even later bij de ehbo met een snee in m'n handquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb eigen-leven-red-skilsssssD
Ik zat vanmiddag naast een muur hier thuis, komt ineens de glasplaat van een mega-posterlijst (minstens 80 bij 120 cm...) naar beneden zeilen boven mijn hoofd!!! En ik ving hem hendig sjiek met 1 hand op boven mijn hoofdhad nog een paar minuten ademnood daarna van de schrik
Niceeee!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik zat vanmiddag naast een muur hier thuis, komt ineens de glasplaat van een mega-posterlijst (minstens 80 bij 120 cm...) naar beneden zeilen boven mijn hoofd!!! En ik ving hem hendig sjiek met 1 hand op boven mijn hoofdhad nog een paar minuten ademnood daarna van de schrik
Whoeequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik had niks!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat trucje heb ik ook wel eens gedaan, toen zat ik even later bij de ehbo met een snee in m'n hand
En daarom een darmomleiding? Complicatie tijdens/na OK?quote:
Ik vind dat ik het redelijke objectief beschrijf tot nu toequote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Dan ben je supermanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had niks!!
Ik heb al genoeg littekens
ik heb het ook eens gedaan, landde de glasplaat met zijn hoek in mijn vleesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat trucje heb ik ook wel eens gedaan, toen zat ik even later bij de ehbo met een snee in m'n hand
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn neefje had laatste de hele muur ondergesmeerd met kak. Papa had de stoel bij zijn bedje laten staan (DOM!) dus was hij er mooi uitgeklommen en had zijn volle luier over de Winnie de Pooh (what's in a namelol) muurtekening uitgesmeerd.
Da's ook leuk als ej boven komt, mannetje stond het trots te laten zien met zijn handen vol smurrie
Dat klinkt pijnlijk. Ik hou niet van pijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het ook eens gedaan, landde de glasplaat met zijn hoek in mijn vleeswas wel een mooie vleesput
Ja maar ik wil van wikipedia niet gebanned worden, daar heb ik daadwerkelijk nog wel eens wat aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagel, die kun je er bijna zo opknallen![]()
nee, da's een onderdeel van gbs... Ze doen vaak 2 operaties, eerst de maag en een jaar later de darmen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En daarom een darmomleiding? Complicatie tijdens/na OK?
Pijn is lekkahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk. Ik hou niet van pijn.
oh, dan loop ik achter. Sorry!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
@SQ die had ik eerst nu heb ik een Duodenal Switch
Waarom darmen dan? Die zijn toch juist hendig voor het verteren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's een onderdeel van gbs... Ze doen vaak 2 operaties, eerst de maag en een jaar later de darmen.
O kutquote:
Dat is heul anders.quote:
Het moet juist de truc zijn om het voedsel niet op te nemen en te verteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom darmen dan? Die zijn toch juist hendig voor het verteren?
[..]
O kut
Aha, ik snap het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
@BBQ nee hoort er bij om minder voedsel op te nemen
Maar zo'n operatie is toch onomkeerbaar? Dat kan toch nooit gezond zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het moet juist de truc zijn om het voedsel niet op te nemen en te verteren.
Een BMI van 60+ is ook niet gezond, dit is dan de meest niet ongezonde keuze voor sommigen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar zo'n operatie is toch onomkeerbaar? Dat kan toch nooit gezond zijn?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nooit iets heel erg kapot gemaakt geloof ik...
Behalve de relatie diemet haar ex had..
Maar stel je bent 25, je hebt BMI 60+ en je doet zo'n operatie. Vervolgens ga je afvallen. Zeg dat je na 3 jaar op BMI 25 zit. Dan ben je 28 en moet je dus hopelijk nog pakweg 50 jaar met dat lijf doen. En al die tijd komt je dus eigenlijk voedsel tekort?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een BMI van 60+ is ook niet gezond, dit is dan de meest niet ongezonde keuze voor sommigen.
Dat vraag ik me ook wel eens af ja, hoe dat zitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar stel je bent 25, je hebt BMI 60+ en je doet zo'n operatie. Vervolgens ga je afvallen. Zeg dat je na 3 jaar op BMI 25 zit. Dan ben je 28 en moet je dus hopelijk nog pakweg 50 jaar met dat lijf doen. En al die tijd komt je dus eigenlijk voedsel tekort?
Ben een noob hoor, dit bedenk ik puur op redeneren, heb er totaal geen verstand van
o kan dat wel? Hoe doen ze dat dan? Want ze halen toch gewoon stukken van de maag (en blijkbaar de darmen) weg?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
GBP is wel ongedaan te maken. Of het gezond is tja hoe je het bekijkt.
Het stond er gewoon grappig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, euj, pakken wat je pakken kan
Ik heb twee keer een been gebroken met een bycicle, dus ik doe niks meer met fietsen, zelfs niet er op fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nietes! Zij is vast..Bycicle Repair Man!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een been gebroken met een bycicle, dus ik doe niks meer met fietsen, zelfs niet er op fietsen
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een been gebroken met een bycicle, dus ik doe niks meer met fietsen, zelfs niet er op fietsen
Moe, dus lompe horkmodus = zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor
Ok. Maar je kan dus nooit meer grote hoeveelheden eten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij een gastric bypass wordt er niks verwijderd. Ze kunnen alles weer aan elkaar maken zoals normaal. Wat ik nu heb alleen mijn maag zal altijd klein blijven, darmen kunnen wel terug.
Eerste keer: niet opletten en achterop een klasgenootje rijden omdat hij remde. Gevolg: Voet 180 graden gedraaid, breuk in scheen- en kuitbeen en nog iets.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moe, dus lompe horkmodus = zekere voor het onzekere.
De fiets is jouw kryptonite!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerste keer: niet opletten en achterop een klasgenootje rijden omdat hij remde. Gevolg: Voet 180 graden gedraaid, breuk in scheen- en kuitbeen en nog iets.
Tweede keer: klasgenootje wilde achterop springen.. Ze springt niet op de bagagedrager, maar er tegen aan... Gevolg: voet 180 graden gedraaid (ja, echt, weer). Gevolg: Scheenbeen gebroken, kuitbeen gebroken, veel breuken in enkel en bal van enkelgewricht in 4 stukken
Fijne operatie met allemaal schroeven en plaatjes en haken enzo in been en enkel
Ergo: Ik fiets niet meer
jij weegt net zo veel als mijn linkertietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok. Maar je kan dus nooit meer grote hoeveelheden eten?
Ik blijf het een beetje een eng gebeuren vinden als ik heel eerlijk ben. Maar misschien komt dat omdat ik nooit in die situatie heb gezeten.
*proest*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij weegt net zo veel als mijn linkertiet
Nee, en mijn maag werkt ook nog wat minder helaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok. Maar je kan dus nooit meer grote hoeveelheden eten?
Ik blijf het een beetje een eng gebeuren vinden als ik heel eerlijk ben. Maar misschien komt dat omdat ik nooit in die situatie heb gezeten.
eet jij wel eens groente?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Dico de vreetbeer zit aan de toastjes met kruidenkaas
Ik houd het bij motorische voertuigenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee, en mijn maag werkt ook nog wat minder helaas.
Het is ook een eng iets, als ik alles wat er gebeurd is de laatste 5 jaar. Dan had ik het waarschlijk ook niet gedaan.
@lin ik zou ook maar niet meer fietsen
Ik denk niet dat ik dan nog zou fietsen nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerste keer: niet opletten en achterop een klasgenootje rijden omdat hij remde. Gevolg: Voet 180 graden gedraaid, breuk in scheen- en kuitbeen en nog iets.
Tweede keer: klasgenootje wilde achterop springen.. Ze springt niet op de bagagedrager, maar er tegen aan... Gevolg: voet 180 graden gedraaid (ja, echt, weer). Gevolg: Scheenbeen gebroken, kuitbeen gebroken, veel breuken in enkel en bal van enkelgewricht in 4 stukken
Fijne operatie met allemaal schroeven en plaatjes en haken enzo in been en enkel
Ergo: Ik fiets niet meer
Bwhehhhehehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Ja, dat geldt voor mij ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zelf tegen operatief afvallen, maar snap wel waarom mensen het doen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij weegt net zo veel als mijn linkertiet
Respect voor mini-IJsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan nog zou fietsen nee.Sterker nog, ik heb het toen ik klein was jaren volgehouden om niet te fietsen omdat ik over de kop was geslagen met mijn driewieler.
goeden idee! Ik vind dat ze bij de afkick kliniek voor alcoholisten ook jaarlijks een fust moeten weggevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor mij ook.
In het ziekenhuis waar ik eerst werkte hadden ze een nieuwe Obesitaskliniek waar de OK's gedaan werden. Toen het 1 jaar bestond werd er op de hele afdeling taart uitgedeeld... Echt, wie dat had verzonnen![]()
Afdeling diÃĢtetiek over de zeik, en dat zijn al van die zure wijven
Ik weet verder je achtergrond niet, maar heb je ook al kindjes enzo? Anders lijkt me dat wel eng. Ik zie soms echt hele jonge meiden die geopereerd gaan worden voor een GBP, maar dan denk ik altijd, en als je zwanger wordt dan...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee, en mijn maag werkt ook nog wat minder helaas.
Het is ook een eng iets, als ik alles wat er gebeurd is de laatste 5 jaar. Dan had ik het waarschlijk ook niet gedaan.
@lin ik zou ook maar niet meer fietsen
... Lig je je halve zwangerschap aan een infuusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet verder je achtergrond niet, maar heb je ook al kindjes enzo? Anders lijkt me dat wel eng. Ik zie soms echt hele jonge meiden die geopereerd gaan worden voor een GBP, maar dan denk ik altijd, en als je zwanger wordt dan...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor mij ook.
In het ziekenhuis waar ik eerst werkte hadden ze een nieuwe Obesitaskliniek waar de OK's gedaan werden. Toen het 1 jaar bestond werd er op de hele afdeling taart uitgedeeld... Echt, wie dat had verzonnen![]()
Afdeling diëtetiek over de zeik, en dat zijn al van die zure wijven
Oooh lekker, klinkt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef Diconnected het volgende:
daarom ben ik ook tegenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vraag me altijd af wat het psychische aspect is bij echt groot overgewicht (of ondergewicht, de extremen zeg maar)... Dat los je natuurlijk niet op met een operatie...
Dat dus ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vraag me altijd af wat het psychische aspect is bij echt groot overgewicht (of ondergewicht, de extremen zeg maar)... Dat los je natuurlijk niet op met een operatie...
Idd!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus ja!
Het vreten blijft toch gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |