Daihatsu Cuore 1.0i STIMotor: 1.0 12V 58PK
Kleur: Pure red
Kenteken: 03-LN-VL
Datum deel I: 20-03-2003
Km-stand: 155000
Gewicht: 695 gk
Hatchback 3 drs
989 cc
41 KW
Benzine
Handgeschakeld
Te koop aangeboden een zeer goed onderhouden Daihatsu Cuore van 2003. Niet afgetrapt, niet in gerookt, maar absoluut netjes en met respect behandeld door een liefhebber (ja, ook van dit soort autootjes).
Op 20 juli 2011 is deze Cuore gekeurd en vlekkeloos zonder opmerkingen en/of aandachtspunten door de APK gekomen na reparatie van een veerpoot (vervangen) en lampje. 100% Roestvrij.
Keuringsbewijs uiteraard te overleggen evenals alle rekeningen.
Altijd in onderhoud geweest bij Auto Hommel te Etten-Leur ten tijde van het in mijn bezit hebben. Geen boodschappenautootje, absoluut niet van het principe koud starten, koud stoppen. Auto is nimmer door de wasstraat geweest, maar met de hand gewassen en gepolijst (professioneel door mijzelf). Ziet er dan ook erg netjes uit en rood is absoluut rood!
Komen kijken is geen probleem, een stukje rijden (waar ik bij blijf) eveneens geen probleem.
Te bekijken in Oud Gastel (nabij Roosendaal).
Standaard uitrustingAirbag bestuurder
Airbag passagier
Buitenspiegels inklapbaar
Bumpers in carosseriekleur
Deelbare achterbank
Startonderbreking
Onderhoudsboekje aanwezig
Kilometerstand is NAP
Radio voorbereiding
Reservewiel en krik
Stoffen bekleding (gereinigd en dus compleet smetteloos)
Accessoires- Spoiler zwart
- Striping zwart compleet van voor naar achter doorgetrokken
- Climair windkappen set
- Stootlijsten
- Chromen deurpinnen
- Dashboard is voorzien van een rode plakset
- Radio/CD/MP3/Bluetooth inclusief een handfreeset met microfoontje om te kunnen bellen
- Nette mattenset
Op 18-11-2009 is deze Cuore welke ooit standaard is afgeleverd voorzien van een Avanzato bumperpakket welke door Auto Hommel is geleverd, gespoten en gemonteerd:
- L701 Aerobumper
- L701 Mistlamp Aerobumper (x2)
- Schakelaar mistlamp voor
- Aero achterbumper
- Sierstukken (reflectoren)
- Pluggen
- Doorgetrokken striping op de nieuwe bumpers
Factuur hiervan is aanwezig!Op 08-03-2010 is de uitlaatpijp voor vervangen door Auto Hommel.
Factuur hiervan is aanwezig!Op 23-04-2010 is deze Cuore voorzien van nieuwe velgen & banden door Hoogendoornwheels te Zuidland:
- LF 355 velgen 14 inch
- Bridgestone Potenza's ER-030 165/55VR14
Factuur hiervan is aanwezig!Belangrijke aandachtspuntenToen de auto net in mijn bezit was verbruikte deze wat olie.
Door Auto Hommel is de motor gereviseerd en zijn de zuigerveren vervangen.
C.a. twee weken geleden is de einddemper vervangen (factuur is te overleggen).
Daar de auto op tijd zijn kleine en grote beurten krijgt/ gehad heeft en er geen aandachtspunten zijn voor wat betreft de APK verwacht ik geen grote kostenposten meer.
Gebruikerssporen? Ja... Steenslag? ...onvermijdelijk. Roest? Nee... Deuken, schade en andere enge dingen? Nee... Er zit alleen een klein schaafplekje op de achterbumper, maar is nauwelijks te zien en geloof me, parkeerdeukjes zijn ook onvermijdelijk.
De auto gaat weg omdat ik meer moet gaan rijden voor mijn werk en ik toe ben aan wat anders.
Deze auto heb ik gekocht tijdens mijn studie om me naar mijn stage te kunnen verplaatsen. Er zullen nog wel korte afstanden met de auto worden gereden.
Ter informatieAutoverzekering bij Aegon, auto op maat, kost mij ¤35,83 per maand. Dit is een all risk verzekering inclusief inzittenden verzekering en meer van dat soort fratsen.
Wegenbelasting komt, uit mijn hoofd, op ¤14,- per maand.
Het is er zuinig rijden met deze auto, snelwegkilometers gecombineerd met 80 km-wegen, maken dat ik makkelijk 1 op 19 kan rijden. Let wel, mijn rijstijl is a la zuinig rijden.
Vraagprijs: ¤2200,- Vind je de prijs te hoog? Gelukkig is het een richtprijs, dus mag je me absoluut een goed voorstel doen!
Foto's:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maaike_23 op 20-10-2011 20:48:38 ]