Uiteraard. Voor FASTFOOD is het erg duur, maar vergeleken met de andere Horeca in NL is het betaalbaar, maar dat komt grotendeels omdat de horeca in NL echt idioot duur is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrij rond, en geen voordeelbonnen. En ik neem geen menu maar losse burgers
.
[..]
Nou ja, ga dan eens uit eten bij een normaal restaurant. De Griek achter de waag ofzo, of het Eetpaleis, of Victory Wok, 40 euro ben je zo kwijt. Dan is de Mac opeens een stuk goedkoper.
Geweldig tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef douche-eendje het volgende:
@ absurde prijzen: Ik heb hier nog een bonnetje liggen van egypte, hoofdgerecht, nagerecht en 2 drankjes (vers mangosap), inclusief fooi zo'n 80 pond. Dat is dus zo'n 9 euro en men was verbaasd over de gigantische fooi (8 pond) die ze kregen
.
Nou, in Australie is het ook kommer en kwel,quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
Uit eten gaan in het buitenland is natuurlijk sowieso ideaal, wanneer je de NLse horece gewend bent
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Bart het volgende:
Fucking hell, dit is niet grappig meer. Minstens 50 kinderen hier aan de deur gehad tot nu toe
.
Wij hadden er zeven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Bart het volgende:
Fucking hell, dit is niet grappig meer. Minstens 50 kinderen hier aan de deur gehad tot nu toe
.
Ja die heb ik in vijf jaar tijd ook nooit aan de deur gehad op de HHLquote:
En een hoop mensen die niet open doen of niets in huis hebben omdat ze geen kinderen verwachtenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef Dunkie het volgende:
Haha! Best gek eigenlijk. Je zou denken flat...lekker makkelijk. Droog wanneer het regent enzo. Maar nee.
Das waarquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
En een hoop mensen die niet open doen of niets in huis hebben omdat ze geen kinderen verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |