Ja in Alkmaar zat een hele goede wasstraat met stoffen doeken, heb er in Zaandam nog geen gevondenquote:
Dan moet je het zelf maar doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja in Alkmaar zat een hele goede wasstraat met stoffen doeken, heb er in Zaandam nog geen gevonden.
Ja zeg, geen zin inquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maar doen.
Heb al genoeg te doen hier in mijn paleisquote:
Maar vogelpoep!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb al genoeg te doen hier in mijn paleis.
Gaat vanzelf een keer regenen, is het ook weg.quote:
Ja maar... POEP.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Gaat vanzelf een keer regenen, is het ook weg.
Nou en? Lik jij soms aan mijn auto ofzo?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou en? Lik jij soms aan mijn auto ofzo?
Zit op industrieterrein Beverkoog. Vanaf de ring langs het Oilily-kantoor en dan zit ie aan je rechterhand. Veel en veel beter dan die wasstraten bij tankstations, die maken alleen maar krassen op je auto. Dit is een wasstraat met stoffen doeken in plaats van plastic borstels. En je staat op een lopende band, je auto wordt door de 100m lange wasstraat heen getrokken. Er zijn dan ook veel meer borstels. Muggen en alles, maakt niet uit, je auto wordt schoon. Nadeel is dat de duurste wasbeurt 15 euro kost, maar ik had het er voor over.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef -tape- het volgende:
Welke wasstraat is dat dan? Ik ga zelf altijd bij de Texaco op de Huiswaarderbrug.
15 euro is wel erg veelquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit op industrieterrein Beverkoog. Vanaf de ring langs het Oilily-kantoor en dan zit ie aan je rechterhand. Veel en veel beter dan die wasstraten bij tankstations, die maken alleen maar krassen op je auto. Dit is een wasstraat met stoffen doeken in plaats van plastic borstels. En je staat op een lopende band, je auto wordt door de 100m lange wasstraat heen getrokken. Er zijn dan ook veel meer borstels. Muggen en alles, maakt niet uit, je auto wordt schoon. Nadeel is dat de duurste wasbeurt 15 euro kost, maar ik had het er voor over.
Thnx voor de tip, morgen ook maar es kijken daar. Grappig, ik heb nog bij Oilily gewerkt (en Cakewalk die een paarhonderd meter verderop zit). Maar die wasstraat ken ik nog niet. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit op industrieterrein Beverkoog. Vanaf de ring langs het Oilily-kantoor en dan zit ie aan je rechterhand. Veel en veel beter dan die wasstraten bij tankstations, die maken alleen maar krassen op je auto. Dit is een wasstraat met stoffen doeken in plaats van plastic borstels. En je staat op een lopende band, je auto wordt door de 100m lange wasstraat heen getrokken. Er zijn dan ook veel meer borstels. Muggen en alles, maakt niet uit, je auto wordt schoon. Nadeel is dat de duurste wasbeurt 15 euro kost, maar ik had het er voor over.
quote:Op zondag 6 november 2011 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
Vreemd om weer thuis te zijn, vakantie was erg fijn
quote:Op zondag 6 november 2011 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In een luchtballon boven de vallei der koningen en de tempel van Hatsjepoet
Tof genoeg?
Fijn.quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef douche-eendje het volgende:
Een van de zoveel toffe dingen hoor, het is écht heel vreemd om terug te zijn. Ga volgend jaar langer weg, groepsreis is mij heel goed bevallen, had van tevoren niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden
Wat superquote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef douche-eendje het volgende:
Een van de zoveel toffe dingen hoor, het is écht heel vreemd om terug te zijn. Ga volgend jaar langer weg, groepsreis is mij heel goed bevallen, had van tevoren niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden
KFCquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
Was het hier al bekend gemaakt dat 'we' een KFC gaan krijgen!?!?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |