Ik heb de TT even (tijdelijk) aangepast.quote:Op maandag 5 december 2011 01:35 schreef flipsen het volgende:
Zo, Bora heeft ons wel gemist zeg, we moeten er even "fast chat" van maken geloof ik![]()
De do-not-call list werkt hier redelijk goed. Aangezien bellers een boete van $5,000 kunnen krijgen per overtreding als ze na 3 maanden nadat men hun nummer in de "do not call" database heeft gezet nog steeds bellen, laten ze het wel. En 3 maanden is dus lang genoeg om je interne database aan te passen. Werkt goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Gaoxing het volgende:
Aaaargh!!! Ik had zojuist m'n eerste bel-om-etentijd-om-iets-te-verkopen-callcentre-mevrouw. Voor American Express. Via Thai Airways.
Ik heb wel eens dat ik iemand die een verkeerd nummer heeft gedraaid aan de telefoon krijgt in het Spaans..... die dan geen Engels spreekt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:19 schreef flipsen het volgende:
Wordt hier ook regelmatig telefonisch lastiggevallen. Standaard begin altijd, dus ik roep al gelijk "geen interesse". In het Spaans, misschien moet ik het inderdaad gewoon in het Nederlands roepen, ben ik gelijk van het gezeik af! Dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb de TT even (tijdelijk) aangepast.
Alleen al door hun TV licentie reclame zou ik al betalen. Echt brilliant!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Jagärtrut het volgende:
oh ja, dat ik spreek geen zweeds doe ik ook als er van die verkopers op straat staan...Ideaal.
Ik werd hier op een gegeven moment op een zondag gebeld door de radio en televisiedienst, om te kijken of ik geen TV had. Ik heb geen TV, dus dat gaf ik aan. Zei die vrouw dat het misschien wel goed voor me was om een TV te nemen, omdat dat beter is om Zweeds te leren!
nu al?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Bora-Bora het volgende:
Is het bij jullie NU al donker?
Het lijkt hier net alsof de avond in één klap is gevallen...
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf misschien toch geen KAA'erMaar mag ik dan af en toe toch wel even komen buurten?
hoezo Wonder, ga je terug naar NL?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf misschien toch geen KAA'erMaar mag ik dan af en toe toch wel even komen buurten?
Ik gooi het even achter de schermen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef wonderer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |