Laatste keer voor jou was toch in 1873 ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik loop al jaren geen stage meer
Uhmm ik heb de vloer moeten (stof)zuigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wie heb je daar voor moeten zuigen![]()
wel tof filmpjequote:
Uhm dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat jullie allemaal zo warm lopen voor BF3 na die rampzalig slechte beta
Geen idee, levertijd zag ik wel 4 tot 10 dagen staan.quote:
Verhuur je goddelijk lichaam dan, dan weet je zeker dat je 2 jaar lang alle games kopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
En helaasch, hier ontbreekt het geld nog voor die nieuwe spelletjes
oh jeej, ik voel iets aankomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nick, is het schele of scheve joekel?
Ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar zo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schele.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nick, is het schele of scheve joekel?
Ik wil hem wel in huren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Verhuur je goddelijk lichaam dan, dan weet je zeker dat je 2 jaar lang alle games kopen.
En als ik het zeg doen ze net alsof het niet normaal isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Kutstudent het volgende:
Joekels.Dat zei ik vroeger ook altijd.
Patat, wie zegt dat nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb die shit nooit gehoord. Zal wel iets voor in het zuiden zijn he.
BETA ja... juist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PLEASEquote:
Tegenwoordig zeg ik vaak gewoon anjers. Dat bekt ook lekker weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als ik het zeg doen ze net alsof het niet normaal is
Haha, kijk in forza topic.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh jeej, ik voel iets aankomen. Maar uuhm schele
LE was toch al een paar weken geleden uitverkocht?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef dreamzk het volgende:
Ok laatste vraagje omtrent bf3, hoeveel kost het in de winkel en kan je daar de LE ook kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |