En vanavond weer bier drinkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
mijn hoofd
het voelt gewoon letterlijk alsof ik koorts heb, maar dan nog met dikke hoofdpijn
Gade mee rocken int plein?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
mijn hoofd
het voelt gewoon letterlijk alsof ik koorts heb, maar dan nog met dikke hoofdpijn
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
Bij alle goden, hou alsjeblieft op.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Tauchmeister het volgende:
VakantieFlink veel fifa komende week.
Precies!quote:
Jij bent net terug manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Precies!
En kneus kop dicht
Ik werk momenteel bijna 70 uur per week... ben alweer gaar.quote:
Ik hoef niks te zeggen want je weet het zelf alquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Precies!
En kneus kop dicht
Indien ook de Koper naar zijn algemene voorwaarden verwijst, zijn die voorwaarden niet van toepassing tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk door Gamedumper ingestemd is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef dreamzk het volgende:
http://www.gamedumper.nl/battlefield-3-limited-edition.htm
http://www.cdwow.nl/games(...)xbox-360/dp/21464523
Betrouwbare sites?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Tauchmeister het volgende:
VakantieFlink BF3 spelen komende week.
Standaard voorwaarde in algemene voorwaarden zijn dat, gaat vooral op bij bedrijven die met elkaar een koopovereenkomst sluiten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Indien ook de Koper naar zijn algemene voorwaarden verwijst, zijn die voorwaarden niet van toepassing tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk door Gamedumper ingestemd is.![]()
![]()
weet iemand ook wat zo'n mappack los kost?
Heb trouwens zelf bij wehkamp besteld.
Dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog een weekje wachten en dannnnnn BF3
je hebt gelijk, las ze even verkeerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Standaard voorwaarde in algemene voorwaarden zijn dat, gaat vooral op bij bedrijven die met elkaar een koopovereenkomst sluiten.
ik loop al jaren geen stage meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb lekka BF3 limited edition van me stage + 12.5% korting.
Yupquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef dreamzk het volgende:
Kheb nu via MyCom voor 52e, dat is wel een betrouwbare website toch?
Wie heb je daar voor moeten zuigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb lekka BF3 limited edition van me stage + 12.5% korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |