Spa groenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja liever met Spa rood dan kraanwater, maar is ook te zuipen
Ik kijk ook altijd naar iemands vrienden/vriendinnen inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weer een inzage in de vrouwelijke psyche. Ik kijk alleen of haar vriendinnen geil zijn en of er bikini fotos ergens te bespeuren zijn, verder kijk niet echt verder naar profiel
Hij is bij mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft Nick tot diep in de nacht liggen gamen omdat hij nu zijn telefoon niet opneemt?
Liever bij jou dan bij een gore bitchquote:
Ahw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Liever bij jou dan bij een gore bitch
Om 1 uur vannacht was hij in ieder geval nog Fifa aan het doen met Sold.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft Nick tot diep in de nacht liggen gamen omdat hij nu zijn telefoon niet opneemt?
Hij zei gisteren nog dat hij je helemaal beu was en je de komende dagen zou negeren totdat hij voor zichzelf wist wat hij nu met je aan moest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Als je betaaldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw.
Kan ik hem volgende week vrijdag weer lenen?
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Liever bij jou dan bij een gore bitch
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw.
Wat is dit voor sletterijquote:
true ook goed te zuipen, en liever als spa rood iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spa groen![]()
Wel met bubbels, maar niet zo sterk als rood
Hoelaat moet ik er zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw.
Hey, waar is de bro code?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Om 1 uur vannacht was hij in ieder geval nog Fifa aan het doen met Sold.
Nog een weekje wachten en dannnnnn BF3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:40 schreef Michhas het volgende:
Dragon Age 2 weer uitgespeeld, nu verveel ik me kapot
Tips anyone?
quote:
Nee, ik heb NU vakantie en ik wil NU iets te doen hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog een weekje wachten en dannnnnn BF3
Nog 2 weken en dan MW3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog een weekje wachten en dannnnnn BF3
Masturberen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik heb NU vakantie en ik wil NU iets te doen hebben
Ben Dragon Age: Origins maar aan het downloaden
Wordfeuden met jou is gewoon echt niet leukquote:
waarschijnlijk vanwege dit :quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wordfeuden met jou is gewoon echt niet leukVan Pierre verlies ik ook wel, maar niet ZO dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |