quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
Bestaan er nog van die elektrische dekens?zelfs met een dubbel dekbed word mijn bedje niet warm.
Dingen zijn een fire hazard!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
Bestaan er nog van die elektrische dekens?zelfs met een dubbel dekbed word mijn bedje niet warm.
Zet anders een bakje thee. En zet er ook een achter 'word', straks vat ie nog kou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
Of wilt 1 van jullie me warm houden. Trololo.
Ga ik misschien ook doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarom verhuis je dan niet daar heen, dan lukt het misschien nog makkelijker bij de vrouwen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yeey daar maak je iedereen een blij man mee. Ik ben ook best bereid om eerlijk over te steken en mijn adonis borstkas te showen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mag niet meer van de bannerboer toch?Ouwe hosselbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is KPD. Dat mag gewoon. Daarbij is dat topic echt legendarisch geworden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een tijdje lang water gedronken, Pfff was er op een gegeven moment echt klaar mee
[..]
Als je KK zijn klb topic ziet, mag het schijnbaar weer wel
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Soort killstreak waarin je ipv helicopters extra perks krijgtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf is een strike package? Een DLC zodat ze nog meer geld uit mn zak kunne troggelen?
Sinds wanneer? Want er mocht toch nergens een tiet of kut te zien zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Ouwe hosselbazen.
[..]
Dat is KPD. Dat mag gewoon. Daarbij is dat topic echt legendarisch geworden.
Op pagina´s waar banners te zien zijn van google inderdaad, maar daar draaien ze blijkbaar geen banners (ban google)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Want er mocht toch nergens een tiet of kut te zien zijn?
Wist niet eens dat het mochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Op pagina´s waar banners te zien zijn van google inderdaad, maar daar draaien ze blijkbaar geen banners (ban google)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |