Ik wilde asylum eigenlijk van je kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik haal hem later pas, heb nog genoeg games op dit moment
Maar tof dat je aan me denkt
Haha als je hem liever koopt van Rossdale mag ook hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk van je kopen.
Maar NIck wil hem opsturen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt daar een engelse site voor, waar je kan zien wat elk leger voor oefening heeft en waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik vroeg dat net van die chinook omdat ze hier al 3 weken lang ''oefeningen'' doen ook met andere helikopters hier boven de velden. Iemand die weet waarvoor ze dat doen?Want niemand die het weet.
Wtf is een strike package? Een DLC zodat ze nog meer geld uit mn zak kunne troggelen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zie dit net bij het game nieuws staan...
...
Dan ben ik al aan het werk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:49 schreef Frankii het volgende:
Morgen 6:30 op. Ben ik nu zielig genoeg?
Nja liever met Spa rood dan kraanwater, maar is ook te zuipenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Frankii het volgende:
Eigenlijk is aanmaaklimonade veel lekkerder dan frisdrank.
Ehw, spa rood niet te drinken. Ik vond water ook al niet te zuipen, heb ik echt moeten leren drinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja liever met Spa rood dan kraanwater, maar is ook te zuipen
Ik drink het nuquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Frankii het volgende:
Eigenlijk is aanmaaklimonade veel lekkerder dan frisdrank.
Mag niet meer van de bannerboer toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef dreamzk het volgende:
Titty, kan je mayb je tieten showen voor ons om het hier een wat zwoelere sfeer te geven? Just throwing it out there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het overwegen lieverd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef dreamzk het volgende:
Titty, kan je mayb je tieten showen voor ons om het hier een wat zwoelere sfeer te geven? Just throwing it out there.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mag niet meer van de bannerboer toch?Ohja helemaal vergeten, wat jammer nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Yeey daar maak je iedereen een blij man mee. Ik ben ook best bereid om eerlijk over te steken en mijn adonis borstkas te showen.quote:
Je borstkas staat al op fb. Maar tegen je adonis zeg ik geen nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yeey daar maak je iedereen een blij man mee. Ik ben ook best bereid om eerlijk over te steken en mijn adonis borstkas te showen.
Ah lekker gecreeped op fb, i like your style.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je borstkas staat al op fb. Maar tegen je adonis zeg ik geen nee.Ik whatsapp wel even.
Natuurlijk, als zo'n blonde hunk me toevoegt op facebook moet ik je wel even inspecteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah lekker gecreeped op fb, i like your style.
Een tijdje lang water gedronken, Pfff was er op een gegeven moment echt klaar meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ehw, spa rood niet te drinken. Ik vond water ook al niet te zuipen, heb ik echt moeten leren drinkenDan maar liever aanmaaklimonade ja.
[..]
Mag niet meer van de bannerboer toch?Als je KK zijn klb topic ziet, mag het schijnbaar weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Weer een inzage in de vrouwelijke psyche. Ik kijk alleen of haar vriendinnen geil zijn en of er bikini fotos ergens te bespeuren zijn, verder kijk niet echt verder naar profielquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, als zo'n blonde hunk me toevoegt op facebook moet ik je wel even inspecteren.
Heel herkenbaar, en juist als ik dat doe ga ik stotteren en weet ik niet meer wat ik zeggen moetquote:
Vooral op mijn werk doe ik dit heel vaak. Als ik naar een belangrijke klant moet bellen ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, en juist als ik dat doe ga ik stotteren en weet ik niet meer wat ik zeggen moet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
Bestaan er nog van die elektrische dekens?zelfs met een dubbel dekbed word mijn bedje niet warm.
Dingen zijn een fire hazard!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
Bestaan er nog van die elektrische dekens?zelfs met een dubbel dekbed word mijn bedje niet warm.
Zet anders een bakje thee. En zet er ook een achter 'word', straks vat ie nog kou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
Of wilt 1 van jullie me warm houden. Trololo.
Ga ik misschien ook doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarom verhuis je dan niet daar heen, dan lukt het misschien nog makkelijker bij de vrouwen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yeey daar maak je iedereen een blij man mee. Ik ben ook best bereid om eerlijk over te steken en mijn adonis borstkas te showen.
[..]
Mag niet meer van de bannerboer toch?Ouwe hosselbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is KPD. Dat mag gewoon. Daarbij is dat topic echt legendarisch geworden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een tijdje lang water gedronken, Pfff was er op een gegeven moment echt klaar mee
[..]
Als je KK zijn klb topic ziet, mag het schijnbaar weer wel
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Soort killstreak waarin je ipv helicopters extra perks krijgtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf is een strike package? Een DLC zodat ze nog meer geld uit mn zak kunne troggelen?
Sinds wanneer? Want er mocht toch nergens een tiet of kut te zien zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Ouwe hosselbazen.
[..]
Dat is KPD. Dat mag gewoon. Daarbij is dat topic echt legendarisch geworden.
Op pagina´s waar banners te zien zijn van google inderdaad, maar daar draaien ze blijkbaar geen banners (ban google)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Want er mocht toch nergens een tiet of kut te zien zijn?
Wist niet eens dat het mochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Op pagina´s waar banners te zien zijn van google inderdaad, maar daar draaien ze blijkbaar geen banners (ban google)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |