quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet zo hè faggy! Nee vrijdag is knuffel avond____!
No offence.. Maar Paranormal activity?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:02 schreef dreamzk het volgende:
Ga je naar pathe voor paranormal activity 3, systeem loopt te kutten waardoor helft goed kaartje krijgt en andere helft voor een of andere turkse film. Mogen degene met verkeerde kaartje er niet
Why hate? Best prima entertainment en ik heb zo'n Pathe unlimited pas dus beter kijk ik alle films aangezien ik er toch voor betaald heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
No offence.. Maar Paranormal activity?
Zo zie je maar, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom was die schele joekel er zelf niet? Had hij zich in de studio van VI verstopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kindje is inmiddels overleden hoorde ik net op rtlnieuws.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
Ik weet dat het op de console er zo niet helemaal uit gaat zien maar toch.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeeeeee China is bij mij in een klap in het rijtje van de meest achterlijke landen ter wereld terecht gekomen.
Harde beelden van een kindje dat wordt overreden en pas na 18 voorbijgangers wordt er hulp geboden.China is altijd al een apart land geweest, heb 5 jaar bij iemand in de klas gezeten die uit China kwam, wat een gezeik elke keer was dat bij hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeeeeee China is bij mij in een klap in het rijtje van de meest achterlijke landen ter wereld terecht gekomen.
Harde beelden van een kindje dat wordt overreden en pas na 18 voorbijgangers wordt er hulp geboden.herken het wel, het is soms heel bizar in die landen. Aan de ene kant is het allemaal met elkaar, communisme. Zag ik ook in Vietnam, maar als ze iets niet willen of niet willen zien zijn ze kunstenaars in dingen negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kindje is inmiddels overleden hoorde ik net op rtlnieuws.![]()
Ik weet niet of ik het al verteld had, maar tijdens onze reis in Vietnam zaten we met onze chauffeur en gids in onze wagen. Was op een druk plein bij een militaire kazerne. Ik wilde een stukje filmen, was een mooi oud gebouw. Toen ineens explosie, vuur en vonken. Flikker terug de auto in en dacht bom ofzo (al die militairen weet ik het) maar bleek een bliksem inslag te zijn binnen 30 meter. De reactie van onze chauffeur was meteen wegwezen terwijl mijn vriendin en ik zoiets hadden kijken of er iemand problemen heeft.
Ze negeren het gewoon volkomen, als je er naar vraagt krijg je gewoon geen antwoord.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ik vind thee zo nu en dan best te doen, maar alleen normale thee.quote:
haha liever rooibos dan meloen dat is net vloeibare kauwgomquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik vind thee zo nu en dan best te doen, maar alleen normale thee.
Werk bij een organisatie waarbij 80% vrouw is en ben doorgegooid met al die smaakjes
Rooibos![]()
Het zat er dik in?! Dit hadden ze echt niet verwacht hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:59 schreef Kutstudent het volgende:
Zat er wel dik in dat VI zou winnen, maar wat een uitzending man.
Ik zie net wel iets dat er ook dik in zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zat er dik in?! Dit hadden ze echt niet verwacht hoor
Baasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:04 schreef badboynova het volgende:
Damm wat smaakte de jupiler gisteravond opeens heel erg goed, maar zoals gewoonlijk geen kater en heel erg wakker en fit
Ik zal je wel wat don dna toe sturen, dan heb je het baas gevoel ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Hier niet zo fris en katerloos helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |