2 uur belde, ze willen hun verhaal terugquote:
nee, gewoon, via blackboardquote:
wa, geheime boodschappen verspreiden 48 uur om af te koelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Anders ga je niet FOK!'en, maar stap je op je brommert, want het is stervenskoud.
ik ga fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Anders ga je niet FOK!'en, maar stap je op je brommert, want het is stervenskoud.
Wa = Wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
Is niet geheim. Tevens Arabische voegwoorden gebruiken in Nederlandse zinnen.
Mag je niet roken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef leeell het volgende:
en dan ga je toch bij die pastaboer zitten, daar is het warm
wat, echt?quote:
quote:
SPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef Kaasrol het volgende:
oja, het kloptSPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
whehehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja oké. Ik heb al vier keer vuur gegeven aan lieflijke meisjes en een Brylcreem-jongen.
?quote:
echt een eindbaas die man ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Dastan het volgende:
Kadhaffi was echt vet gewoon, met zijn tentjes en vrouwelijke lijfwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |