wa hedde gewonnequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:42 schreef xCore het volgende:
"Beste xCore, namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van deThe Change-Up-prijsvraag."
Yeuh
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."quote:
direct terugsturenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef xCore het volgende:
[..]
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef xCore het volgende:
[..]
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."
quote:
HIER HEDDE EEN T-SHIRT EN EEN SPORTTAS VAN EEN OF ANDERE KUTFILMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, scheelt me weer een verjaardagscadeautje
Beter dan met lege handen aankomen zetten jatochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HIER HEDDE EEN T-SHIRT EN EEN SPORTTAS VAN EEN OF ANDERE KUTFILM
nee, daar maak je een goede indruk mee
gewoon een ferme handdruk gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Beter dan met lege handen aankomen zetten jatoch
oeh, meneer heeft er verstand van?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gewoon een ferme handdruk geven
ja, ik vergeet best vaak om iets te kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef xCore het volgende:
[..]
oeh, meneer heeft er verstand van?
goeie! maar meestal word ik dan heel snel gewezen Op de dichtstbijzijnde pinautomaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dan zit ik op m'n fiets en dan denk ik; oh kut, niks gekocht, dan stop ik even om te kijken in m'n portemonnee, blijkt die ook leeg te zijn, nouja, jammer dan
je kan ook net als een maat van mij gewoon in de kast met drank krijgen, staan altijd wel een paar flessen gare wijn die je ouders hebben gekregen maar toch nooit op gaan drinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef xCore het volgende:
[..]
goeie! maar meestal word ik dan heel snel gewezen Op de dichtstbijzijnde pinautomaat
die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je kan ook net als een maat van mij gewoon in de kast met drank krijgen, staan altijd wel een paar flessen gare wijn die je ouders hebben gekregen maar toch nooit op gaan drinken
echt geniaal, die gozer heeft echt de meest smerige absurde wijnen 'cadeau' gedaan aan mensenquote:
ach, een half jaar later is die fles alweer doorgegeven aan de volgende. Wij kregen ooit eens een bestekset die toch verdacht veel leek op de bestekset die wij ooit eens cadeau hebben gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
echt geniaal, die gozer heeft echt de meest smerige absurde wijnen 'cadeau' gedaan aan mensen
hahaha, geniaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef xCore het volgende:
[..]
ach, een half jaar later is die fles alweer doorgegeven aan de volgende. Wij kregen ooit eens een bestekset die toch verdacht veel leek op de bestekset die wij ooit eens cadeau hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |