Nog niet, ik heb die van mij net.quote:
Alleen een Fast Track maar die leent mijn vriendin nu alquote:
Oke,quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb die van mij net.
Ik ben nog druk bezig om uit te zoeken hoe het allemaal werkt. Als ik er niet uit kom, kun je hem wel van me over nemen.
Line6 pod studio UX2. Tot nu toe leuk speelgoed...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke,. Welke serie is het precies? Zoek er wel een met optie voor een mic.
Die mics kunnen er rechtstreeks in zeg maar, met een xlr (zoiets toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Line6 pod studio UX2. Tot nu toe leuk speelgoed...
Zitten 2 aansluitingen voor een mic op (met fantoomvoeding)
Nah Ben het nu wel zat met die london city gitaren. Ga nu fijn een ibanez iron pewter kopen met emg 81/85 setjequote:Op maandag 31 oktober 2011 12:01 schreef Iemand91 het volgende:
Over een ruimte dag eindigt deze veiling.
En een dag later deze.
Nog mensen hier die interesse in spul hebben?
XLR jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die mics kunnen er rechtstreeks in zeg maar, met een xlr (zoiets toch?) -aansluiting en ook nog een bas en een gitaar input toch?
Nu nog een leuk drumcomputertje en je kunt met allerlei dingen experimenteren.
Yepquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die mics kunnen er rechtstreeks in zeg maar, met een xlr (zoiets toch?) -aansluiting en ook nog een bas en een gitaar input toch?
Nu nog een leuk drumcomputertje en je kunt met allerlei dingen experimenteren.
Goed bezigquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
En waarschijnlijk ook een koper voor m'n andere EC1000
Die is dan ook wel weer 5x zo duurquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nah Ben het nu wel zat met die london city gitaren. Ga nu fijn een ibanez iron pewter kopen met emg 81/85 setjeen edge III tremolo
ja hij is afgeprijst van 800 naar 600. Maar kmoet nu gewoon is een duurdere kopen om erop vooruit te gaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die is dan ook wel weer 5x zo duurwel gaaf gitaartje btw!
Ik ga ze deze week even bellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Griebus het volgende:
Je zou nog even bij Vriese kunnen kijken. Dat scheelt wel ruim 100 euro maar misschien kunnen ze wat aan de prijs doen?
http://www.vriese.nl/elek(...)-rgt6ex-iron-pewter/
Kun je onderhandelen bij de Feedback dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet om lullig te doen maar in een "normale" winkel kost hij al minder dan die opheffings uitverkoop. En daar kunnen ze meestal ook makkelijk wat aan de prijs doen.
Bij hun niet nee, wat je zegt daar willen ze wel een gratis zooi erbij doen maar zij dalen niet bij de prijs. Bel ff Jan Morien op in Delft en kijk wat hij voor je kan doen. Hij gaat normaal gesproken altijd onder de Feedback prijs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kun je onderhandelen bij de Feedback dan?
Mijn ervaring is dat ik er vaak wel een gratis tas/kabel/schouderband ofso bij kan fixen maar echt zakken in de prijs bij de gitaar heb ik nog niet voor elkaar gekregen
Welke winkel zit daar dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij hun niet nee, wat je zegt daar willen ze wel een gratis zooi erbij doen maar zij dalen niet bij de prijs. Bel ff Jan Morien op in Delft en kijk wat hij voor je kan doen. Hij gaat normaal gesproken altijd onder de Feedback prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |